𝟰𝟮

329 8 16
                                    

Speciaal nog een extra hoofdstukkie vandaag🥰🤪 Sharonnetje23

Noor

Ik zie Martijn van de rots het water in springen, maar er vliegt nog iemand achter hem aan. Geschrokken kijk ik naar het water dat cirkeltjes maakt op de plek waar Martijn en die ander is geland. M'n hart klopt in m'n keel. Dit is foute boel, ik voel het. "Help! Help!" roep ik naar de kapitein en wuif naar hem dat hij moet helpen. De kapitein komt komt met een zwemvest naar me toe gerend. Ik wijs naar het water dat cirkelt. Hij springt het water in en zwemt richting de plek waar Martijn is geland. Wanneer de kapitein er bijna is, komt Martijn boven water en de andere man zwemt snel weg. "Martijn!" roep ik hard. De kapitein doet een zwemvest bij Martijn om en rustig zwemmen ze weer terug naar de boot.
Ze zijn bij de boot en ik help de kapitein de boot weer op te komen.
Als hij weer in de boot is trekken we samen Martijn uit het water.
Martijn gaat op zijn rug liggen en ik ga op m'n knieën naast hem zitten. De kapitein doet het zwemvest van Martijn uit. "Lief, gaat het?" vraag ik bezorgd aan Martijn. "Ja, gelukkig wel weer," antwoord Martijn rustig. "Wat gebeurde er nou?" vraag ik verbaasd. "Ik sprong en een fan kwam achter me aan met z'n GoPro en filmde me. Ja, daarna ging hij een onderwaterselfie van ons maken. Maar ik voelde me niet zo heel fijn," zegt Martijn. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
"Thank you very much for your help, uhh what is your name?" vraag ik aan de kapitein. "Steve, and it's okay. I hope you're fine," zegt Steve. "Yeah, I'm fine. Only a bit backache when I'm breathing, but it's okay," antwoord Martijn. "Rugpijn bij het ademen? Je hebt toch niet je ribben gekneusd hè, want ik had na het auto-ongeluk ook pijn met ademen," zeg ik. "Nee joh, maak je maar geen zorgen lief," zegt Martijn en hij gaat weer recht zitten. Ik knik en Martijn pakt m'n wangen vast en zoent me.
"Net een paar minuten verloofd en dan had je al een bijna doodervaring," grinnik ik. "Ik was net een paar seconden onderwater hoor. Het viel allemaal reuze mee," zegt Martijn en tikt op m'n neus.
We varen weer terug richting de haven en ik lig lekker tegen Martijn aan. "Je hebt wel een hele mooie ring uitgekozen," zeg ik en strek m'n hand naar voren. "Een mooie ring voor een mooie vrouw," antwoord Martijn en geeft me een kus.

Martijn

De taxi rijdt de oprijlaan op. We zijn weer heerlijk thuis.
We stappen de auto uit en ik laat Noor de voordeur openmaken. Er hangen vlaggetjes op en Noor kijkt mij verbaasd aan. "Hè? Wie heeft dit gedaan?" vraagt Noor en loopt verder naar de woonkamer. "Surprise!" roepen mijn ouders die de keuken uitkomen. "Whaaat?!" zegt Noor verrast. Ik moet lachen en sla een arm om haar heen. "Ik had m'n ouders vanmorgen geïnformeerd en heb Watse een vliegtuig voor hun laten regelen," zeg ik en druk een kus op Noor haar wang.
"Gefeliciteerd! En nu heb ik een hele leuke, lieve schoondochter bij," zegt Karin en geeft Noor een knuffel. "Ahw en ik hele leuke schoonouders," zegt Noor. "Groepsknuffel!" zeg ik en kom samen met mijn vader erbij staan.

"Wow, check die zonsondergang!" zeg ik en loop naar buiten.

"Kijk eens kinders, we hebben pizza voor jullie besteld," zegt mijn vader en wijst naar het aanrecht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Kijk eens kinders, we hebben pizza voor jullie besteld," zegt mijn vader en wijst naar het aanrecht. "En jullie dan?" vraag ik. "Je vader en ik gaan lekker op hotel met z'n tweeën," zegt m'n moeder. Ik kijk haar aan. "Maar we hebben een logeerkamer hier, dit is nou ons huis dus je mag hier gewoon zo lang mogelijk blijven hoor," zeg ik tegen mama. "Jongen, jullie zijn net verloofd, ga lekker genieten met z'n tweetjes. We gaan morgen middag wel gezellig lunchen met elkaar," zegt mama en wrijft over m'n arm. Ik knik en geef haar een knuffel.
"Dankjewel," zegt Noor en geeft mijn ouders ook een knuffel. Samen lopen we naar de voordeur en zwaaien we m'n ouders uit. Ze stappen de taxi in en ik maak de voordeur dicht.
Ik blijf tegen de deur staan en kijk Noor aan. "Die pizza is aantrekkelijk, maar jij bent nog aantrekkelijker." zeg ik en begin Noor te zoenen.
Dan til ik Noor op en loop naar boven. "Martijn, ik heb honger," lacht Noor. "Ik ook, daarom ga ik jou nu opeten," zeg ik en Noor grinnikt.
Ik leg Noor op bed en ga boven haar hangen. Ik druk allemaal kleine kusjes in Noor haar nek en ga meer naar onder.
Dan draait Noor me om en nu hangt ze boven mij. Haar losse haren gaan door m'n gezicht en ik moet lachen.
Ik doe Noor haar T-shirt uit en zoen verder.
Noor pakt een condoom maar ik gooi het aan de kant. "Wat doe je?" vraagt Noor. "Nu je toch mijn vrouw wordt, hebben we die niet meer nodig," zeg ik en zoen haar. "Maar Martijn, we zijn toch nog helemaal niet klaar voor kinderen," antwoord Noor. Ik leg m'n vinger op haar lippen. "Kunnen we nu ook genieten in plaats van kletsen?" vraag ik en zoen Noor.

Summerdays /\ Martin Garrix +xWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu