Selena's Pov
Ik was stil en kon even niet meer nadenken. Ik keek snel weg en staarde naar de golven. Ik begon een beetje met mijn vinger in het zand te groeven en dingen op te schrijven. S e l e n a ♡ ? stond er dan. Ik was even helemaal de weg kwijt. Ik weet zelf niet eens meer voor wie ik gevoelens heb, ik hou van Luke, heel erg zelfs maar telkens als het even goed ging, ging het alsnog weer fout, ik voelde mij gelukkig voor heel eventjes, wat ik niet zovaak ben, maar dat gevoel was snel weer weg. Ashton is iemand die mij altijd heeft geholpen sinds de dag dat ik hem voor het eerst ontmoet had. Maar het enige wat ik niet begreep is, waarom heeft hij het mij niet eerder verteld? Was hij bang om zijn gevoelens te uiten? Waar lag het aan? Dat wist ik allemaal natuurlijk niet. Sinds de kus begon ik iets voor Ashton te voelen.. Het voelde zo goed en ik voelde mij zo veilig en zo gewild. Ik wil hem beter leren kennen.
Ik keek Ashton aan, maar hij mij niet. 'Ashton', zei ik fluisterend en hij keek mij meteen aan. Ik zag dat zijn ogen nog steeds waterig waren. Ik kreeg een brok in mijn keel, en mijn ogen begonnen te tranen. 'Lets go walk for a bit', zei ik en hij ging ermee akkoord door te knikken. We stonden op en liepen een beetje richting de golven. Ik deed mijn slippers weg en begon gewoon in de zee te springen en het boeide mij op dat moment niet echt als ik helemaal nat werd, want het was best wel lekker verfrissend.
'Ashton lets rock out with our socks out' schreeuwde ik en hij moest er even om lachen. Hij deed zijn slippers ook uit en ook zijn tanktop. Ik keek hem aan en dacht 'holy bananas can u just not' en keek meteen snel weg. En hij stond daar met zijn benen in het water. Hij schopte wat water naar mij waardoor ik kletsnat werd. 'Oh its war now', zei ik lachend en schopte ook wat water naar hem toe, maar ineens verloor ik mijn evenwicht waardoor ik bijna omviel. Ashton had het gelukkig al snel gezien en ving me op. Ik had zijn gespierde armen vast en keek hem op dat moment diep in zijn ogen aan. Het werd een wirwar in mijn maag, alweer, en ik besloot hem te zoenen. En daar stonden we dan, op het strand terwijl de golven langs ons benen stroomt. Ik verplaatste langzaam mijn handen richting zijn nek toe zodat ik hem goed vasthield.
Calums pov.
Ik ging even langs de supermarkt, omdat mijn vader wat bier wilde, want het was ons avondje, een vader-zoon avond. Ik had een krat bier gehaald en het was best wel zwaar dus stopte ik midden op de weg. Ik keek even om me heen en zag het strand. 'Hier kwamen wij altijd met Adinda', zei mijn gedachte. Ik keek naar de golven en zag daar twee mensen op het strand. Ik zag niet zo goed wie het was, dus besloot ik even wat dichterbij te komen. Is dat nou?!...
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x