🥀

131 29 10
                                    

-bölüm Küfür içerir.

- bu bölüm adaletsizlikten, eşitsizlikten yana ve yobaz düşünceli insan kılıklı aptallara ithafen yazılmıştır.

siz oğlunuz donla gezerken "maşallah benim oğluma!"deyip,kızınızın eteği uçuşunca ensesine tokat atanlarsınız çünkü siz "göster p*pini" deyip oğlunuza para veren, açık kıyafet giyen kızınıza bağıransınız.

Çünkü siz erkeğin sevgilisi olunca "helal olsun!" Diyen kızınızın sevgilisi olunca "orospu mu olacaksın başımıza?" Diyensiniz.çünkü siz erkeğe 15 yaşında araba kullanmayı öğretip kıza "ne gerek var öğrenme!"diyensiniz.çünkü siz kızınızı okutmayıp evlendirince "kocan çalışıp yoruluyor .tabi hizmet edeceksin" deyip köleleştirensiniz.

çünkü siz misafir olduğunuz evde oğlunuzu baş köşeye oturtup,kızınıza "kalk yardım et!"diyensiniz.çünkü siz erkekler masada otururken kadınların yerde yemek yemesini yadırgamayan,yiyip içerken kadını hizmetçi gibi çalıştıransınız.çünkü siz erkek evlat doğurmayan kadını hor görensiniz.

Çünkü siz tüm mirası erkeğe bırakıp,kadına gelince "kadın para işinden anlamaz. koca parasıyla yaşasın"deyip erkeğe muhtaç edendiniz. Çünkü siz kahkaha atan erkeğe hayat dolu kadına ise "yollu" diyensiniz. çünkü siz sabahlara kadar eve gelmeyen oğlunuza "araba lazım mı?" diye sorup akşam üstü eve gelen kızınıza onlarca soru soransınız.

Çünkü siz dizilerde bile kadın sözüne değer veren erkeğe "kılıbık deyip. espriymiş gibi gülensiniz. Çünkü siz tecavüzcüsüyle zorla evlendirilip tecavüz edene aşık olan kadını reyting rekoru kırdıransınız.

Çünkü siz kadın hakları konferanslarında kadına en az söz hakkı verensiniz.aldatan erkeğe erkektir yapar deyip,aldatan kadına "şıllık" diyensiniz.çünkü siz hayatını yaşamak isteyen erkeğe destek olup "ben evlenemeyeceğim" diyen kadına "otur oturduğun yerde" diyensiniz.

Çünkü siz siyasete, meslek hayatına atılan kadının önüne set çekip,küçümseyensiniz. Çünkü siz etrafınızda zorla evlendirilen çocukların düğününe gidenlersiniz. Siz bu kadınları güvensiz pasif yetiştirdiğiniz için tecavüze,tacize uğrayan binlerce kadın siz gibi "erkek"zihniyeti polise gidip şikayette bulunmaktan bile korkar oldular.

sustular tecavüze uğradıkları adamlarla zorla evlendirilip onların çocuklarını doğurdular.dayanamayıp intihar ettiler veya namusu kirlendi diyerek katledildiler.

Kendinizden utanın biz kadın olduğumuz için UTANMAYACAĞIZ.

El Cuaderno RojoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin