رحله الي كارفور .

85 13 8
                                    


تبقي نايمة في امان الله و الجو حلو و النور مطفي  و غرقانة في النوم، فجأة و من حيث لا تحتسبي عيل سئيييييل ييجي.

تاي : ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايمي ايم-

انا : كلمة كمان و اقسم بالله لأقوم افرج عليك كوريا كلها ، فهمت ولا ايه!!!!!!

تاي :..........

* جانكوك بييجي من حيث لا احتسب برضوا.*

جانكوك : مين الزفت الي يزعق لتايتاي  بتاعي !

انا : بس يا وله منك له ، روح العب بعيد .

جانكوك : طيييييب ، استني عليا بس.

* كوك بيخرج و بيجيب جيهوب*

جيهوب  بصوته الي يخرم و دان الواحد : اييييييييييييمييييييييي!!!!!

انا * بقع من علي السرير من الخضة * : احيه مش كفايه عليا الاتنين دول تيجي انت كمان .

*يونجي يأتي من حيث لا احتسب تاني *

يونجي : مين الحيوان الي صحاني من النوم؟؟!!!!

* كلنا بنبصله و جيهوب عينه بتدمع و يونجي يلاحظ *

يونجي : اااااااه قصدي من السانشاين الي صحاني بدري كدة علشان نفسي اشكره و اقعد اتصور معااه؟؟

جيهوب : انا يا قطتي :)

* يونجي بيخرج هو و جيهوب من الاوضة *

انا : احم اظن ان انا مش هاعرف انام بعد كل ده .

تاي :. ........اوك تعالي يلا علشان تساعدي جين هيونغ في الاكل .

جانكوك : اه و انهردة رايحين كارفور علشان نجيب اكل .

انا : اوك ، يلا برة !

      *  تايم سكييييييب *

و ها أنا يا احبتي في العربية مع ٤ اطفال و زومبي نايم و ام و اب ' العيال يعني ' و خلاص هنطلع من العربية علشان ندخل كارفور .

انا : ويييييييت !! استنواا!

كلهم: ايه؟!

انا : اولا البسوا الماسكات علشان انا مش ناقصة الشعب كله يتلم علينا، ثانيا احنا هنتقسم لتلت جروبات : جين و نامجون و انا ، جيهوب و يونجي ، و الماكني لاين . ثالثا كل جروب هياخد ورقة طلبات هيجيب الي مكتوب علي الورقة بس ، اكرر ، الي علي الورقة بس، ها بسسسس ، لا زيادة ولا اقل ،  و اخيرا و ليس اخرا ونتجمع الساعة أربعة عند الكاشير علشان نحاسب و نروح ناكل في ماك ، مفهوم ؟؟

كلهم : مفهوم. 

انا : يلا برة !

              * بعد ما دخلنا و اتفرقنا *

       * انا و جين و نامجون بنلف مع بعض *

جين : اول حاجة محتاجينها هي بطاطس مجمدة

يوميات حياتي مع بطس:)) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن