Duke veshtruar e hutuar ne syte e babit Ana vret mendjen se cfare sekreti mund te jete derisa heshtja mbaron:
-E dashur para 20 viteve ne ishim ne pritje te nje vajze . Naten e lindjes ne spital ajo humbi!U rrembye.Nuk mundem ta shihnim kurre. Nuk e dime se ku mund te jete e as se si mund ta gjejme.
Ana qendroi e shokuar per disa min e me pas vazhdoi ta pyese akoma:
-Baba , kjo eshte dicka tronditese.Me vjen shume keq.Une paskam patur nje moter.Nuk di me c'te mendoj.
- Bija ime une do iki nga kjo bote pa e pare kurre gezimin tim te pare.Nuk do mundem ta shoh kurre . Por ti mundesh Ana ime.Ti je nje vazje e zgjuar. Kam besim tek ti.
- Baba sa do doja ta gjeja.Sa do doja te isha rritur me te.Do mundohem me gjithe forcen e shpirtit.
- E di qe do mundohesh e dashur.Ti e di qe familja mbeterore ka varese te qendisura prej ari me emer perkates.Vajza e cila e ka varesen me emrin Bena eshte motra jote .Amaneti im eshte te gjesh gjysmen e zemres motren.
- Nuk e di baba .Bota eshte e madhe .Njerez ka plot.Nuk e di nese do mundem ta gjej motren time.
-Bota eshte nje ujevare e pafundme.Ne te rrjedhin shume persona.Zemra i bashkon njerezit.Gjaku nuk mund te behet uje.Jeta do te ta tregoje papritmas ne momentet kur ti do te humbasesh shpresat.U befsh nuse me kurore .Ndricofsh si diell me personin e jetes. Degjo zerin e zemres gjithmone.Une po largohem nga kjo jete por do te behem yll per te te ndricuar.Vendose doren ne zemer sa here te mungoj.Do te jem per ty aty gjithmone.Lamtumire bija ime...
-Baba jooooo.Ti nuk do te me lije kurre.Nuk mund te jete e vertete.Ti do te jesh gjithmone me mua.Mos ik te pergjerohem.O zot mos ma merr babain te lutem.
Te bertiturat e Anes u degjuan deri ne qytet.Pallatin e kishte rrethuar nje re e zeze.Ajo nate ishte me e zeza per kedo.Familja mbreterore u thye.Te qarat nuk pushonin.Nga jeta u nda nje person i madh.Mbreteris iu largua mbreti.Anes i iku per nje cop zemre me vdekjen e babait.Ajo e dinte se ai do ishte gjithmone aty per te.Ate nate shihte yjet me sy te lotuar e doren ne zemer e mbante e thyer.
Cdo te ndodhe me pas? A do te mundet Ana te coje deri ne fund amanetin e babait ?
YOU ARE READING
Jete si perralle
Cerita PendekEndrra me e bukur per cdo vajze eshte te jete princeshe ! Por si eshte te jesh princeshe vertet? Ana , princesha e vetme e familjes e gjen veten mes dy zjarresh ku rrezikon te humbase prestigjin e famlijes ose dashurine e jetes...