Cartea:
Focuri din trecutAutor:
IddaRushCritic:
TheRealDream1703Ești pregătită?
TITLUL
Recunosc că am avut o problemă la început cu el, nu știu dacă este din cauza piticului pe creier, dar în mintea mea suna puțin ciudat și îmi venea mereu să spun: "Focurile din trecut". M-am obișnuit cu el pentru că l-am tot repetat în gând de 2 zile. S-ar putea să fie doar problema mea, repet.
COPERTĂ
Mereu am apreciat sinceritatea la un om, așa că o să fiu sinceră. Nu îmi place!
Ce nu-mi place și ce îmi place:
- Numele tău nu se vede bine în acel colț din dreapta.
- Titlul este destul de ok...
- Norul sau fumul ăla nu este deloc atrăgător. Aș fi renunțat la el.
- Este prea închis fundalul ăla roșu. Să zicem că merge cu o nuanță de roșu mai deschisă. Iar pata aia neagră de jos nu prea funcționează, probabil este acolo să scoată în evidență numele tău de autor.
O să-ți dau un sfat (depinde de tine dacă îl iei în considerare)
Păstrăm idea principală: Punem personajele jos ( față în față), ca și cum ar duce din priviri un război, în umbră (așa cum sunt și acum). Fundalul îl facem mai deschis sau punem ceva simplu/ceva ce simbolizează cartea, titlul îl facem mai clar și îl așezăm în centrul cărții, iar numele de autor deasupra titlului, în mijloc, dar să nu fie îngrămădit.
Asta a fost un sfat/o idee. Și eu m-am uimit singură când am văzut câte cunoștințe am, doamna de arte ar fi mândră de mine.Poți apela la rubrica noastră pentru coperți, sunt sigură că cineva de acolo o să te ajute cu cel mai mare drag.
DESCRIEREA
Aici chiar nu am ce comenta! Nu este nici mare, nici prea mică, este potrivită. Din nou, ai reușit cumva să mă bagi în povestea lor. În plus, îmi place că ai anunțat pentru ce categorie de vârstă este cartea.
Ăăă... mint! Am un lucru de comentat: nu am înțeles cu acel "Atenție" de jos.
CONȚINUT
O să râzi de mine, dar trebuie să-ți mărturisesc că iubesc bătaia, pistoalele, crimele, mai ales când sunt scrise bine într-o carte.《Cum a sunat partea de început! Vă rog, să cânte țambalul.》
Am observat în din "Prolog" că nu există aliniate, iar asta poate fi puțin deranjant pentru anumite persoane. Este obositor, mai ales dacă ai un număr mare de cuvinte. În plus, nici nu se vede bine. Nici linia de dialog nu o folosești: " — " asta este linia de dialog.
Continuăm cu virgulele, unele sunt puse unde trebuie, iar altele sunt puse degeaba. Greșeli de tastare nu am văzut.
Ai văzut că am fost puțin confuză la început. Eram jumătate entuziasmată că se bate cineva, iar jumătate confuză. Am crezut că mai era cineva acolo, dar de fapt nu. Uite cum trecem de la una la alta: Mi se pare că este prea multă descriere și puțin dialog. Știu că este o carte, iar într-o carte trebuie să existe descriere (îmi place). Nu zic să renunți la ea, dar să bagi și dialog. Măcar să echilibrezi puțin.
Despre personaje nu prea am ce să zic. Îmi place cum le-ai conturat și că sunt destul de complexe. Bine, aș o prefer puțin mai mult pe Sierra mai dură.
Părerea mea finală (liniște în sală, aplaudă pisica)
Cartea este bună și are potențial. Cu o copertă bună și cu tot ce am zis aici, m-aș risca să spun că ar fi una genială!
Multă baftă în continuare!
P.s. Sper că nu te-a deranjat lucrurile din paranteză, îmi place să spun ceea ce gândesc.
PLATĂ:
1. Follow permanent grupului!
2. Follow permanent mie. Voturi + o părere la cartea "Urmează-ți visul!", din părerea aia vreau să rezulte că ai citit.- Andre
CITEȘTI
Critică
Ngẫu nhiênPentru tinerii scriitori de pe Wattpad ce au nevoie de o părere sinceră și un sfat constructiv.