Beast Killer Want Real Love Part 21

55 4 0
                                    

< Rumah Alice>

_Alice Bedroom_

Alice: Ahh Hot ..... "Turn Dark Blue Eye" ..... Ggggrrr~~ ...... "keluar ikut tingkap"

_ Kitchen_

Kevin: Alice makanan dah siap cepat turun "menjerit dari bawah"

~~~~~~Silent~~~~~~

Kevin: Alice ~~ .....Haish budak ni memang la ..."naik atas" ..... Alice hey Abang Evin panggil ni .... 

Knock! Knock! Knock! 

Kevin: Alice Abang Evin masuk ye ..... "buka pintu tengok bilik kosong" ... Alice oh No bau ni "turn red eye" .. "call someone" .... Hello! Aku nak kau detect mana lokasi adik aku sekarang "turun dengan cepat and ambil anak kunci kereta"


< Rumah Allen>

Knock! Knock! Knock! Knock!

Erwin: erghh sabar la ... "buka pintu"

Kevin: Mana Allen aku nak jumpa dia sekarang.... "marah"

Aqua: Hey show some respect "turn red eye colour" .... 

Allen: Kenapa kau cari .....

Kevin: "cekik Allen" ..... Apa kau dah buat dekat adik aku "furious and mad"

Allen: Ack! ... Aku ... tak .. buat apa-apa pun "turn bloody Red eye" .... "genggam tangan Kevin and campak dekat kerusi"

Kevin: Oww.... Kau tipu Alice balik dengan keadaan yang pelik and sekarang dia keluar dari rumah tanpa bagitahu aku baik kau bagitahu aku sekarang "Glow Bright Red"

Allen: What!! Alice takda dekat rumah .... nanti dulu Alice takda kat sini and kau sepatutnya cari dia bukannya datang serang aku "marah bila tahu Alice hilang" ...

Kevin: Kau punca dia hilang sebab tu aku datang sini lembab "mad"

Erwin: Wo wo calm down bro ... Apa maksud kau ni aku tak faham??

Aqua: Allen ada dengan kita orang and tak keluar langsung dari rumah tahu tak lepas kita orang ucap selamat tinggal dekat Alice petang tadi ..

Allen: DIAM! ....

Semua: "senyap"

Ricky: Hey calm down Allen "dapat rasakan aura membunuh dari Allen"

Allen: Aku akan cari dia kalau kau ada otak kau patut tahu mana tempat adik kau suka pergi bila keadaan macam ni berlaku "mad"

Kevin: Aku.... aku tak tahu haish Alice tak pernah buat perangai macam ni Huuu~~ "keluhan berat dilepaskan"

Allen: Adam ... kau patut contact dia sekarang 

Kevin: Macam mana kau kenal cousin aku ?

Allen: CONTACT DIA SEKARANG! ..... "marah"

Kevin: "seram gila aura dia err aku boleh rasa tulang rusuk aku bergetar" .... Okay "call Adam" .... Hello! Yow Adam ni aku Kevin er aku nak ... "tak sempat nak bertanya telefon dah kena rampas"

Allen: Hello! Ni aku Allen aku budak yang Alice mark hari tu... Aku nak kau datang sini sekarang ni pasal Alice .. Okay aku send alamat sekarang bye~ "hang up"

- 30 minit kemudian_

Adam: Yow ... err kenapa suasana tegang sangat ni ...

Allen: Kau still ingat aku tak?

Adam: Ye ingat kau Allen kan ..

Allen: Ye.. aku nak tanya kau pasal Alice "serious"

Adam: Okay erm sebelum tu Kevin aku nak tanya Alice dah cukup umur belum?

Kevin: Dah kenapa ? "muka barai"

Adam: Pfft!! Hahaha sebenarnya aku dah tahu kenapa kau and Allen panggil aku kat sini "smirk"

Kevin: Wait kau tahu mana Alice sekarang "bangun and pergi dekat Adam"

Adam: Kau dah lupa ke setiap kali Alice cukup umur apa yang akan jadi dekat dia ^_^

Kevin: Kalau cukup umur dia akan transform .... Ooo lembab betul la macam mana aku boleh lupa pasal ni  "marahkan diri sendiri"

Allen: EXPLAIN NOW !! "marah"

Adam: Ggggrrr~~~ .... hey jangan tinggi suara dekat aku kalau kau tak nak salah satu tulang kau patah dua "marah"

Allen: Sorry~ boleh kau explain kenapa dengan Alice "mengeluh"

Adam: Okay setiap kali Alice dah cukup umur dia akan transform antara dua Vampire or Wolf .... So that's mean Alice akan rasa sharp pain and hot ....

Allen: So apa kau tunggu lagi kenapa kau tak tolong dia "shocked"

Kevin: Huu~ Takda guna Alice dia akan hilangkan diri sampai sharp pain dia hilang and dia akan muncul semula lepas dia boleh transform jadi normal ....

Allen: Aku betul-betul tak sangka kau biarkan Alice sendiri dekat luar sana "ambil kunci kereta and keluar dari rumah"

Aqua: Hey Allen kau nak pergi mana dah lewat malam ni "bimbang"

Allen: Aku nak cari soulmate aku ..... "glow bright red eye" .... "stupid simbol kau better bawa aku dekat Alice tengok pergelangan tangan sendiri" 




Bersambung........


Thanks for reading ^-^ Love all of you thank you support ~-~ 











Beast Killer Want Real LoveWhere stories live. Discover now