Zobudila som sa s miernou bolesťou hlavy. Vďaka bohu som toho nevypila toľko čo Calum. Chudák, napísala som mu správu:
"Čau, žiješ??" Bolo niečo po 13, takže som predpokladala, že už bude hore
"Snažím sa..."
Asi o tretej som napísala babám nech prídu ku mne a nech si zoberú aj plavky a pyžamo. Však čo je lepšie než prespávačka. Zabudla som im však povedať, že prídu aj chalani a budeme mať grilovačku. O 16 prišli baby a zložili sa u mňa v izbe. Keď sme išli na záhradu, niekto zazvonil. Poslala som baby k bazénu a šla som otvoriť. Stáli tam štyria chalani. "Ehm... toto je náš kamarát Ash, dúfali sme, že nebude vadiť ak ho zavoláme tiež." usmial sa na mňa Luke. "Samozrejme, že nie. Poďte ďalej, baby sú už na záhrade." Ash na mňa počkal a keď sme vošli na záhradu spolu baby si to všimli a začali sa chichotať. Ash si to nevšímal ale ja som po nich hodila môj vraždiaci pohľad. Začali sa smiať ešte viac, tak som skočila za nimi do bazéna. Za krátko sme tam boli všetci siedmi. Okolo 7 sme všetci vyliezli z bazéna a iba v uterákoch prehodených cez seba sme si sadli k ohnisku. Luke vedľa Sofie, Calum vedľa Vivi a ja medzi Michaela a Asha. Rozprávali sme sa a jedli asi do 10, keď sa chalani ospravedlnili a išli domov. My sme sa presunuli ku mne do izby a po sprche sem sa zamotali do diek a sadli si oproti sebe na moju posteľ. "Čo tak si zahrať fľašu?" navrhla Vivi. "Skvelý nápad!" Prvá som točila ja. "Pravda alebo odvaha?" opýtala sa ma Vivi. "Pravda" "Takžeeee páči sa ti Ashton??" začervenala som sa pri tej otázke. "Áno..." "OMG ja som to vedela" vyhŕkla Sofia. S Vivi sme sa na nej začali smiať. DSom celkom rada, že sme sa sem presťahovali. Mám tu viac kamarátov a je tu super. "OK teraz ty" ukázala som na Sofiu. "Fajn, odvaha" "HA, napíš Lukeovi, že sa ti páči!" povedali sme s Vivi naraz. Sofia celá červená zobrala svoj mobil a napísala Lukeovi. Za niekoľko minút prišla odpoveď. "OMG OMG OMG, on ma pozval von!!" začala ziapať Sofia. Bola celá červená a usmievala sa od ucha k uchu. "Vyzerá to tak, že tu má niekto crush na Lukea" začala Vivi "Ale ticho, však mu to nepoviete?" "Nie samozrejme, prečo by sme to robili?" spýtala som sa jej "A kedy vlastne idete von?" zaujímala sa Vivi "Zajtra o 12 sa máme stretnúť v parku." "Wow to je super , ale to by sme už mali ísť spať, aby sme vôbec vstali" povedala som "Presne tak" pritakala Vivi. "Zajtra ti môžeme pomôcť s výberom oblečenia ak budeš chcieť" navrhla som. "Výborný nápad, ale teraz už poďme spať lebo budem vyzerať ako zombie" poznamenala Sofia. Zasmiali sme sa a zaľahli.
Zobudili sme sa okolo 9. Zbehli sme na raňajky a potom šli domov ale dohodli sme sa, že sa stretneme u Sofie o 10. Išla som si dať rannú sprchu, potom som si obliekla denimovú sukňu, biely top s volánmi a k tomu biele conversky. Vybehla som z domu, dala si sluchátka a zapla hudbu. Bola som vo svojom svete, keď som do niekoho narazila a spadla na zem. Pozrela som sa hore a uvidela Asha, ktorý šiel puknúť od smiechu. "Preáč, vôbec som si ťa nevšimla" povedala som mu, celá červená. "Nevadí. Čo počúvaš?" podala som mu sluchátko v ktorom hralo Drag Me Down od One Direction. Zasmial sa podal mi ho naspäť "Že som sa vôbec pýtal" začervenala som sa ešte viac (ak sa to vôbec ešte dá). "Prepáč ale už musím ísť, už ma čakajú baby." "Tak si užite čokoľvek, čo máte zalubom" Tak ahoj." Akurát, keď som sa otočila, že už pôjdem začula som Asha "Počkaj! Nechceš ísť niekedy na kávu?" spýtal sa ma "Ehm jasné prečo nie?" "Super, tak sa teda maj." Otočila som sa a pokračovala k Sofií. Keď som konečne prišla k Sofii, na chodbe ma už čakali obe celkom nahnevané, ale keď som im vysvetlila prečo meškám, začali sa ma vypytovať a chceli detaily. Našťastie som zmenila tému na Sofiu. Išli sme k nej do izby a vybrali sme jej svetlo-modré šaty pod kolená k tomu denimku a vans tenisky. Vivi ju jemne nalíčila, dala jej maskaru a linku. Ani sme sa nenazdali bolo pól dvanástej. Vyrazili sme a tesne pred parkom sme ju opustili. Išli sme do malej kaviarničky, z ktorej sme mali akurát dobrý výhľad na tých dvoch. Sedeli sme tam asi 2 hodiny, keď si k nám prisadla Sofia. Asi po pól hodine nás to prestalo baviť lebo sme ich aj tak nepočuli. Bola celá nadšená a svietila ako slniečko. "No čo, ako dopadlo tvoje prvé rande?" vypytovala som sa. "Je celkom milý..." "Takže milý hm..." rozmýšľala Vivi nahlas. "Hej je celkom fajn. A v pondelok po škole ideme do kina!" "Wow to je úžasné!" povedala som. "Hej a čo ty a Ash?" zmenila tému Sofia. "No neviem, povedal, že mi dá vedieť." "Neboj dobre to dopadne" upokojovala ma Vivi. Ešte sme tam chvíľu posedeli, no začalo sa stmievať, tak sme išli domov. Keď som dorazila, vošla som do izby, prezliekla som sa a vrhla som sa na úlohy. Asi po hodine intenzívneho učenia na mňa mama zakričala, že už je večera. Zbehla som dole a vychutnala som si večeru v kruhu rodiny. Dnešný deň nemohol byť lepší pomyslela som si to som však nevedela čo na mňa čakalo v izbe, alebo skôr kto...
VOUS LISEZ
New life a.k.a Nový začiatok
Roman d'amourVolám sa Lara Marshall. Sťahujem sa zo Slovenska do Austrálie. Úplne iný svet. Nový začiatok, nový život.