დასაწყისის დასასრული.

29 5 1
                                    

ცივ სუსხიან ზამთარში შუა ქუჩაში მიაბიჯებდა ბიჭი.საშუალო სიმაღლის,ცოტა პუტკუნა იყო,ნაცრისფერი თმით,პალტო ეცვა ჩავი ჩარვალი და ნაცრისფერი კაშნი ეკეთა.მთელ სახეზე ცივი ქარი ეხეთქებოდა.მის სახეზე ვერაფერს წაიკითხავდი.ვერც სევდას და ვერც სიხარულს.მას თავიდანვე შეატყობდი,რომ არცისე ლამაზი ცხოვრება ჰქონდა.მთლიანად დათოვლილიი იყო.თმა გათეთრებოდა.
მას უყვარდა თოვლი განსაკუთრებით პირველი თოვლი.ალბათ გსმენიათ როდესაც ადამიან პირველ თოვლის დროს გამოუტყდები სიყვარულში ეს სიყვარული უპასუხო არ დაგრჩებათ.
სწორედ ამ დროს გაუმხილა ჰეჩანმა მარკს მისი გრძნობები,მაგრამ მას სიყვარული უპასუხოდ დარჩა.მეტიც მარკმა მასთან ყველანაირი ურთიერთობა გაწყვიტა.მაგრამ მაინც ჰეჩანი არ ნანობდა მის საქციელს.

ჰეჩანს უყვარს მარკი.

უყვარს ის როგორც უხეში,თბილი,საყვარელი,მზრუნველი,ბოროტი,მატყუარა,ეგოისტი.
ჰეჩანს უყვარს ის ყველანაირი.
მარკს არც კი შეუძლია მისი გრძნობების გაგება.
ჰეჩანს უყვარდა ის მთელი გულით.მარკმა მას გული ატკინა და მან გამოსწორებაც კი არ სცადა,დატოვა მარტო და ეგოისტურად მოიქცა,მაგრამ მას მაინც უყვარდა ის.ჰიოკისთვის მარკი ოცნება იყო,რომელსაც ვერ ისრულებდა.არ შეეძლო.ჰეჩანისთვის თითოეული დღე ჯოჯოხეთი იყო.ყოველი დღე ერთნაირი მას არაფრის ხალისი არ ქონდა მის გარეშე.მხოლოდ წიგნს კითხულობდა ან ბაღს უვლიდა.მას მხოლოდ თეილი ჰყავდა.თეილი მისი უახლოესი მეგობარიოყო,ბავშობის.შეძლებისდაგვარად მიდიოდა მასთან.თავისუფალი დრო თითქმის არ ქონდა.

ჰეჩანს ქალაქ გარეთ ჰქონდა კოტეჯი.ის უმეტეს დროს იქ ატარებდა.ბევრი ყვავილი დარგო.მან მისი საყვარელი ხილი საზამთროც კი დათესა და გაზარდა.მგონი ჰიოკი თავის თავზე მეტად საზამთროს უვლიდა.მოსავალს მისთვის არ იტოვებდა,ყოველთვის მარკს უგზავნიდა საიდუმლოდ.
ყოველღე ამზადებდა ქათამს.ის ხო მარკის საყავარელი საჭმელი იყო.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ახალგაზრდობდა და ჩვენ.Where stories live. Discover now