SUİKAST 1: KAFE

94 30 8
                                    

Tam eve doğru gidiyorduk ki Gamze, Kaan'ı aradı.

- Alo, Kaan napıyorsunuz?

-- Hocamızın yanından çıktık, eve gidiyoruz. Siz napıyorsunuz?

- Bizde biraz alışveriş yaptık . İşiniz yoksa bu taraflara gelsenize biraz takılalım." dedi Gamze

Kaan, bana " gidelim mi? " diye sordu. Bende " Hadi gidelim biraz modumuz değişsin."dedim ve taksiyi durdurup Şişli'ye doğru yola çıktık. Oraya vardığımızda Duygu ve Gamze bizi karşıladı, onlara sarıldıktan sonra Duygu "hadi sinemaya gidelim mi?"deyince, Gamze"evet hadi sinemaya gidelim"dedi. Biz de"tamam gidelim" dedik ve Cevahir avm ye girdik. Kızlar komedi filmi izlemek istemişlerdi.

-"Kaan, komedi filmine girelim mi?"dedi. Gamze

--"bence de komedi filmine girelim hem eğlenmiş oluruz."dedi. Duygu

Kaan, "benim için farketmez dedi." Bende "hadi girelim." dedim ve orta sıralarda 4 kişilik yer ve 2 kutu patlamış mısır aldıktan sonra film salonuna geçtik. Duygu benim yanıma ortaya, onun yanına Gamze, Gamze'nin yanına ise Kaan oturdu. Film çıkışı baya eğlenmiştik kahkaha atarak çıktık. Bende hadi kafeye gidip biraz sohbet edelim dedim. Kahkahalarla kafeye girdik. Kafede sohbet dalmıştık saat 00.30 olmuştu. Yarın eğitim vardı, hepimiz Kevin'ın ne kadar zor biri olduğunu biliyoruz sonuçta, hesabı ödedik ve tam kalkarken bir kaç el silah sesi duyuldu. Yakınlardan geldiği çok aşikardı. İnsanlar etrafta çığlık atarak kaçışıyordu. Bende ani bir hareketle kızları masanın altına eğerek neler olup bittiğini anlamak için kafamı kaldırmıştım ki kurşun beni santimlerle ıskalayarak geçip arkada ki garsonun kolunu sıyırmıştı. Kaan hemen ambulansı aramıştı. İlk yardım eğitimim vardı. Hemen arkaya sürünerek geçip, garsonun koluna tampon yapmaya başladım, kanın fazla akmaması için kolunun üstünü sıkıca bağladım. Tam o sırada ambulans geldi ama olay yerine giremiyordu, hala ateş sesleri geliyordu. Derken o anda polis siren sesleri duyuldu ama hala anlam veremiyorduk neden bize ateş edilmişti kafam almıyordu .O sırada polisler geldi.

-"Tamam sıkıntı yok arkadaşlar güvendesiniz."demesine rağmen kafede ki kızlar hala ağlıyordu.

Polis memuru bana neler gördüğümü anlatmamı istedi. Bende son model Mercedes Benz arabanın içinden iki tabancayla buraya doğru ateş edildiğini ve beni ıskaladığını söyledim .

-"Onay Bey, sizi müsait bir zamanda polis merkezine ifade vermeye bekliyoruz." dedi

-- Tamam efendim kendimi toplamama izin verin, en kısa zamnda geleceğim.

Kızları alıp bizim eve gitmek için bir taksi çevirdik. kızlar çok korkmuştu, başlarına bir şey gelir korkusundan eve gitmek istemediler. Bizde" tamam kızlar sıkıntı yok bizde kalın"dedik ve taksiye atlayıp bizim eve gittik. Kaan kızlara salonda yatak ayarlıyordu, bende bir bardak su verdim kızlara ve oturup konuşmaya başladık.

Kızlar tamam korkmayın güvendeyiz başımıza bir şey gelmeyecek dedim ama nafile ikisi de çok korkuyordu.

Arka oda da kızlar duymadan, Kaan'ın yanına gidip

-"Bu da neydi böyle, resmen bize saldırdılar Kaan başımız dertte kim bizden ne istiyor?" dedim

Kaan hala şaşkındı ne diyeceğini bilmiyordu

--Bilmiyorum abi bilmiyorum ölümden kurtulduk tek düşündüğüm şey bu beladan nasıl kurtulacağımız.

-"Bunun arkasında kim vardı. Bilmiyoruz ama bundan kurtulmalıyız." dediğim sırada

Duygu, duş almak istediğini söyledi. Bende banyonun yerini gösterip ona tişört, şort ve havlu verdim.

Gamze ise çok korkmuştu. Hala olayın etkisinden çıkamıyordu. Tabi ki bizde çok korktuk ama kızlara hissettirmemek için güçlü duruyorduk.

2043: Dönüm NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin