Sene 1872, ne düzgün kitap ne düzgün aile var. Kadınlar bakire, erkeklerin amacı sadece içip, tek gecelik ilişki. Evet ben sadece sıradan biriyim. Şimdiye kadar öyleydim. Cumartesi sabahı ne güzel degil mi? Saat 08:40'ı gösteriyor ve herzaman ki gibi kedim Dexter beni yalıyarak uyandırdı.Bugün yine sıradan birgün. Ama psikoloğum ile seansım var. Psikoloğumun adi Marry. Ahh! Annem kahvaltıya çağrıyor. Anne:
-Tatlım, yüzünü yıka ve üstünü giyin. Seansına geç kalacağız!
Neyse ki kahvaltımı bittirdim. O da ne? Çantamın içinden bir bıçak çıktı. Umarım annem görmez hemen çantama geri koyıyım.
Anne:
-Marry bizi bekliyor tatlım, daha fazla geç kalma hadi yola koyulalım.
...
Ve hastaneye vardık.
Marry:
-Hoşgeldin.
-merhaba Merry, ben Emma beni hatırlamayabilirsin.
Marry:
-Tatlım şuan ne düsşünüyorsun? Önemsiz olduğunu mu? Unutulup öleceğini?
-Ben birşey düşünmem "asla" üzgünüm bu konuda sınıfta kaldın!
Marry:
-Sakinleş, neden öfkeni kontrol edemiyorsun? En çok aklında kalan konu ne? Rüyan da ne gördün?
-Marry ben küçüklükten beri yanlızım.
Marry:
-Evet harika gidiyorsun bana bütün hayatını anlat.
-... biraz zor olucak gibi.
Marry:
-Ama tedavi olman için gerekli ya da akıl hastanesi? Seçim senin.
-4 yaşındayken en iyi arkadaşım Riley'di kimse onun var olduğunu bilmiyordu onunla bir bütün gibiydim o beni hiç yanlız bırakmıyordu. Anasınıfında kilolu ve kısa saclıydım herkes bana şişmansın diyordu ve her eve gidişimde ertesi gün olsun istemiyordum. 5 yaşımdayken Conor adında bir çocuk vardı. Sarışındı fakat o Rachel'ı seviyordu. Rechel benimle alay ederdi beni Conor'un yanında küçük düşürürdü. Ama hergece Riley yanıma gelir ve onların canını beraber yakıcaz derdi, ama hep aynı şeyi derdi hala bekliyorum... annem "Riley diye birisi yok o sadece senin kafandan kurduğun biri" derdi ama yalan söylüyor, cünkü o babamı sonsuz bir uykuya daldırdı annem beni suçluyor ve polisler de oysa ki ben olay anında Riley ile saklambaç oynuyordum. Babamı bir daha görmedim. Riley bana onun iyu ve seni de beklediğini söyledi ben de kızdım Riley'e. Ve o günden beri gelmedi ama son 3 aydır rüyama Riley'e benzeyen bir kadın görüyorum elini uzatıp bana "benimle gelmelisin senin yerin burası" diyor. Annem aklımı kaçırdığımı söyledi oysa ki yanılıyor! Ve her gece kedim dexter duvara bakıp öfke nöbetleri geçiriyor. Geçen gece bacağından darbe aldı ama nedeni belli bile değil. Annem boş alanda birden kanlar içinde kaldığını söyledi ama ben inanmıyorum. Karşı komşumuzun köpedi Dan yapmış olabilir.