~4. Bölüm~

432 101 12
                                    

Duyuru : Bu bölüm Taha ve Açelya'nın olacak (Açelyanınki çok kısa olacak ;)). İkisini de ayrı ayrı anlatacağım. (Bu ikisi arasındaki  kıpırdanmaları yakında öğrenebilirsiniz belki. Neyse daha fazla anlatmayayım da sürprizi bozulmasın :D :D)

~Taha Çakıl (19.05.2020)

Pöfff,bir de sabah sabah matematik dersine mi girecektik. Nefret ettiğim derslerden birisidir matematik. Ama matematik denilen ders hayatın her yerinde karşımızda. Yapacak bir şey yok. 'İnsanın istemediği ot burnunun dibinde biter.' derler. 

Nagihan hoca geldi ve derse başladık. Uzun uzadıya hepsini not aldık yazdıklarının,sonra soru çözdük derken ilk ders bitmişti. Sınıftan çok nadir çıkardık. Şimdi de Eymen her zamanki gibi kantine gitmişti. Eymen bana gelmek isteyip istemediğimi sordu ve ben hayır dedim. Çünkü canım bir şey istemiyordu. Ve biz Eymenle çok yakın arkadaşızdır,her sırrımızı biliriz. Kimseye söylemeyiz sırlarımızı. Bazı günler dertleşiriz,sınava gireriz kendimizi motive ederiz. Yani bir nevi kardeş gibiydik. Kardeşlik ve arkadaşlık duygusu dünyanın en güzel duygusuydu bence :)

Artık hemen yaz tatili gelmeliydi,dersler çok sıkmaya başlamıştı. Çalışmayı severdim ama yani bu sıcakta da zor oluyordu çalışması. Çalış çalış bitmiyordu zaten şu test illeti. Bu güzel günde ağzımı bozduracaklar ya Tövbe Estağfurullah !!!

Sonunda dersler hızlı hızlı geçmeye başladı ve son dersin bitmesine beş dakika kalmıştı. Yavaş yavaş toplanmıştık. Bir yandan hocayı dinliyorduk,bir yandan da toplanıyorduk. Yavaş yavaş dakikaları saymaya başladık. Zil çaldığı gibi hepimiz çantalarımızı takıp sınıftan tabiri caizse uçarak çıkmıştık. Zaten hava sıcaktı,dersler de tuzu biberi oluyordu. Bugün dışarıda yeme günümüz idi. Konuşarak yemek yemeye gideceğimiz yeri seçtik. Bugün pastahanede satılan simit,börek ve poğaçalardan yiyecektik. Bu fikri Sıla sunmuştu,biz de kabul etmiştik. Hemen pastahaneye doğru ilerledik. Resmen bizi herkes mafya sanacaktı,istifimizi bozmadan,ciddi bir şekilde gidiyorduk. Birimiz gülse kesin hepimiz kahkaha atmaya başlardık. 

Ben sonra sabredemedim ve gülmeye başladım. Sonra bizimkiler bana dönüp hepsi tuttuğu kahkahayı dışarıya bıraktı. Herkes bize 'Salak mısınız siz ? Allah'ım Yarabbim !' gibi bakışlar atıyordu. Sonra yavaş yavaş sakinleşirken dükkana varmıştık. Hepimiz masaya oturduk,garson da geldi ve ne istediğimizi sordu. Ben kıymalı börek ve ayran dedim. Diğerleri de siparişlerini verdikten sonra beklemeye başladık. Açelya beklerken "Arkadaşlar,yemeği hemen yedikten sonra hepimize bileklik yaptıralım. Hepimizinkinde aynı şeyler yazsın. Sizce nasıl ?" dedi. Sıla "Aaa güzel bir fikir ! Tamam yemekten sonra bakalım canım." dedi. Hepimiz onayladığımızı belirtircesine kafamızı salladık ve beklemeye devam ettik...

