-"Katarinaa, ustani vrijeme je za školu"
Uhh.. Kako bih voljela da se zavučem u neku jamu i odspavam cijelu školsku godinu, kao neki medvjed. Podigla sam roletne i svjetlost je preplavila moju sobu, iza mene su se otvorila vrata i ušla je moja mama Helena obučena i sređena kao i uvijek.-"Zar moram u školu, šta ako me djeca budu ismijavala, a sigurno hoće, zar nebi bilo najbolje da ostanem u krevetu i pravim se da sam bolesna?"
-"Ajde oraspoloži se, nije sve tako crno, upoznaćeš nove drugarice...a i neke drugove", posebno je naglasila zadnju riječ, što me je još više iznerviralo, kako može biti tako sretna, lijepo našminkana, obučena u 6 sati ujutro.
Ja sam veoma povučena osoba, i ona to vrlo dobro zna. Što se tiče momaka znala je za samo neke kratke veze, ostale malo ozbiljnije nisam govorila, jer bih joj u očima već vidjela moje vjenčanje, uspješnu budućnost i ostale gluposti... Nakon nekoliko trenutaka primijetila sam ruku kako mi maše pred licem,
-"Zemlja zove Katarinu, halo, nemoj mi se sad gubiti u mislima, idi umij se i požuri, ako ti se djeca budu smijala, smijat će se jer već krećeš u srednju školu a vazda kasniš".Prevrnula sam očima i odjurila u kupatilo prije nego što moja, tri godine mlađa, sestra Anđela uđe i započne svoje jutro sa dugim tuširanjem. Škola mi počinje u 7:30, pa sam se brzo obukla, našminkala doručkovala, i onda me je mama odvezla u školu.
-"Poželi mi sreću mama, trebat će mi i to puno", ona se samo nasmiješila i ja sam izašla iz auta spremna da uđem u školu, nesvjesna da ću danas upoznati osobu koja mi je promijenila život.
Znam da je kratko ali ovo je samo uvodni dio, ostali će biti duži, pišite u komentarima svoje prve utiske ❤
YOU ARE READING
Zašto Baš On? 🔚
Teen FictionKatarina je nova djevojka u školi, u njen život sasvim neočekivano će ući loš momak koji će je promijeniti zauvijek. Zbog njega će pronalaziti utjehu u drogi, a problemi postaju još veći kada je kidnapuje sestra za koju nikad nije ni znala. Posle sa...