Ma uit la adolescenții înflăcărați care dansează unii lângă alții. Aștept răbdătoare sa îmi apară cele doua pahare de tequila și analizez cu atenție din nou persoanele din jurul meu. Mulți tineri de vârstă mea , câțiva adulți cu parașute în brațe , nimic interesant sau nou. Peste cinci minute au apărut și cele doua pahare , le dau rapid pe gat și mă ridic plina de energia și euforia oferită de alcool.
Remix ul melodiei Pursuit of Happiness răsună și îmi trimite fiori prin tot corpul . Ador melodia asta ! Mișcările îmi vin involuntar , nefiind singura dintre tineri care se dezlănțuie. Laserele creează un contrast uimitor cu fumul, întunericul și muzica bubuituoare, transmitându-mi senzații prin tot corpul. Când melodia se schimba un trup dur se lipește de mine , își pune mâinile pe talia mea , eu neîncetand sa dansez -tura aceasta pe melodia Disturbia a Rihannei.
Îmi mișc corpul senzual pe ritmul melodiei , având grija ca fundul sa se frece de pantalonii barbatului ce este acum lipit de mine.Când mă întorc la finalul melodiei dau de un chip destul de cunoscut . Eu cred ca l-am mai văzut undeva pe tipul ăsta, dar nu știu unde. Parul îi este ciufulit , de culoarea cafelei , ochii căprui sălbatici, apropae demonici mă privesc pervers și cu dorința. Are barba ,ceea ce îi scoate in evidenta duritatea și masculinitatea . Arata bine , însă pare destul de bătrân, chiar dacă am 19 ani nu sunt prea atrasa de bărbați mai invarsta ca mine , așa cum sunt altele - nota de referire la unele persoane care au intrat în viața mea .
Mă soarbe, as putea zice , din priviri . Ranjesc obraznic și mă despart de el , îmi fac loc prin mulțime ajungând la mini barul amenajat .
- Un pahar de Whisky ! cer însetată. Lângă mine se așează barbatul de mai devreme . Totuși eu îl știu de undeva , dar nu știu de unde.
Îmi rânjește eu tot încercând sa îmi dau seama de unde îl cunosc . Paharul îmi apare rapid și sorb câte un pic din el. Băutura spirtoasa îmi arde gatul . Trag câte un ochi pe ascuns la el și îl văd cum mă privește uimit.
- Eu te cunosc de undeva , dar nu știu de unde ! Vorbele îmi ies de pe gura ne primind aprobarea creierului . Acesta mă privește cu ochii mijiti si începe sa rada . Mă uit nedumerita la el și aștept un răspuns, însă rasul lui melodios este tot ce primesc.
Își trece limba peste buze și mă privește din nou abtinandu-se cu greu din a mai rade de situația mea jenanta.
- Să spunem ca ne-am mai întâlnit astăzi! Cuvintele ieșite de pe buzele sale cărnoase mă baga într-o transa. Vocea lui este dura , răgușita și a naibii de sexy . Dar revenind din nou la cuvinte , și puțin la voce care mi se pare destul de cunoscuta .
În minte îmi vine ,cu greu, întâlnirea de astăzi cu acel arhitect. Este el , însă fără costumul negru și cravata urâtă.
- Aaaaaaa! Tu ești arhitectul plictisitor cu care ne -am întâlnit azi ! Cuvintele din nou negândite îmi ies pe gura fără pic de jena.
Acesta mă privește încruntat și nedumerit . Mai iau o gura , plictisita , din pahar și îmi reindrept atenția spre el .
- Nu credeam ca ai o asemenea părere despre mine ! Eu sunt Drako , arhitectul plictisitor! Își ridica mana dorind sa dau mana cu acesta . Mi-o ridic mecanic și mi-o așez ușor , strângând stângace mana dura și fina la atingere a lui. Contrastul dintre mana mea micuța și mana lui uriașă este foarte sesizabil. A mea este atât de mica fata de a lui . Mă uit fascinata la cele doua mâini, acesta chicotind trezindu-ma destul de rapid din admirat.
- Eu sunt Jennifer! Mă înec în cele trei cuvine stârnindui un ras răgușit.
De când am devenit așa? Doamne !
CITEȘTI
DRAKO - Poți sa mă iubești?
De Todo*** Poate ca doua lumi sunt diferite , însă amândouă pot avea același conducător. Poate ca sufletele sunt nemuritoare și corpurile sunt doar niște carcase ce le țin închise. Uneori sufletele pereche rezista chiar și peste despărțirea trupeasca...