Birkaç dakika sonra hepimizin istedikleri sırayla geldi ve yemeye başladık. Biraz hızlı yemeye çalıştık çünkü bileklik yaptırmaya da gidecektik. Hepimiz yedikten sonra hemen parayı ödediğimiz gibi çarşıya gittik. Araya araya sonunda bileklik yapan küçük bir dükkan bulduk. Hemen dükkana girip bileklik seçmeye başladık,ve siyah ağrılıklı bir bileklik seçtik. Üzerinde ne yazsa diye düşünürken Eymen "Bence Layetezelzel yazsın. Güvenilir,güvenilir bir dost anlamlarına geliyor." dedi. Kulağa harika geliyordu. Tabii ki de bunu hepimiz onayladık ve 6 tane bilekliğin hepsine şekilli şekilli 'Layetezelzel' yazdırdık ve bunu ücretini de ödeyip okulun yolunu tuttuk. 

Okula geldiğimizde dersin başlamasına 5 dakika gelmişti. Hemen sınıfa koştuk ve sıralarımıza yerleştik. Tarih dersimiz vardı. Bekle bekle derken sonunda müdür yardımcımız Semra Hoca geldi ve "Gençler Tarih öğretmeniniz eşini doktora götürecekmiş. Siz de sessizce kitaplarınızı okuyun,kitap bile okumayacaksanız sessizce durun. Çünkü diğer sınıflar ders işliyor." dedi. Biz de başımızı salladık ve kitaplarımızı çantamızdan çıkardık. Sonra hemen Sıla "Piştt ! Şuraya gelin de bilekliklerimizin fotoğraflarını çekelim,Instagram hikayemde paylaşacağım." dedi. Sıla'nın Instagram bağımlılığı bizden daha fazlaydı,bundan emindim. Sonra hepimiz yanına gidip bileklerimizi uzattık. Sıla 10'dan fazla fotoğraf çekti ve birkaçını paylaştı bizi etiketleyerek. Ne yapalım Sıla da böyle birisiydi işte yapacak bir şey yoktu.

Tarih dersi iki saatti ve ikisi de boş geçmişti. Diğer dersimiz ise Sağlık Bilgisi ve Trafik Kültürü idi. O ders de hızlıca geçmişti. Okulun bittiğini bildiren zil çalmış,tüm öğrenciler okuldan çıkmaya başlamıştı. Biz de çıkmıştık ve markete gidiyorduk. Çikolata almaya gidiyorduk. İşte bizim tayfa ve ben kantindeki çikolataları sevmeyen tayfaydı. A101'den sevdiğimiz birkaç çikolatayı aldık,ücreti ödeyip çıktık. Yolda güle oynaya,çikolataları obur gibi yiyerek eve varmıştık. Sonra Sıla bileğini kaldırıp "Layetezelzel !" diye bağırdı. Biz de sevinçle o gibi bağırdık ve evlerimize gittik. Annem evi süpürüyordu. Geldiğim gibi "Hoş geldin oğlum,çabuk banyoya !" demişti. Gören de dilenciyim de pisim sanacak. Hemen başımı sağa sola sallayarak banyoya ilerledim. Hemen hızlıca duş alıp üzerimi giyindikten sonra mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım. Sonra da ödevlerimin başına geçtim,bugün biraz fazla vardı ama yapardım,sorun değil. 

Ödevler bittiği gibi hemen yeni gelen kitap kargomu açtım. Mükemmel kitaplar almıştım,hepsi birbirinden güzeldi. Kitaplığımı düzenleyerek onları yerleştirdim. Sonra da zaten babam gelmişti ve yemek yemiştik. Ben yemeği yediğimiz gibi odama geçmiştim. Grupta biraz konuştuktan sonra Wattpad'den yeni bir kitaba başladım. Okuyorum okuyorum derken yirminci bölüme kadar gelmiştim. Sonra gözlerim ağrıyor diye telefonumu şarja takıp yatağıma yatıp hemen uykuya daldım... 

Herkese Merhaba ! Taha'nın bölümü bitti. Şimdi de sıra Açelya'da. Dediğim gibi onunki kısa olacak çünkü bu bölümler okuyucuları sıkabilir,hemen kurguya geçeceğim :D

                                                                             ♥♥♥♥♥♥

~Açelya Öztürk (20.05.2020)

Offff,bugün kendimi çok kötü hissediyordum. Midem bulanıyor başım dönüyordu. Okula gidersem daha kötü olacaktım. Anneme sordum,o da gitmememi söyledi. Biraz daha uzandım,ama canım çok sıkılıyordu. Yataktan kalkıp telefonuma uzanırken bildirim sesi geldi. Sıla WhatsApp'tan "Açelyaaa ! Okula niye gelmedin. Okulun sensiz tadı yok ;("  yazmıştı. 

Ben : "Bugün rahatsızlandım da bayağı kötüyüm. Ondan gelmedim okula. Telafı edeceğiz inşallah canım."

Profiterol'um : Tamam kuzummm,görüşürüz. Sen dinlen.

Ben : Görüşürüz canım.

Sosyal medya hesaplarımda gezindikten sonra bilgisayarımı açtım. Birkaç film araştırdıktan sonra birini izlemekte karar kıldım ve izlemeye başladım. Tam başlatırken aklıma sıcak sıcak ıhlamur içmek geldi. Hemen gidip kendime ıhlamur çayı yaptım ve bilgisayarımın başına geçip filmi başlattım. Çok güzel bir filmdi,konusunun özetini okumuştum. Harika gidiyor,aaa ne kadar güzel derken film bitmişti. Defterimdeki 'Güzel Filmler Listesi' ne ekledim. Birkaç tane de animasyon izledikten sonra biraz konu tekrarı yaptım,test çözdüm,kitap okudum,internetten yeni çıkan kitaplardan birkaç tane sipariş ettim derken gün bitmişti. Annemle yemek sofrasını hazırladık,yemekleri tabağa koyduk. Çorbayla yemeğimize başladık.

Annem yemek yerken "Size harika bir sürprizim var yemekten sonra." dedi. Gerçekten ben bile merak etmiştim. Hızlıca yemeğimizi ve tatlımızı yedikten sonra salona geçtik,yani annem salona geçmemizi söyledi. Babamın da haberi vardı ama benle birlikte salona ilerledi. Sonra annem gelip "Gözlerini kapat,sürprizini getiriyorum." dedi. Ben de heyecanla gözlerimi kapattım. Sonra annem elindeki şeyle yanıma gelip gözlerimi açmamı söyledi. Ve ben şok ! Annem benim ne zamandır istediğim 5 raflı kitaplığı almıştı. Hemen anneme sarılarak "Anneeee ! Çok teşekkür ederim. Ne kadar sevindim bilemezsin." dedim sevinçle. Annem de "Önemli değil kızım,sen iste yeter." dedi beni sıkı sıkı sararak. Babam,annem ve ben odaya geçip kitaplığı kurduk. Şahaneydi. 

Hemen kitaplarımı yerleştirmeye başladım. Kalan kitaplarım diğer kitaplıkta kaldı. Ama odaya uymuştu ve ışıl ışıl parlıyordu. Tabii bunları yaparken bayağı yorulmuştuk. Annemle babam bana iyi geceler dedikten sonra kendi odalarına ilerlediler,ben de biraz telefondan gezindikten sonra kendimi uykuya teslim ettim...

Ve Açelya'nın bölümü de bitti. Sizce nasıl bir bölümdü,beğendiniz mi ? Yorum ve oylarınızı bekliyorum. Diğer bölümde görüşmek dileğiyle...

DELİLİK BİZİM İŞİMİZ (KİTAP OLDU!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin