Hikaye yazmayı gerçekten çok severim ama kendi hayatımı yazmak iste din lütfen yargılamayın sonra başka tür kitaplar yazıcam👌🏻❤️ -devam- evet bugün hayatımın en saçma günü, okula gitmiştim gitmez olaydım. Sırada otururken biri yanıma geldi ve bana yumruk attı. Tepki vermedim. Çocuk sinirlendi tam bana vurcakken elini yakaladım. Çocuk bana tepkisizce baktı bende ne olduğunu bilmiyordum ama piskolejimin bozulduğunu anladım. (bu arada orta okuldayım) eve döndüğümde babama eve gidince herşeyi anlattım. Oda normal olduğunu söyledi. (ama değildi) ertesi gün okula gittiğimde herkes bana bakıyordu. Korkmuştum. Sonra sınıfa girince bir sıramı görünce sinirlendim. Çünkü sırada ailemle ilgili küfürler vb. Vardı. Sinirden mi üzüntüden mi anlamadım ama bir anda ağlamaya başladım. Sonra göz yaşalarımı sildim ve çocuğun yanına gittim. (kendini ne sanıyo ya) (wc deyiz) biraz dalaşmaya başladık sonra çocuk beni cama doğru itti (hani küçük camlar Olur ya onlardan.) Sonra elimle camı kırdım elim Kanıyordu ama umrumda değildi. (lan yazarken acısı aklıma geldi)evet ve ne oldu tahmin edin nöbetçi öğretmen geldi bizi müdüre götürdü. Müdürde ailemizi aradı. Sonuç cezalıyım. Ertesi gün uyandım ve elimin sarılı olduğu aklıma geldi ve yarayı merak ederek açmıştım. Çok hoşuma gitti. (ne piskopattım o zaman) elimi tekrar sardım ve hazırlanıp dışarı çıktım. (cezam telefon bu arada) biraz gezindim ve parktaki bir banka oturdum. Bir tane kız bana çok tatlı geldi ve onu takip ettim. (evet 7.sınıfta çok sapıktım) kıza bize gelirmisin diye sordum. Kız olmaz dedi. "ama sen bize gele bilirsin" Dedi. Çok mutlu oldum. Biraz daha açık giyinerek evlerine gittim. Biraz konuştuk. Sonra masa oyunları oynadık inarnırmısınız futbol bile oynadık. Sonra kızı Öpmeye karar verdim ve öptüm. Bu olaydan 1 gün sonra sevgili olduk. Ama beklediğim gibi olmadı. ÖYKÜ ÖLDÜ. evet öldü. Hafta sonu tatilde denize gitmişlerdi ve boğulmuş. Ah saçmalık kim inanır ki. Ben inandım ama ertesi gün ona gözümün önünde araba çarptı. İşte bu zaman gerçekten öldü.
-devam edicek -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim hikayem (tamamlandı)
Nonfiksiİsteyen okusun isteyen okumasın kendiniz bilirsiniz.(tamamlandı)