Bölüm 3- Alex'in Çocukluğu (BackStory)

82 7 8
                                    

Alex'in ebeveynleri onu istemeden dünyaya getirmişlerdir. Her ne kadar çocuk bakmak istemeseler de bebeği kürtaj yaptırmamışlardır. Bebek dünyaya gözlerini açtığında iyice endişelenen annesi ve babası ne yapıp edip bebekten kurtarmaya karar verdiler. İyice düşündükten sonra bebeği öldürmeye karar verdiler. (Kürtaj yok ama öldürmek var bravo)
Bebeği Alex yazılı bir battaniyeye sardıktan sonra gıda fabrikasının zehirlediği göle atarlar. Bebekten ses seda gelmeyince orayı terk ettiler.
      Alex isimli minik bebek suda başlamayan hayat macerası tam bitecekken suların içinde zehirden dolayı beklenmedik bir anda mutasyon geçirir. Mutasyon un etkisi ile su yüzüne çıkan Alex. Hiç bir şey yapamadan orada durur.
O sırada adını Jessie vermeyi düşündüğü çocuğa hamile olan Pam. Hurda ararken gölün orada çocuğu bulur. Çocuğu orada bırakmaya kıyamayan Pam, Alex'i alır. Adını değiştirmez ve onla ilgilenmeye başlar.
Bu arada Pam Jessie'ye tek bakmak zorundır çünkü hamile olduğunu öğrendiğinde Baba 2. Çocuğa (ilk çocuk Colt) dayanamayacağından Pam'i terk etti. Annesi eve elinde bir bebek ile bulunca Colt sorar:
C: Anne o kim?
P: Üvey kardeşin.
C: Nereden buldun?
P: Çocuğu fabrikanın zehirli sularında ıslakken gördüm. Gerçek ebeveynleri atmış olmalı. Onu orada bırakamadım.
C: Adı ne?
P: Battaniyede Alex yazıyordu. Ben de değiştirmedim. Hem Alex güzel bir isim.
C:Yaşasın! 1 beklerken 2 kardeşim oldu!
  (9 ay sonra)
Artık Junker ailesinde 2 bebek vardı. Annelik içgüdükeri bayağı gelişmiş olan Pam, her iki bebeğe de rahatça bakıyordu. Hem Colt da ona yardım ediyordu.
  (8 Yıl sonra)
Alex de Jessie de 8 yaşındaydı. Pam artık Alex'e üvey olduğunu anlayçtmalıydı. Bir gün Alex, Jessie ve Colt birlikte oyun oynarlarken Pam dedi ki
   P: Çocuklar, Alex ile özel bir şey konuşmam lazım 5 dakikalığına odanıza gidebilir misiniz
C ve J: Tamam anne.
A: Ne oldu anne? Benimle ne konuşacaksın?
P: Bal tatlım seni çok seviyorum. İlk olarak bunu bilmeni isterim.
A: Ben de seni seviyorum anne! (Pam'e sarılır)
P: Bak Alex. Senin gerçek ebeveynlerin seni öldürmeye çalıştı ama ben seni buldum. Fabrikanın zehirlediği gölde ağlıyordun. Ben de Jessie'ye hamile iken sana kıyamadım ve seni büyütmeye karar verdim. Seni öz oğlum gibi seviyorum ve bunu anlayışla karşılayacağını umuyorum.
A: Sen beni kurtarıp büyümütşsün. Tabi ki anlayışla karşılarım. Sen benim annemin ve bunu iyi biliyorum.
(Birbirlerine sarıldılar)
Sonra çocuklar geri gelerek oyuna devam etti.

(3 yıl sonra)

Alex o gün okulundan sonra Nita, Leon ve Jessie ile oyun oynuyorlardı. Alex yorulmuştu ve yanında su yoktu. Ellerini yüzüne koydu ve şu anda en çok istediği şey suydu. O an ellerinden suyu yönetebildiğini keşfetti. Başka gücünü de sonradan keşfetti. Bir gün okuldaki en nefret ettiği kişi onu merdivenden itti ve Alex kızgınlık içinde burnu kanaya kanaya çocuğun yanına gitti. 

A: Sen ne yaptığını sanıyorsun? Yaptığından mutlu musun? 

Alex ona sinirle bağırırken üzerinden alev çıkardığını bilmiyordu. Çocuk korkuyla kaçtı ve yanına üvey kardeşi Jessie geldi.

J: Orada noldu? Yandığını gördüm. Çocuk senin üzerinde kibrit mi yaktı?

A: Emin değilim. O beni itti ve ben merdivenden düştüm. Sonra da kendiliğinden bu alev çıktı.

J: :Bence okuldan sonra annemize gidelim. O bize ne olduğu anlatır.

A: Tamam.

( Aynı gün okuldan sonra)

A ve J: (Olanları anlatırlar) 

A: Ayrıca geçen gün de suyu yönetebildiğimi keşfettim.

P: Alex, seni bulduğum gün zehirli suya atılmıştın. Belki o suyun sayesinde güçlerin olmuş olabilir.

A: Peki şimdi ne olacak? Her zaman sinirlendiğimde alev mi çıkaracağım?

P: Senin güçlerini kontrol altında tutmayı öğrenmen gerek. Sana ben yardım edeceğim.

O günden sonra Pam Alex'e ne zaman güçlerini kullanacağı ne zaman kontrol edeceğini öğretti. Ayrıca güçleri sayesinde Alex'in bir savaşçı olacağına inanan Pam, ona hedef almayı da öğretiyordu. Alex'in güçleri çok güçlüydü ve değerlendirilmesi lazımdı.

Pam sayesinde savaşçı olan Alex, Şimdi kendi evinde yaşıyor ve her gün annesini ziyaret ediyor.

Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin SavaşçılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin