0.5

439 58 14
                                    

Hava kararmıştı. Neredeyse, şirkette hizmetliler ben ve Bay Park vardı. Ne zaman çıkacağımı da bilmiyordum.

Masa'nın üzerinde duran programı aldım ve incelemeye başladım. Yarın toplantı vardı. Şu, geçen gelen kadınla. Ayağıya kalkıp odamdan çıktım.

Bay Park'ın odasının önüne gelince, derin nefesler alıp verdim. Yavaşça kapıya vurdum ama ses gelmemişti. Kapıyı açıp içeri girdim.

Gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum. Bay Park uyuyordu. Saçları yüzüne doğru gelmişti. Usulca ona doğru yaklaştım.

Elimi omzuna koyup bir kaç kere dürttüm. Uyanmayınca aklıma gelen fikir ile gülümsedim.

"Bay Park uyanın, Chaeyoung'u kaçırıyorlar."

Dediğimde yerinde kıpırdandı ardından gözlerini açtı ve koltuktan hemen kalktı. Yüzü endişeliydi. Beni görünce kaşlarını çattı ve kolumu tuttu.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Dediği şey ile gülümsemem yüzümden sildi. Gözlerinin içinde nefret varmış gibi bakıyordu.

"Ben.." Diyebildim sadece. Amacım kötü bir şey yapmak değildi.

"Eğlendin mi? Komik miydi bari?" İstemsizce gözlerim dolmuştu. Dudaklarımdan küçük bir hıçkırık kaçınca, kolumu çekip odasından çıktım. Kendi odama girdim ve eşyalarımı aldım. Koşarak şirketten çıktım.

Yanağımda ıslaklık hissedince, elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim. Yaptığım şey çok aptalcaydı. Uyandırmak istemiştim.

Korna sesini duyunca başımı kaldırdım. Kendimi kenara attım. Kapı açılma sesi duyunca gelen kişiye baktım.

"Çok üzgünüm, bir şeyiniz var mı?" Başımı iki yana salladım. Yanıma gelip, eğildi ve koluma baktı.

"Kolunuz kanıyor ve morarmış."

Morarmasının sebebi ise, Bay Park.

"Sorun yok, teşekkür ederim."

Ayağıya kalktım. O da benimle beraber kalktı. Gözlerini koluma dikmiş bakıyordu.

"Hastaneye gitmemiz gerek." Başımı iki yana salladım. Eve geç kalıyordum bir de kızlardan azar yiyecektim.

"Lütfen, hatamı düzelteyim."

Dudaklarımı birbirine bastırdım. Yavaş adımlarla ön koltuğa bindim. O da binince arabayı çalıştırdı.

"Bu arada ben, Min Sung."

"Park Chaeyoung."

Gülümseyip sürmeye devam etti. Aklıma Bay Park gelmişti. Eve gitmiş miydi? Boş ver, takma kafana.

Arabadan inip hastaneye girdik. Min Sung bir hemşire buldu ve beni odaya aldılar. Yaramayı temizleyip güzelce sardılar. 'Geçmiş olsun' diyip odadan çıktı.

"Şimdi nasılsın?"

"İyiyim ama kızları aramam gerekiyor." Dedim. Odadan çıkıp kapının önünde beni bekledi.

Lisa'yı arayıp, açmasını bekledim. İlk çalışta açınca hemen konuşmaya başladı.

"Chaeyoung nerdesin güzelim? Evin yolunumu unuttun? Kızım saat kaç haberin var mı? Sana bir şey oldu diye korktuk."

"Küçük bir kaza geçirdim. Hastaneden çıkıyorum."

"Ne? Sen iyi misin? Ne oldu?"

"Hepsini gelince anlatacağım Lisa, şu an konuşamayacak haldeyim."

"Tamam dikkatli ol gelirken."

Telefonu kapattım. Bir arama daha vardı. O da, numarası kayıtlı değildi. Umursamayıp odadan çıktım. Min Sung ile arabaya bindik. Evimi ona tarif ettim ve sürmeye başladı.

"Model olmak güzel mi? Yani hiç öyle durmuyorsun." Dedim Min Sung'a bakarak.

Tebessüm edip başını salladı.

"Güzel ama yoruluyorum. Pek fazla dinlenmeye vaktim de olmuyor. Kıyafetler ayakkabı makyaj falan baya yorucu. Ama işimi severek yapıyorum." Dedi.

"Sevindim ama kendine dikkat etmen lazım." Dedim. Evimin önüne gelince durdu.

"Tekrar bugün için üzgünüm böyle olsun istemezdim."

"Sorun yok, hem beni hastaneye götürdün. İyiyim." Dedim ve arabadan indim. Kapıyı kapatırken dudaklarını araladı.

"Güzel geceler Chaeyoung." Demişti.

"Sana da Min Sung." Dedim ve kapıyı kapattım. Eve girip direkt odama çıktım. Üstümdekileri çıkarıp kirlilere attım. Altıma şort üstüme tişört giydim. Saçlarımı yukarıdan bağladım.

Kızların yanına indim. Hepsi bana bakıyordu.

"Sabah geç geldiğim için akşama kadar Bay Park ile çalışmam gerekti. Zamanın akıp gittiğini fark edemedim. Bay Park'a yarın ki, programı gösterecektim ama uyuyordu. Bir kaç kere dürttüm uyanmadı. Ben Chaeyoung kaçırılıyor diye bağırdım. Uyandı işte sinirlendi kızdı. Ben de çıktım odasından. Sonra giderken de, bir araba bana çarpıyordu. Ben de kendimi kenara attım."

Derin bir nefes alıp tek tek kızlara baktım.

"Chaeyoung, Bay Park iki yıl önce kardeşini kaçırılma olayı yüzünden kaybetti."

ᵞᵒᵘ ᴬʳᵉ ᴹᵃᵍᶤᶜ ↭ ᴶᶤᴿᵒˢᵉ́ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin