Kapitola 16

194 16 3
                                    

Takové info nazačátek protože asi nikdo nečte to co píšu nakonci kapitoly. 😅Zítra v našem městě nejde elektrika takže dnes to bude doufám dlouhá kapitola. Přeji pěkný den a pěkné čtení. Ipurpleyou💜

"A na jaký film se chceš podívat?" zeptal se mě Suha. "Ehmmm nevím vyber něco. Je to na tobě." odpověděla jsem Suhovi mile mezitím jsem šla do kuchyně uklidit hrnky od čaje. "Hotovo" vykřikl vítězně.

Vypadal jako malé dítě. Musela jsem se zasmát. "Co jsi vybral" zeptala jsem se protože mě to zajímalo. Docela hodně zajímalo.

"Vybral jsem horror" řekl s úsměvem. Najednou mi úsměv spadl a někam se vytratil. Proč zrovna horror¿? ¿?"Horror né" řekla jsem posmutněle. "neboj nebude to strašidelný."

Né nebude to strašidelný tak proč to je horror že?? "No..." nachvíli jsem se odmlčela. "No tak dobře ale dělám to jenom kvůli TOBĚ." Slovo tobě jsem zdůraznila. Protože se jentak nedívám na horrory jsem vždy u toho strašně vyděšená.

"Tak se posaď chci se už dívat nemůžu se dočkat až to začne." zněl jako děcko. "Joo už jdu prosímtě" řekla jsem už takovým tím vyklepaným hlasem protože vím jak to dopadne.

"J-já se b-bojí-ím" řekla jsem vyděšeně protože jsem byla fakt pos*aná strachy. "pojď ke mě blíž a až se něco bude strašidelného odehrávat tak si zakryj oči." řekl a dál se díval na horror.

Už film byl v půlce a nic se nedělo. Ale to bych nebyla já co vše zakřikne. Zachvíli se tam objevila holčička s červenýma očima a vyskočila do obrazovky. V ten moment jsem měla vnitřní infarkt. Vykřikla jsem a tím výkřikem jsem vylekala Suhu takže jsem spadla na zem protože jsem ležela v jeho klíně.

"U-už to v-vypni b-oj-ím s-se." řekla jsem slabě protože ten horror mi vzal všechnu sílu. Takže jsem byla vyčerpaná. "dobře" řekl Suha a pomohl mi vstát ze země. Najednou jak mě pomohl vstát tak se naše pohledy setkali. Byla jsem mimo v transu doslova.

Nevěděla jsem co mám dělat. Byla jsem mimo. stála jsem tam jak sloup. Najednou se Suha přibližoval ale mě to přibadalo jako by byl normálně. Najednou jsem ucítila na rtech něco měkkého a teplého. Hned jsem poznala že to jsou Suhovi rty. Koho jiného by to byly že?

Ani nevím proč ale začala jsem spolupracovat. Najednou mě vzal do náruče a naše rty se odpojily. "Kde je tvůj pokoj" řekl Suha a díval se na mě pocelou dobu. "Nahoře v druhém patře druhé dveře." řekla jsem a byla červená až na zadku.

Nikdy jsem s klukem nic nedělala jenom tak líbala to je vše. Když jsme byli u dveří tak jsem vzala kliku a otevřela dveře.

Suha mě položil na postel a šel ke mě, znovu mě začal líbat tentokrát víc než v obýváku. Najednou se odpojil a začal dělat značky na krku. Abych mu pomohla tak jsem se zaklonila abych mu dala více prostoru.

Zachvíli mi začal sundávat tričko. Zvedla jsem ruky aby to sundal. Začali jsme se znovu líbat ale čím dál hlouběji. Zachvíli mi odepl podprsenku a začal si hrát s mými prsy. PLS KILL ME. 😑

Pak mi začal odepínat kalhoty a začal mě hladit ve vnitř stehna. Byla jsem mimo. Nevěděla jsem co dělám ale chtěla jsem to. Najednou sundal svoje kalhoty s boxerkama a byl teď kompletně nahý.

Když jsem se už trochu vzpamatovala viděla jsem jeho rozpracované tělo. Bylo fakt sexy. ⬇️⬇️

 ⬇️⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat