Merhabalar ! Günün konuğu colassal kajal :) son zamanlarda kendinden fazlaca söz ettiren fiyatıyla da gayet uygun olan (9.90) kalemimizle tanışalim bakalım nasılmış :)
+ hoş geldin kajal Makyaj yapan kadınlar için en önemli ayrıntilardan birisi eyelineerdir son zamanlarda eyelineer olarak adından sıkça söz ettiriyorsun peki seni diğerlerinden farklı kılan ne ?
- yoğun renk pigmentlerimde oldukça siyah ve göz alıcıyım ayrıca bulaşmiyorum yumuşatıcı zeytin yagi ayrıca E ve C vitamini içeriyorum en önemlisi de çok kalıcıyım (ürün arkası yazılarından kısaltma)
Peki bakalım bu vaatleri yerine getiriyor mu?
Renk pigmentleri oldukça yoğun ilk sürümde hafif oluyor ben genelde 2 kat uyguluyorum daha başarılı oluyor. Peki bakalım kalıcı mi ? Ürün 5-6 saatten sonra uçma bulaşma akma yapıyor maalesef bu konuda sınıfta kaldi ayrıca benim sinirimden mi bilmem ama sürerken kırılma yaptı ucu bi süre sonra kalınlaşti ve ince kuyruk yapmam zorlaştı ama sürümü yinede kolay asansörlü yapısı çok güzel ama çok hızlı bitiyor 1 ayda yarısı bitti her gün sürmemden dolayı da olabilir tabiki :) vitamin konusu ne kadar doğru bilemiyorum. fiyatına gore yinede iyi bir ürün özellikle hemen sürüp çıkmak istedigimde günlük hayatımda is görüyor :) benim youmlarim bu kadar aranızda kullanıp beğenen var mi ya da sizin izlenimlerini neler? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
makyaj çantası
ChickLitbir ilk olarak wattpad blogu yapmak istiyorum :) makyaj malzemelerini yorumlayıp fiyat değerlendirmesi yapıp birlikte güzel makyaj ürünleri kesfedelim :)