💜21.BÖLÜM💜

13 4 4
                                    

Hyuna dan...

Bu....oydu.Bu gün dövdüğüm çoc-pardon öğretmen.Ama nasıl yaaa!?Yani madem öğretmensin neden gidip bir öğrenciyi dövüyorsun?Di mi ama.Her neyse.Beni görünce yandan güldü.(Kısacası PİÇ SMİLEEE...)

Ben ise ona göz devirmek ile yetindim.(Kendisinin alişkanlığıdır.O anladı😉)Etrafındaki sürtük kızlarada da son bir bakış atıp sınıfa gittim.Zaten bizimkilerde çok durmayıp gelmişti.Bu olanları onlara anlatmaya karar verdim.

Hyuna:Kızlar benim size bir şey anlatmam lazım.

Eun:Konuşma hakkına sahipsin.Anlat.

Hyuna:Şu yeni gelen hoca....

Mi Cha:Eee.....

Hyuna:Ben bu gün onu dövdüm.

Hepsi:NEE!?

Hyuna:Ne bağırıyonuz bee?!

Soobin:Knk sen ne dediğinin farkında mısın?

Eun Su:Bende diyorum adamın dudağı niye patlamış.Zaten yarası yeni gözüküyordu.

Min Ji:Veee....doktorumuzda konuştu.

Eun Su:Yaa bı kes.Şu an konu bu değil.Niye dövdün adamcağızı.

Hyuna:Bu gün bir öğrencinin karnına tekme atıyordu.

Hepsi:Neee?!

Hyuna:Sonra ben gittim bunu bir güzel dövdüm.Ama içim rahatladı.Bi kız sonuçta yani sen nasıl vurursun yaa....

Eun Su:Kız nasıl şu an?

Hyuna:Bilmem kıza bakmadım.

Eun Su:Ne kadar vurdu?

Hyuna:Kız en son kan kusmuştu.

Eun Su:Ne?!

Eun:Ne oldu bir şey mi var Eun Su?

Eun Su:Kız nerede?

Hyuna:İkinci kattaki kolidorun sonundaydı.

Eun Su koşarak sınıftan çıktı.Diğerleride onun peşinden çıktı.Kolidorun sonuna vardığınızda etraftakiler kızı kaldırmaya çalışıyordu ama kız bayılmak üzereydi.Eun Su yanına vardığında biz de etraftakilere çekilmesini söyledik.Onlarda kenara çekilip izlemeye başladılar.Eun Su kızı kontrol ediyordu.Sanırım nabzına bakıyordu.Daha sonra kustuğu kana baktı.Ve bir anda etraftakilere döndü.

Eun Su:Ne bakıyorsunuz film mi oynuyor burda?!Ambulansı arasanıza!

Aralarından biri sonunda aklı edip ambulansı aradı.

Eun Su:Bana ilk yardım çantası getirin.Ve bir tane de hemşire çağırın.

Dediklerini yaptılar.Eun Su kutudan bir şeyler çıkarıp bir şeyler yapmaya başladı.Kızın karnını hafifçe açtığında kızın karnının mosmor olduğunu gördük.Arkama döndüğümde BTS in geldiğini gördüm.

JK:Ne oldu burda?

JM:Aynen ne bu kalabalık?

İkisi birlikte aradaki insanları çekip baktılar.Eun Su ise kimseyi takmayıp işine devam ediyordu.

JK:Kıza ne oldu?

Eun Su:Karnından darbe almış.Durumu kötüye gidiyor.Çok sert bir darbe almış.Serum takılması gerek.O yüzden hemşireyi çağırdım.Gelir birazdan.

JH:Kim yaptı bilen var mı?

Hyuna:Şu yeni gelen öğretmen.

BTS:NE?!

Biz Yedimiz (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin