11.rész

822 54 0
                                    


-Asszonyom én csak azért jöttem, hogy engedélyt kérjek. - ez úgy hangzik mint egy leány kérés. - Tudom, hogy még messze van az, hogy Tae eljöjjöm hozzám.. És szeretném, hogy egy kicsit előrébb toljuk ezt.. Persze ha Ön ezzel egyetért.-Jungkook úgy viselkedett, mint egy tini aki elkéri a lányt a háztól.

-Tae.. Neked ez rendben van? - őszintén? Vártam már, hogy ott legyek. Anyának a hatalmas mosolyom mindent elárult.

-Hát, akkor rendben van.-adta anya szinte áldását a dologra. - Nem szeretne.. Szeretnél bejönni? Meg tudjátok beszélni, hogy mikor menjen.

-Sajnos akkor nem érem el a buszomat.

-Itt tudsz aludni.-vetette fel az ötletet anya, mert hát miért is ne.. Igazad van.

-Anya, de holnap dolgoznia kell, hogy lesz kész itt? Menj haza nyugodtan.-toltam kifelé a kapun.

-Haza tudok menni munka előtt. - fordult vissza Jungkook, én pedig kiestem a kapun.

-Veletek csak furcsa dolgok történnek. Beszéljétek meg, én lefekszek. - hagyott ott minket anya.

-Most tényleg itt fogsz aludni?

-Nem, nyugi nem fogok itt aludni.

-Nem? - mondtam csalódottan.

-Na most mit szeretnél? - igazából magam sem tudtam. Nekem ez nagyon fura, hogy valaki nálam alszik.

-Hát... - Jungkook leült mellém a földre ameddig eldöntöm, hogy pontosan mit szeretnék.

Hosszasan vitatkoztam magammal, ami kivűlről nagyon furcsán nézhetett ki, mert hadonáztam de ez belül nagyon nagy harc volt. Nagyon meggyőző voltam, hogy miért ne aludjon is.. Ugyanakkor abban is meggyőző voltam, hogy miért aludjon itt. A legnagyobb vitát lefolytatva magamban jöttem rá arra, hogy nem tudom.

-Tae,világért sem zavarnálak meg.. De a buszom már elment miközben te itt.. Itt.. Fogalmam sincs mit csináltál.

-Szuper. - pattantam fel - akkor itt alszol..

Bemenve a házba megmutattam a fürdőt, hogy ott nyugodtan el tudja végezni a dolgait. Kerestem neki egy tiszta törölközőt és magára hagytam.

Addig lementem a földszinti fürdőbe, hogy én is eltudjak készűlni és végre aludhassak.

Közel egy óra fürdés után valaki majdnem rám törte az ajtót. Leálítottam a zenét, hogy hallhassam ki az és mégis mit akar.

-Tae,közel sem akarom megzavarni a.. Nedves bulidat, de ugye élsz még?

Nem válaszolva szálltam ki a kádból és öltöztem fel. Épp, hogy felöltöztem egy félmeztelen Jungkook rontott be az ajtón.

-Oké, élsz még.

-Te perverz.. Mi van ha nem öltözök fel?

-Lett volna egy jó pillanatom.

Minél jobban megismerem csak jobban megbizonyosodok róla, hogy egy nagyon perverz ember.

Próbáltam úgy kimenni a fürdőből, hogy amikor elmegyek mellette ne bámuljam őt halálra de még igy sem tudtam nem tá nézni. Kétség kívűl ő a leghelyesebb orvos.

Felmenve a szobámba húztam ki az ágyamat így ha úgy döntök, hogy tengeri csillagot játszok álmomban Jungkook még el fog férni.

-Ha ezt tudom, akkor múlt éjjel nem kellett volna a falon aludnom.

-Ha ez megint megtörténik..vágj pofán.

-Már miért tenném?

-Mert itt hisztizel, hogy fel lettél nyomva a falra..

-Nem mondtam, hogy nem élveztem.

-Ma este.. Tan fog velem aludni.

-Most miért?

-Ne perverzkedj..

Miután beágyaztam Jungkook-kal lefeküdtünk. Én aludni terveztem de neki ne nem állt a szája.

-Tae.. Tae..Tae..Tae..-mondogatta,mert nem válaszoltam neki.

-Jungkook,Jungkook, Jungkook, Jungkook..

-Mikor jössz hozzám?.. - ismét nem válaszoltam neki. - Tae..Taee..Taaeeee..

-Kérlek fejezd be. Aludni akaroook..

-Mikor jössz hozzám?

-Ah..komolyan mondom.. Idősebb vagy de annál gyerekesebb is..

-Szóval mikor??

-Mikor menjek? - fordultam vele  szembe,igaz nem láttam belőle semmit mert teljes sötétség volt.

Hallottam ahogy Jungkook mocorogni kezd és hirtelen felkapcsólódott az éjjeli lámpa.

Ekkor láttam, hogy ott van teljesen felettem.. Nagyon, nagyon közel. A meglepődéstől nem tudtam mondani semmit csak bámultam a szemeibe.. A nagyon szép szemeibe.

A hideg ellenére kezdtem érezni, hogy egyre melegebb van. Az arcom lassan kezdte átvenni a vörös összes létező árnyalatát.

Jungkook egyre közelebb hajolt, bár nem értettem, hogy ennél közelebb, hogy tud jönni. Ahogy közeledett felém engem annál jobban rázott ki a hideg.

-Minél előbb. - suttogta.

Ezután vissza ment a helyére és mint aki jól végezte a dolgát aludni kezdett. Kellett pár pillanat ameddig újra szóhoz nem jutottam.

-Ez meg mégis milyen válasz? - nem válaszolt de tudtam, hogy nem alszik.

-Jungkook.. Jungkook. - terdeltem fel az ágyon. - Tudom, hogy nem alszol... Jungkook, Juungkoooook.. - ezzel párhuzamosan bökdöstem a vállát. - Jungkook válaszolj... Jungkook.. - végén már oldalba böktem.

Hirtelen csuklómat elkapva döntött hanyat az ágyon. Két kezével nyomta a kezeimet az ágyra. Ez az éjszaka egyre furább.

-Ne bökdöss, mert csikis vagyok.

-Igen? - egy széles vigyor jelent meg az arcomon. - akkor válaszolj normálisan,ha már nem hagytál ez miatt aludni.

-Válaszoltam.

-De normális választ kérek.Egész éjjel bökdösni foglak ha nem válaszolsz.

-Jó, legyen akkor... Jövőheten..ez már normális?

-Igen...Oké, nem foglak bökdösni.. Nem akarnál elengedni?

-Nem,mivel nem hagytál aludni ezért így maradunk..

-De te nem hagytál először aludni.-háborodtam fel.

-Akkor is így maradunk.

-De ne már.. Ez olyan, mintha a Szürke 50 árnyalata következő jelenetét akarnánk leforgatni..

-Még én vagyok perverz?

-Csak nem Mr. Gray, hanem Mr. Jeon..

-Oké, jó éjt. Aludjunk. - kapcsolta le a lámpát.

-Fura vagy.

Kényelmesen elhelyezkedtem és próbáltam álomba merűlni több, kevesebb sikerrel. Folyton az a kettő jelenet játszódott le a fejemben amikor Jungkook fölém került. Enyhe pírral takartam el az arcomat. Ne gondolkodj Taehyung.. Csak.Ne.Gondolkodj.

Hirtelen megéreztem a kezét a derekamon. Óvatosan hátra néztem és láttam, hogy most kivételesen alszik. Nem vettem le a kezét, nem akartam felébreszteni.. És amúgy sem zavart.

Négy Kívánság-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora