-9.BÖLÜM-

180 10 0
                                    

-ISIRIK-

Konuşmama izin vermeden beni sürüklemeye başladı. İlk ne olduğunu anlamasamda beni sürüklemeye devam ederken Uras'ın önüne geçip ellerimi -kaslı- göğüsüne koydum. Önce üzerindeki ellerime sonra bana bakıp ''kıskandın mı?'' dedi.Ne alaka  der gibi bakınca göğüsündeki ellerimi işaret etti.Hala ne saçmaladığını anlamamışken bileklerimi tutup açağıya indirdi. Orada dikilmeye devam ederken ''Ne salak şeysin ya.Memelerimi,sende olmayan şeyleri mi kıskandın?'' deyince sinirlenip karnına sert yumruklarımdan indirdim.

Arkamı dönüp gideceğim sırada şaçımdan tutup  beni kendine çekti.Kulağıma eğilip ''Sinirlenince ve konuşmayınca çok seksi oluyorsun Esin.''deyip saçından sürüklemeye başladı.Şaçımın acını umursamadan arkasından giderken ellerimi boynunda birleştirip bu sefer onu ben kendime çektim.Kolumu boğazında birleştirip kulağına bilerek dudaklarımı değdirirken ''Uras'cım elini şaçımdan çeker misin?'' dediğim anda sert yutkunduğunu duydum.

Yavaş yavaş saçlarımda elleri gevşerken bende kolumu bıraktım.Aynı anda uzaklaştığımızda ''Yürü!'' diyerek beni önüne doğru ittirdi.Tırnaklarımı derime geçirirken sinirlerimi yatıştırmaya çalışıyordum.'Gözlerimi yumup Sakin ol Esin!' diye içimden tekrar ederken birinin bana sarılmasıyla olduğum yerde donup kaldım.Gözlerimi açtığımda önümdeki kişinin Işık olduğunu gördüm.Ağzım yere kadar açılırken,Işık ''Kızım ben geldim.Bir öpmek yok mu?''diyince beni iç dünyamdan sıyırıp kendime getirdi.Bende ona sıkıca sarılıp ayrılacağımız sırada Işık dudaklarıma yapışınca onu özlediğimi fark ettim.Yanımızda Uras'ın olduğunu hatırlayıp yavaşça Işıktan ayrılıp ona gülümsedim.Uras'a baktığımda bana kahverenginin en koyu haliyle baktığını gördüm.Ona doğru ilerleyip ''Kıskandın mı?'' diye fısıldadım.Işık olduğu yerde dikilirken elinden tutup barın çıkışına doğru ilerledim.

Küçüklük aşkım,beraber büyüdüğümüz Işık şimdi kaslı ,yakışıklı birşey olmuştu.Ona hayran hayran bakıp cebimden telefonumu çıkardım.Bulut'u arayacağım sırada meraklı gözlerle bana bakan Işık'a ''Bulut'u arıyorum''dedim.

Bulut telefonu açınca ''Nerdesin lan'' dedim.Arkadan gelen hışır hışır sesler gelirken olduğu yerden kalktığını anladım.''Kerhanede''diye cevap verince hiçbir şey demeden telefonu kapadım.Işığa döndüğümde beni süzdüğünü gördüm.Gözleri tam olarak gözlerime değerken ''İşi varmış(!).Gel biraz dolaşalım.''diyip yanında yürümeye başladım.

''İlk başta seni tanıyamadım ama sinirli yüz ifaden aynı.Çatık kaşların,kısık kahverengi gözlerin,büyük kırmızı dudakların..''Beni tanımlamaya devam ederken derin bir nefes alıp tekrar konuştu.''Tek değişen benmişim gibi hissediyorum.Bana olan duyguların değişmiş.Ama ben de değiştim,senin için..Hiç olmadığım kadar değiştim hemde.Ama yinede senin dikkatini çekemedim.''

Yanımda böyle konuşması canımı yakmıştı.Beraber büyüdüğümüz bir çocukluk arkadaşımdı.Tabii yaşlar ilerledikçe bana olan duygularını açıklamıştı ve sevgili olmuştuk.Ama ona ilk ihtiyacım olduğunda yanımda bulunamamıştı.Ellerimi birbirine sürtüp siyah montumun cebine sıkıştırdım.Cevap vermedim.Ona aşık değildim ve o benim çocukluk arkadaşımdı.Alkım'a değer vermeye başladığımda onu tamamen unutmuştum ve ona karşı hislerimin sadece arkadaşlık olduğunu anlamıştım.

''Işık,ben Alkım'ı seviyorum.''diyerek yüzümü ona çevirdim.

''Bir ölünün arkasından o kadar beklenir mi?''Ben Alkım'a aşıktım!

''Konu o olunca,günler boyuda beklerim hatta aylarca.Elimden gelirse yıllarca.''

Gölzerini kısarak baktığında ''Her neyse.Şurada oturalım''diyerek biraz ilerdeki bankı gösterdi.Oturduktan sonra önümüzden geçen insanları izlemeye başladık.Bu durumdan sıkılınca cebimden sigara çıkarıp dudaklarımın arasına yerleştirdim.Siyah mat çakmağımı çıkarıp tek elimle sigaranın önünde tuttum .Havanın rüzgarlı olmasına rağmen tek seferde sigaramı yaktım.

.İSİMSİZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin