Koruyucu Melek

270 30 23
                                    


"Hey Soojin. Neden beyazlar içindesin ?"

"Çünkü senin koruyucu meleğinim Shuhua."

"Peki üstümüze yıldırım düştüğünde neden bizi koruyamadın ?"

"Çünkü sen bana aşık oluyordun. Bize doğru gelen kasırgaya kapılmaman içindi tüm hepsi. Kasırgalar her şeyi yıkarlar. Aşk da bizi yıkabilirdi Shu. Ama ne olursa olsun dürüst ol. Hem kendine karşı, hem bana karşı. Yalan rüzgarları kasırgadan beter vurabilir."

Aynı şiddette bir yıldırım yine üzerimize düşmüştü.

Fakat ben daha şiddetli uyanmıştım.

Kafayı yemek üzereydim. Gecenin bir yarısı yataktan fırlamıştım. Kabus denebilir miydi buna bilemiyordum. Bilinçaltım benimle oyun mu oynuyordu, yoksa başka bir şey miydi hiçbir fikrim yoktu.

Rüyamın bana dürüstlük dersi vermesi çok tuhaftı.
İkinci kez böyle bir rüya görmek daha da tuhaf.

Soojin'in başına bir şey gelecekse ve ben bundan rüyalarım sayesinde haberdar oluyorsam ? Bilmiyorum belki de kulağa saçma geliyordu. Ama böyle şeylere inanırım, yani... Evet, gerçekten saçmalıyordum ! Böyle bir şey olma ihtimali varsa neden Soojin'in başına geleceklerle alakası olsun ? Ya benim başıma gelebileceklerle ilgiliyse ?

Sağlıklı düşünemediğimin farkındaydım. Kafamı iki elimin arasından kaldırıp pencereye baktım. Ay ışığı beni çağırıyordu sanki. Boğulmuş gibi hissettiğimin o da farkındaydı. Terasa çıktım. Hava almak titreyen ellerime ve çarpan kalbime, en önemlisi kaybetmenin eşiğine geldiğim aklıma çok iyi gelmişti. Mantıklı düşünmeye çalışmayacaktım bu konuyla ilgili. Ne de olsa bilinçaltımın bir oyunuydu. Arada böyle rüyaları herkes görürdü.

Ama dürüstlük ?

Tam bir saçmalıktı.

Soojin söylemişti ya, dürüst olmalıydım !

Aman canım, bir rüya alt tarafı ! Amma büyüttüm.

Yatağa geri dönmek isterken kulağımda rüzgar uğultusu gibi keskin bir fısıltı hissettim. "Her şeyi mahvediyorsun, ama farkında değilsin."

Kulağım çınlamaya başladı. Bir yandan zihnimde rüyamda gördüklerime benzer şimşekler çakıyor gibiydi.

Her yer bembeyazdı, gözlerime bir perde inmişti sanki. Tek hatırladığım şey en sonunda dengemi kaybettiğimdi.


Sonrasında tekrar uyandım.

𝗔𝗹𝗰𝗵𝗲𝗿𝗮 ; ShuJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin