Namjoon...Namjoon...Bangunlah!Nanti kau lambat nak pergi kerja.Hari ni kau tumpang aq ke kau nak pergi sendiri?
Ish jin hyung ni pagi pagi dah memekak macam biasalah namjoon tumpang hyung.
Dah tau nak tumpang bangunlah cepat.Ye...ye...ye jap nak bangunlah ni.Haa lepas mandi turun makan tau.Ye hyung yang hensem.
Dah pergilah turun siapkan makanan ke kemas pape yang patut ke.Baru tau ke hyung kau ni hensem.
+×+Dapur+×+
Good morning hyung hyungku yang x seberapa nak sayang ,kte jungkook.Hey morning jungkook pabo,balas jimin.
Suka hati je cakap orang pabo urh.Dah ah pendek.Ish kau ni tak pasal pasal pagi ni orang sarapan makan makanan kau sarapan kaki aq.
Hehehe mian hyung pendek.Ish kau ni kang aq bagi kang.Ok ok ok mian kook tak buat dah.Huh dasar pabo.Ape hyung cakap?Eh mane ada pape makanlah cepat.Ouh ok.
Pebendalah memekak pagi pagi ni dah makan cepat sikit pastu nanti tolong basuh semua ni.Haa okk.
Taehyung mane?Taehyung tak bangun lagi hyung pergilah kejut.
Emm nantilah.Jin hyung,kook nak tanya boleh tak?Nak tanya apa?Best ker jadi ceo kat pejabat tu?Best je cuma banyak kerja la.Tak penat ke?Tak pening ke?Penat juga pening juga tapi bila lama lama ok laa.Kenapa kook tanya?Jungkook nak kerja kat pejabat ke?Tak lah kook sje je tanya.
Heyy pabo pabo sekalian,kata suga.Kau dah kenapa tak cukup tido eh?Mne nak cukup korang memekak sampai atas dengar.
Lagi pun suga lapa tu yg turun nak makan.Tu je yang kau tau.Kau tak kerja ke hari ni suga?Tak aq ambil cuti.Jhope pun sme sebab hari ni kita orang tak de kelas yang nak kena ajar so ambik cuti je la.
Oh,jhope mne tak bangun lagi ke?Blom jhope kul 9.30 lebih nanti bagunlah tu.Lagi pun jhopekan baru lepas putus ngn gf dia semalam.Sian jhope...Mkn lah cepat hyung nak gi kerja dah ni.
==SKIP==
Oiii Namjoon cepatlah sikit lambatlah kau ni.Panggil jin yg dah lambat nk pergi pejabat.Ish sabarlah aq tak jumpa telefon aq mne tah aq letak hyung nampak tak?
Manalah hyung nampak tanya hyung pulak.Ish jiminieeeee!!!Jerit namjoon.Jimin dengan tergesa gesa pergi ke namjoon.Ye benda hyung jerit jerit ni.Jimin nampak telefon hyung tak?Oh jap eh.
2 minit kemudian jimin kembali dan bagi telefon kpd namjoon.Jimin jumpa kat mne ni?tanya namjoon.Hehehe tadi jimin igt ke telefon jimin tak sangka pulak terambil telefon hyung.Mian.
Setelah beberapa minit kemudian.KIM NAMJOON!!!jerit jin yg tengah marah.Ye jpp dah jumpaa dah jommm.
Jin adalah seorang ceo di sebuah syarikat.Namjoon pulak ialah seorang doktor kebetulan tempat kerja jin ngn namjoon hanya beza 30 minit tu yang namjoon selalu tumpang jin.
+×+Di Rumah+×+
Jin hyung ooo jin hyung,panggil jhope.Kau ni dh knpe terjerit jerit aq sepak kang baru tau,kte suga.Mian, suga kau nampak jin hyung tak?Tak dh pergi kerjalah tu kot.Jhope baru nak tanya lagi tapii suga dah blah camtu je.
Bosan ah gi kat taehyung lah.Wey taehyung,jungkook korg buat apa?Tengah main game knape?Sje tanya nak join blh?Blh jer jom ahh main sme sme.Jommm.
TBC...
Ok ke x eh?
First time ni buat harap ok lah....
Kalau ada salah eja ke apa ke bahasa salah ke buat x nampak je...
Tapii vote jagn buat x nampak lak...
Ok...Hahhaha bye...
YOU ARE READING
[SU]Bestfriend | JJK | PJM | KTH
Mystery / ThrillerKawan dari kecil tapi semuanya musnah kerana nafsu yg bodo. Nak tau apa yg terjadi dalam cerita ni? Nk tau jemputlah baca...