Lisad'dan ;
Sabah telefonumun alarmı ile uyandım saate baktığımda saat 7.30 dersin başlamasına 30 dk'a vardı. Kalktım kızları uyandırdım kıyafetlerimizi giydik ve evden çıktık .
Okulun önüne geldiğimizde üstümüzde olan bakışları da umursamayıp sınıfa çıktık. Derse biraz daha girmezsek devamsızlıktan kalıcaktık. içeri girdik sınıfta hoca yoktu hemen yerlerimizde oturduk o çok sevdiğimiz hocamız yerlerimiz ayırmasaydı iyiydi . Şimdi ise kızlarla arka arkaya oturuyorduk en arkada jisoo önünde jennie önünde ben ve en önde rose vardı salak hoca sanki sanki böyle konuşamayacağız . düşüncelerim sınıfa giren hoca ile son buldu. İti an comagi hazırla . geldi yine meğmenetsis .
Hoca: herkes ayağa kalksın.
( Bide kalkacağımızı düşünüş )
Hoca: herkes dedim.
Jennie: hocam biz herkes değiliz.
Of bu kızın espiri seviyesi biraz daha böyle komik olursa kapı dışı olucaz aq.
Hoca: komik mış jennie .
Jennie: sağolun hocam .
Hoca: neyse sizinle uğraşamam çocuklar sisde gelin durmayın öyle orda.
Ah ne güzel eski düşmanlarımız yetmiyormuş gibi şimdi yenileriyle uğraşıcaz demekHoca: çocuklar kendinizi tanıtın.
Namjoon: Merhaba ben namjoon umarım iyi anlaşırız
(Hiç sanmıyorum)
Hoseok: Merhaba ben hoseok ama sis j-hope diyebilirsiniz.
( Oldu canım deriz)
Suga: Ben suga
( Ay ne soğuk ne vale be bu )
Jungkook: ben jungkook ve kadar( Ay bunlar ne be böyle ben bile
kendimi böyle tanıtmadım kendimi)Jin: ben worl wite cute handsome Jin
Senin egonu ya
Jimin: ben jimin
( Allah razı olsun)Taehyung: ben taehyung
( Öyle ölmedik füze at aq)
Hoca: tamam oturun bakın duvar kenarı boşLisa: hocam biz eski yerlerimize geçelim arkadaşlarda birlikte otursunlar.
Hoca: oldu lisacağım başka emrin var mı?.
Lisa: yok hocam.
Hoca: jungkook sen lisanın yanına suga sen jennie' nin yanına jimin sen rose' nin yanına taehyung sen jisoo_ nün yanına geç.
Jisoo' dan.
Ne vardı bunlar yanımıza oturdular sanki başka yer yok dicemde başka yer yok. Bunun üzerine kafamı sıramı koyup kendimi uykuya bırakacakken kolumdan dürtüldüğümü fark edip kafamı kaldırdım karşımda teahyung vardı .
Jisoo': Ne aoldu?Tae: Biraz kayarsan bende oturucam
Jisoo: of iyi tamam kayıyorum al
Tae: teşekkürler
Jisoo: hıhı
Deyip kafamı sıraya tekrar gömdüm.Zil çaldı.
Kızlarla birlikte kantine indikJennie: of ben çok açım rose' kendine ne alıyorsan banada ondan al.
Rose: tamam jennie . Kızlar siz bir şey istiyor musunuz?
Lisa: ben çikolata istiyorum
Jisoo: ben çikolatalı süt istiyorum
Rose: tamam
Rose 'dan
Kantinde sıraya girdim alacaklarını aldım tam kızların yanına giderken arkamda birisinin seslendiğini duydum arkanı dönüp baktığımda seslenen kişinin chenyeol olduğunu gördüm.
Bana yaklaştı
Chanyeol: duyduğuma göre bizim düşmanlar bu okulda sizin sınıfa gelmişler dikkatli ol sevgilim.Rose: chanyeol ne saçmalıyorsun . 1)biz seninle sevgili değiliz . 2)Düşmanlarından banane .
3)Köpeklerini al ve önümden çekil .Dedim ve tam giderken chanyeol bileğimden tutup kendine çekti
Rose: CHANYEOL BIRAK BENİ!
Bu dediğime karşılık kızların yanıma gelmesi bir oldu .
Jennie: BIRAKLAN KIZI !
KAİ: Bırakmazsam ne olur .
Diyip jennie' ye yaklaştı ve elini kaldırır jennie' nin saçını alıp kulağının arkasına koyup yüzünü yüzüne yajlaştırıken omzundan biri onu çekip yere attı
TH: "görüşmeyeli uzun zaman oldu dimi ? Şimdi oyunumuza devam edelim ."
Selam . Bu bizim ilk kurgumuz umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayın . Bana yardımcı olan arkadaşım :. dellapusaa tşk.