Pewnego dnia Rafi poszedł do sklepu i ujrzał piękną kobietę. Chciał do niej podejść, ale się wstydził. Popatrzył na nią i udał się do sklepu. Po powrocie Rafi myślał o kobiecie, którą spotkał podczas drogi. Postanowił pójść do swojego przyjaciela Amena.
Rafi- Amen pomożesz mi?
Amen- W czym Rafi?
R- Spotkałem pewną dziewczynę, w której się zakochałem
A- Ah w sprawach miłosnych nie znam się za bardzo, ale pomogę Ci
R- Dzięki
Po rozmowie z Amenem Rafi poszedł do domu i się położył spać. Następnego dnia Rafi poszedł do parku. Usiadł na ławkę i rozmyślał o tej pięknej dziewczynie. Akurat przechodziła obok niego, Rafi szybko wstał i zaczął konwersację.
R- Hej jestem Rafi jak się nazywasz?
Juki- Cześć jestem Juki co chcesz?
R- Umówisz się ze mną?
J- Nie, mam chłopaka
Juki odeszła, a Rafi usiadł na ławce i zaczął płakać. Po chwili wrócił do domu i płakał. Juki za to poszła do swojej najlepszej przyjaciółki Dziwnej.
J- Hej dziwna pomożesz mi?
Dziwna- Jasne chodź
J- Ah spotkałam dzisiaj fajnego chłopaka ma na imię Rafi, ale powiedziałam mu,że mam chłopaka i tego żałuję poradzisz mi co mam zrobić?
D- Pójdź do niego i mu powiedz, że nie masz i coś tam dorzucisz
J- Myślę, że to będzie słabe, ale spróbuję
D- Oki powodzenia pa
J- Dzięki pa
W tym czasie Rafi poszedł znowu do Amena opowiedzieć mu co się stało.
R- Hej Amen pomożesz mi mam ważną sprawę
A- Jasne chodź
Po 2 godzinnej rozmowie Rafi dowiedział się dużo o Juki dlatego, że Amen był kolegą Juki i dużo o niej wiedział.
Po 2 dniach Rafi i Juki spotakli się w parku.
R- Dlaczego mnie okłamałaś?
J- Nie wiem, ale mam pytanie
R- Mów śmiało
J- Randka dalej aktualna?
R- Jasne
Idąc do restauracji spotkali menela nazywał się Szlak0niQ, który chciał od nich kilka groszy na dziwki. Rafi dał mu 100 zł.
Szlak0niQ- Ojjj dziękuję szefuńciu
R- Nie ma problemu
Potem Szlak0niQ zamówił dziwkę lej, którą wyruchał. Rafi i Juki byli na randce była przyjemna atmosfera, gdy nagle przyszedł jakiś Rusek Wene x, który puszczał Cheeki Breeki. Po chwili z kuchni wybiegł wkurwiony kucharz Skillek, który wpierdolił mu wałkiem i wywalił z restauracji.
Po randce Rafi poszedł do Juki. Najpierw rozmawiali, a potem doszło do macania.
R- OHHH rób mi tak
J- Dobrze mrau
Po nocy dopiero Rafi sobie zdał sprawę, że zostanie ojcem. Poszedł zrobić śniadanie dla swojej ukochanej Juki.
J- Cześć Rafałku mój
R- Hejka Kotku
J- O śniadanko zrobiłeś co przygotowałeś?
R- Jajecznicę z kiełbasą
J- Oooo mniam
Po śniadaniu poszli do sklepu. Po drodze spotkali Szlak0niqa menela, który jeszcze raz podziękował za 100 zł. Rafi dał mu jeszcze 30 zł na szczęście. Gdy dotarli do sklepu zobaczyli Amena, który całował Dziwną za krzakami. Postanowili im nie przeszkadzać i poszli do sklepu.
Po powrocie rozpakowali zakupy i obejrzeli film na TwojaTuba od najsławniejszego człowieka na świecie czyli Psitulaska, który nagrywał łobłoksa (gra dla upośledzonych dzieci). Po filmie poszli się ruchać i odwiedzili Amena. Gdy weszli do środka zobaczyli Amena, który rucha Dziwną.
R- To my może pójdziemy
A- O KURWA
J- Dziwna czemu ty się ruchasz z tym ulańcem
Rafi i Juki szybko wyszli z mieszkania Amen. Chcieli zapomnieć o tym niestety nie mogli.
J- W ogóle, ale Amen ma małego aż wstyd z takim czymś wychodzić
R- No cóż bywa
Minął 1 miesiąc Amen z Dziwną byli małżeństwem i mieli 4 dzieci. Postanowili wyjechać do Francji i spędzić tam resztę swojego pięknego życia. Rafi i Juki zostali w Polsce.
Po roku Szlak0niQ z menela został milionerem i poznał swoją miłość życia Waifu, którą kochał najmocniej jak mógł. Skillek za to poznał Psitulaska i zostali najlepszymi przyjaciółmi. Lej przestała być dziwką i ożeniła się z Kają, z którą spędziła swoje całe życie.
Minął kolejny rok Rafi z Juki zostali małżeństwem.
KONIEC
Produkcja: Twój stary najebnay