(Taehyung)
" Hyung yeter artık sizinle konuşmak istemiyorum."
" Tae-"
" Farklı bir şey mi diyeceksiniz sanki 'Tae üzülme geçecek', ' Biz yanındayız!'
bu sözlerin hiç biri geçirmiyor."Diğerleri de lafa atlamadan tekrar odama dönüp dün gece aldığım içkilerden birini kafama diktim.
Kaç gündür bu haldeydim bilmiyorum. Kaç gün geçti tam olarak onu da kestiremiyordum zaten. Birkaç saatlik uykuyla geçiniyordum, gözümü her kapattığımda birlikte olduğumuz güzel anlar film şeridi halinde gözümün önünde canlanıp kalbimi derinlemesine yakıyordu.
Eve geldikten sonra Mira sürekli arayıp, mesaj atmıştı. Hiç birine cevap vermedim. O da bir süre sonra kesmişti aramayı. Bahanelerle yine kandıracaktı, bense buna izin vermeyecektim, kandırılmama müsade etmeyecektim.
~
Saatler geçiyordu gözümün önünde duran akrep ve yelkovanın hareketlerinden anlıyordum. Elimdeki poşettekilerin sonu gelmesine rağmen hala bilincim yerindeydi sarhoş olamıyordum.
Yerimden kalkıp cüzdanımla odadan çıktım. Aşağı indiğimde hepsi koltuklara sıralanmış düşenceli halde ellerini başlarına dayamış bakışları tek yerde sabitlenmiş oturuyorlardı.
Beni fark eden Hoseok hyung seslendi." Nereye gidiyorsun?"
" Markete."
" Bu kadar içtiğin yetmez mi? Kendine zarar vereceksin."
" Yetmiyor Namjoon hyung?"
" Hyung bizi bir kere dinlesen."
" Sonuç ne olacak Jungkook? "
" Tae dur artık, sonuç değişecek."
" Tamam hadi söyle Jimin."
"Bil-"
Söze başladığında kapının çalmasıyla kesildi. Kapıya yakın olduğum için ben açtım.
" Minjae, Young?"
" Hyung konuşalım mı?"
" Geçin."
İçeri ilerlerken ne için geldiklerini sorgulamadan edemedim.
" Minjae senin ne işin var burada?"
" Jin hyung, Young anlatmaya başlasa daha iyi."
" Mira günlerdir hastaneye gelmiyor ayrıca hastaneye haber de vermedi. Evine gittim kapıyı açmadı. Aramalarıma cevap vermedi. Günler sonra bugün aniden 'Türkiye'ye gittim babaannem rahatsız' diye mesaj attı. Ama endişeliyim Mira daha önce aramalarımı yanıtsız bırakmamıştı. "
" Young da bana geldi. Ablasından bilgi alabilirmiyiz diye. Ben de buraya getirdim siz ulaşabilirsiniz diye. "
Young'un anlattıklarına karşı gözlerimi devirdim yine oyun yapıyordur büyük ihtimalle. Evet hala ve hala seviyorum onu ama şu an kendimi onun için endişenlemeyecektim en azından deneyecektim.
" Tamam sakin ol ben de ulaşamadım yalnız kalmak istediğini düşünmüştüm yine de Sung Deuk hyungun ağzını ararım. "
Suga hyung telefonuyla Sung Deuk hyungu çaldırıp açmasını bekledi.
" Ah hyung, merhaba!"
"..."
" Ben geçmiş olsun demek için aramıştım."
"...."
" Didem noonanın babaannesinin rahatsız olduğunu duydum.. "
".... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü ๛ KTH
Hayran Kurgu" Biri sana uçabilmek için kanatlarını nasıl kullanacağını öğretir. Uçmaya onunla devam edersin. Ama sonra etrafına bir bakarsın ki kanatlarını senden koparıp gitmiş. İşte o zaman sen hızla yere çakılırsın, ve kendini düşmekten kurtaramazsın. " Başl...