Ayden:
"Tak a je to tu! Konečne piatok po škole! Všetci to milujú! " Prišiel som domov a hodil tašku do kúta izby. Ľahol som si na posteľ a uvažoval že lepšie to byť už nemohlo. Ale potom... " Ayden! Poď na chvíľku dole !" (dole pretože mal Ayden poschodový dom) Mama na mňa zakričala a ja som sa musel postaviť z postele... Ani nevieš aké to bolo ťažké xd. Išiel som za ňou a ona mi povedala že na víkend pôjdem k starým rodičom. Môj úsmev zrazu nebol až taký žiarivý ako predtým." K starým rodičom? Ale načo!?"
" Pretože si tam už dlho nebol a nemôžeš byť stále len doma zavretý v tej svojej izbe a stále pozerať len do toho tvojho mobilu!" Povedala mama.
"Ale u nich sa predsa nič nedá robiť a je tam taká nuda... však aj tak tam stále budem na mobile". Mama sa na mňa pozrela prísnym pohľadom a povedala:
" Tak ti mobil zoberiem pokiaľ na ňom budeš stále a nebudeš pomáhať babke a dedkovi" Samozrejme som musel povedať že na ňom budem iba keď mi bude niekto volať lebo ja by som bez mobilu neprežil :D. O 17:00 som si pobalil veci a išiel si hodiť sprchu. Išiel som spať asi okolo 23:30 pretože som musel ráno skoro vstať kvôli dedkovi.Ráno som si ešte raz hodil sprchu a išiel za dedkom do auta aj s vecami. U starých rodičov som mal vlastnú izbu takže som si tam vybalil veci a začal som si písať s kamošom ktorý býval v tom istom meste ako babka s dedkom.( nepýtajte sa v akom meste pretože to sama neviem XD) Chcel sa stretnúť a zájsť niekam do dajakého baru. Tak som súhlasil a starým rodičom som povedal že idem von. Dohodli sme sa tak navečer okolo 20:00 takže som ešte stihol pomôcť babke a dedkovi s ich každodennou prácou. Keď už bolo asi 19:45 tak som sa rýchlo obliekol a umyl si zuby. Dal som si čiernu mikinu a boyfriendy ( roztrhané rifle ) s ruzičkami. ( XD môj štýl). Môj kamarát sa volal Thomas a mal 19 rokov. Nebol o toľko starší ako ja. No tak možno hej ja mám 16 rokov tak si to posúďte sami XD. Thomas bol bisexuál ale teraz aktuálne mal priateľku. Zašli sme sami dvaja do jedného nočného baru kde ho čakali jeho dvaja kamaráti. Jeden mal 16 ako ja a volal sa Noah a druhý mal 17 a volal sa Adam. Skamarátil som sa s nimi a hneď sme si dali aj na druhý deň stretko. Adam nemohol tak som šiel len ja, Thomas a Noah X). Boli sme v parku, skateboardovať no a potom sme zašli niekde do hlbokej prírody čož ma úplne nudilo a veľmi ma boleli nohy...
" Ayden ty nebývaš tu však?" Spýtal sa ma Noah. "Nie, ja tu mám starých rodičov ".
" Ou aha jasné :) ."
Bol to veľmi milí chlapec :3 naozaj som ho mal rád a to sme sa poznali iba dva dni XD. No a potom som už musel ísť domov. "Zajtra pondelok NIEEE! Znova tá prekliata škola. A znova tí drbnutý spolužiaci! Hádam to nejak prežijem"Koniec prvej časti ! :)
YOU ARE READING
Neexistuje deň v ktorom by som na teba nemyslel
RomanceAhoj! Začínam s mojím úplne novým a prvým príbehom. Príbeh sa bude týkať "yaoi" (boy x boy alebo inak gay story). Predom upozorňujem že keďže je tento príbeh "yaoi" tak tam budú aj 15+ scénky. XD hádam vám nevadia textový smajlíci XD. Pokiaľ áno tak...