Sabahın erken saatlerinde Ankara'dan İstanbul'a yola çıktık. Yeni hayallerime doğru yolculuğum başlamıştı. Yolda giderken her zaman ki gibi kulaklığımı takıp yeni hayallere daldım . Gözlerimi babamın gelmek üzereyiz demesiyle açtım. Boğaz köprüsünden geçiyorduk. Denizin mükemmelliği ve güzel tarihini görmemle İstanbul 'a taşındığımız için daha da sevindim . Yarım saatlik bir yol sonrası oturacağımız eve gelmiştik . Kocaman bahçesi olan bir site bahçesinde büyük bir havuz rengarenk çiçekler ... Gittikçe daha da aşık oluyordum İstanbul'a .Kendi dairemize girdik . Eşyalarımızı babam bir gün önce getirtmişti. Merakla odama gittim . Büyük bir odam vardı , penceresi bahçedeki havuza bakıyordu. Bavulumu açtım ve dolabıma yerleştirmeye başladım . Eşyalarımı güzelce yerleştirdikten sonra kitaplarımın olduğu koliyi açtım . Benim için her şeyden önemli olan hayal dünyamın baş kahramanları . Kıyafetlerimden daha uzun sürede yerleştirdim desem yalan olmaz . Hava kararmıştı ve odamı tamamen bitirmiştim . Eşyalarım odaya yakışmıştı . Tek eksiğim perdemdi . Kısa gelmişti . Yorulduğumu hissedip yatağıma uzandım . Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu...
EVEET YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIMM . UMARIM SEVEREK OKURSUNUZ BİR SONRAKİ BÖLÜMDE YENİ BİR KARAKTER TANIYACAĞIZ SİZİNLE TANIŞTIRMAK İÇİN ÇOOK SABIRSIZLANIYORUM VE BEKLENEN SORUYU SORUYORUM BENİMLE BU MACERAYA VARMISINIZ ? BUARADA ÇOK KISA BİR BÖLÜM BİLİYORUM AMA BURDA BIRAKMAK İSTEDİM :)
ŞİMDİDEN YORUM VE OYLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER YAZARINIZ SİZİ ÇOK SEVİYOR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKANIN HAYALLERİ
أدب المراهقينTUTKULARIMIZ GERÇEK ANKA KUŞLARIDIR. ESKİSİNİN KÜLLERİNDEN BİR YENİSİ DOĞAR GOETHE