Her şeyin bir sonu vardır...

837 42 11
                                    

     Sonunda eve geldik.Annem i odaya çıkradım.Bir kıyafet verdim.Zaten aynı benden giyiyoruz.İkimizde üstümüzü değiştirip aşağıya indik.Junhkook ve Baekhyun koltukta oturmuşlardı diyemicem çünkü resmen yayılmışlardı.Yakında koltukla bir olacaklar.Her neyse biz de annemle yanlarına gidip oturduk.

    BL:Tekrar tekrar teşekkür ederim size.Siz olmasanız ne yapardım kim bilir?
    
    YM:Tamam geçti.Bir daha sana bir şey yapamaz.Yaparsa karşısında beni bulur.

   BL:Heh o konu!Bana bakın siz niye benim kızımı riske atıyorsunuz?!Ya ona bir şey olsaydı.

    YM:Ama ann-

   BL:Sen sus karışma!

     Kendimi ceza alan küçük çocuk gibi hissettim.Ellerimi önümde birleştirip dudaklarımı büzüp"tamam"dedim.O da diğerlerine döndü.

    BL:Bir daha böyle bir şey olursa Yoo Mi gelmesin.Onu kaybedemem.Anladınız mı lan beni?!

    JK:Tamamdır.Sen sakin ol yeter.

    B:Aynen aynen.Her neyse ben gider size de iyi geceler diler.

    YM:Hiç biryere gitmiyorsun.Bu saatte seni asla yollamam.Bu gece burda kalıyorsun.

    B:Ama b-

    YM:İtiraz istemiyorum.Seni göndermiyeceğimi biliyorsun.

  Jungkook a baktığımda hafif sinirli gozukuyordu.Bir saniye.O.....beni mi kıskandı.Ama ben bunu yerin yaa yanakları kırmızı kırmızı olcak sinirden.

    YM:Jungkook kalsın di mi?

    JK:Hıhı.

    YM:Tamam o zaman gel ben sana odanı gös-

    JK:Ben gösteririm.

  B:Hadi hemen gidelim.Uyukum var.

  JK:Tamam merdivenlerden çık sen ben geliyorum.

  BL:Hadi bende yatayım.Odayı biliyorum iyi geceler size.

  YM:İyi geceler anne.

     Annem gittikten sonra Jungkook bana döndü.

   JK:Bilerek yapıyorsun di mi?

   YM:Yooo ne alakası var.

     Tam kaçacakken Jungkook un beni tutması ile ikimizde koltuğa düştük.Ben Jungkook un altında o da benim üstümde.Birbirimize bakıyorduk.Bu durumdayken onu daha iyi görüyordum.Pürüssüz yüzü,mükemmel bir burunu,harika gözleri ve o dudakları.....resmen hepsi burbirini tamamlıyor.

    JK:Bunun bir cezası var biliyorsun değil mi?

    YM:Yoo bilmiyorum ne cazasıym-

  Demeye kalmadan Jungkook dudaklaıma yapışmıştı.Bir süre sonra ayrıldığımıza bana o mükemmel gözleri ile bakmaya devam etti.

   JK:Hadi artık gidelim.

   YM:Tamam.

     Burnuma bir öpücük kondurdu.Daha sonra merdivenlerde bizi bekleyen Baekhyun un yanına gittik.

    B:Şükür gelebildiniz.

   YM:Abartma hadi gel.

Odasını gösterdim.O da geçip iyi geceler dedi.Daha sonra biz de Jungkook ile odamıza geçtik.Banyoya gidip pijamalarımı giydim.Daha sonra yatakta uzanmış beni bekleyen Jungkook un yanına gittim.Sımsıkı sarıldık.Daha sonra zaten onun kokusu ile uyuyakaldım...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
   Sabah yüzümü öpücük yağmuruna tutan bir adet Jungkook ile uyandım.

My Handsome Teacher//JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin