"Cemeremizi"

477 49 33
                                    

Kuzey olanları hazmetmesi biraz zaman almıştı. Kendine gelmesi biraz zaman aldı cemre babasına bakıp korkuyordu ne olmuştu da hu hale geldi babası diye düşündü babası için endişeleniyordu.

Kuzey kebdine geldiğinde kızına baktı  bir açıklama yapması gerekiyordu. "Kızım şimdilik bu kadar yeter benim önemli bir işim çıktı seni ablama koyup gittmem gerekiyor" cemre baya bi şüpelenmişti babası onunla konuşirken hep boyuna göre eğilirdi ama bu sefer eğilmemişti.

Her zaman yanında taşıdığı defterini çıkardı bir kaç şey yazıp babasına verdi.

"Baba noluyor? Yoksa sende annen gibi beni terk mi edeceksin?" kuzey okuyunca kızını meraklandırdığını düşündü ve iyi kötü anlatması gerekiyordu.

Boyuna göre eğildi ellerini tutup kızına baktı. "1. Yıldız ablan ufak kaza geçirmiş onun yanına gittmem gerekiyor 2. Seni bırakmaya hiç niyetim yok" cemre babasına bakıp hemen deftere bir cümle yazıp babasına verdi.

"Yıldız abla iyi mi?" tek bir soru adamı duygulandırmaya yetmişti.

"İyi olucal bir tanem ama benim gidip görmem gerkiyor seni bırakayım hemen yanına gidicem" cemre hemen başını salladı. Ablasına geldiğinde ablası da aynı soruyu sormuştu. Kuzey artık meraktan ve suçluluk içinde.

Cemre içeri gittiğine emin olduktan sonra akıttamadığı göz yaşını akıttı. "Abla benim yüzümden ölüyor" diye bildi ablası endişeyle ona bakarken kuzey hiç sarılamadığı ablasına sarıldı  katıla katıla ağladı.

"Kuzey gardaşım noluyor kim senin yüzünden ölüyor" hem teselli ediyor hem de soruyordu.

"Yıldız" pembe kaşlarını çatı kuzeyi doğrultup yüzünü avuçlarının arasına aldı.

"Gitt oğlum gitt terk ettiğin kadını git bak" ablası teselli ediyor yoksa soğuk rüzgar gibi vuruyor muydu belli değildi.

"Ben gidiyorum o zaman" arkasını dönüp gitti aklına bin bir türlü şey gelmişti ilk önce de kadını sevip sevmediği çok takılmıştı aklına.

Arabayı hızlı sürdü hemen hastaneye geldi hemen hemşirelere sordu.

"Buraya kaza yapan bayan getirdiler mi" hemşire kafasını hayır anlamında salladı arkasını döndü elleri saçlarına gitti sağ tarafından geliyordu sanki ambulans değilde yıldızdı ilk önce 4 yaşındaki hali sonra 14 sonra 20  adım adım geliyordu adam kendine geldiğinde hemen ambulansın yanına gitti.

Kapısı açıldı yıldızı çıkardığında kuzey tanıyamadı yıldız mı diye düşündü kadın yara bere ve kan içinde kalmıştı.

Kapısı açıldı yıldızı çıkardığında kuzey tanıyamadı yıldız mı diye düşündü kadın yara bere ve kan içinde kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MEFTUN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin