Pewnego ciekawego dnia choæ nie by³ taki ciekawy obudzi³a siê Grzymis³awa . Jak ka¿dego dnia siedzia³a sobie z telefonie do póki jej stara nie pójdzie do roboty . A by³o w miarê ciep³o mia³a plan by spotkaæ siê pod biedrê . Wiêc zaczê³a pisaæ do ziomeczków .
- E debile kurwa wypierdalaææ z tych ³ó¿ek i idziemy pod bierde.
- Co ciê pojebawszy .
- Cie zaraz co pojebawszy gdy ci zasadze kopa to polecisz z si³¹ wiat³a lub jako tak siê to mówi³o .
- No dobra tak oko³o 10.45 pasuje ci?
- No to zbieraj siê szybciej .Grzymis³³awa zbiera³a siê w pizdu d³ugo . Gdy zobaczy³a na zegarek zobaczy³a ¿e jest ju¿11.10 .
- Kurwa spóni³am siê a ci znowu bêd¹ pierdoliæ ¿e jestem nieogarniêta .Posz³a pod t¹ biedre. Ale musia³a cofn¹æ siê bo zapomnia³a tela a to jest jej ca³e zycie .
Gdy pojawi³a siê pod ni¹ to by³a ju¿ 12.56 Koledzy Grzymis³awy jak zawsze wkurwiali siê na ni¹ ¿e spónia siê .
-Co ty winio tak d³ugo?
-Ka¿dy ma swoje potrzeby.
-Ciekawe. Dobra a wracaj¹c do tej biedry po co my tutaj jestemy ?
-Dobra mówie ale s³ychajcie mnie mega dok³adnie bo zajebie i nie mówie dwa razy.
Wiêc no jestemy pod t¹ biedronk¹ tam gdzie nie ma czêsto ochrony cn. Wiêc potrzebujemy w chuj kasy na sierpieñ na obóz . Wiêc wchodzimy podchodzimy niby z zakupami i bierzemy kase i od razu spierdalamy .
- No ale rozpoznaj¹ nas po twarzach .
- Mam przy sobie maseczki xdd.
- To mo¿e udaæ siê .Wiêc weszli do biedry . Udawali ¿e robili zakupy. Poszedli to kasjerki , wyci¹gneli sztuczn¹ broñ co wygl¹da³a jak prawdziwa. I zaczeli mówiæ "dawaj kurwa kase bo jak nie to ci ³eb rozjebie" . Kasjerka powoli oddawa³a kase i potajemnie wcisne³a przycisk ¿eby ochrona przysz³a . Po chwili po cichu zjawi³a siê ona z glinami. Grzymis³awa i reszta zauwa¿y³a ich i wiedzieli ¿e nie maj¹ szans . Dali siê im z³apaæ .
Co stanie siê dalej dowiecie siê w nastêpnym rozdziale !!!