0.6

465 71 34
                                    

"Baksana Sunmi, sence bu kız nasıl?"
Taemin'in beklenti ile sorduğu soruya karşılık Sunmi omuz silkti. "Kıskandırmaya çalışma boşuna Taemin. Dün zaten her şeyi itiraf ettin."
Cümlesinin hemen ardından Taemin'in mırıldandığı küfür Sunmi'nin kıkırdamasına neden olmuştu. "Ama kız güzelmiş."

Taemin kaşlarını kaldırdı. "Tam olarak ne dedim dün sarhoş kafayla?"
Sunmi defterinin sayfalarını karıştırırken konuştu. "Sevdiğim kız sensin dedin. Sonra ben pişman olacaksın dus diyince, bu sefer Lee Taemin asla pişman olmaz dedin."

Taemin, kendine küfürler ederken Sunmi kaşlarını kaldırdı. "Büyük konuşmamak gerekiyormuş, değil mi?"
Taemin iç çekti. "Peki ne düşünüyorsun? Biz gerçekten olur muyuz?"

Sunmi omuz silkti. "Bilmem. Düşünmem lazım."
Taemin kaşlarını çattı. "Sonucunda reddeceğine kalıbımı basarım!"

Sunmi iç çekti. "Neden, sevgili olunacak erkek değil misin?"
Taemin başını iki yana salladı. "Hayır, sadece düşünürüm demek 'Ben nazikçe siktir git diyorum, sen anla' demekle aynı şey."

Sunmi iç çekti. "Pekâlâ, ama ben öyle bir şey demiyorum. Yani, kabul de edebilirim."
Taemin derin bir iç çekip ayağa kalktı. "Üç gün süren var."
Sunmi kaşlarını çatarak başını kaldırıp Taemin'e baktı. "Bırak da ben seçeyim zamanımı!"

Taemin 'olur' der gibi başını yana yatırıp sırasına gitmeye başladı. Hemen arkasınsan Sunmi bağırdı. "Üç gün de anlaştık!"

Impatient ➵ sunmi + taemin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin