1

76 9 8
                                    

Sürekli gördüğüm o garip rüyaların birinden daha uyandım. Son bir yıldır sürekli bu tarz rüyalar görüyorum. Sanki başka bir  gezegende yaşanılmış bir hayatı görüyor gibiyim. Gördüğüm parçaları birleştirip bir anlam yüklemeye çalışıyorum ama hala eksiklikler var. Gördüğüm rüyayı unutmadan kalkıp defterime yazdım. Her gördüğüm rüyayı yazarak parçaları daha rahat birleştiriyorum. 

"Ameliaaa"

"Geliyorum anne"

Sanırım kahvaltı hazırdı. Çantamı hazırlayıp mutfağa geçtim.

"Günaydın"

"Günaydın kızım"

"Günaydın tatlım"

Annemle babam bugün normalde olduğundan daha şık giyinmişlerdi. Merak ettiğimden sormaya karar verdim.

"Bugün çok şık görünüyorsunuz?"

"Terfi aldığımızdan dolayı bizim için özel bir gün, akşam kutlama için yemek düzenlendi oraya katılacağız. "

"Öyle mi? Sizin adınıza çok sevindim."

Annemle babam gülümsediler ve

"Biz biraz geç dönebiliriz istersen Lucia'yı davet et."

" Siz eğlenmenize bakın beni düşünmeyin."

Kahvaltımı yaptıktan sonra annemler beni okula bıraktı. Kapıda Lucia ile karşılaştık.

"Günaydın Amelia"

"Günaydın"

"Bugün nasılsın? Düne göre daha iyi misin? "

Güçlerimizi çok zorladığımız zaman yorgun düşebileceğimizi yeni öğrenmiştim.

"Evet daha iyiyim, bir daha güçlerimi bu kadar zorlamamaya dikkat edeceğim."

Sanki bir anda Lucia'nın yorgunluğunu üstümde hissetmiştim.


***

Okul çıkışı Lucia ile birlikte markete girdik. Alışverişimizi yapmış, kasaya doğrı ilerlerken içimde bir korku hissettim ve kendimi yola doğru bakarken buldum. Araba, karşı kaldırıma geçmeye çalışan bir çocuğa çarpmak üzereydi. O esnada rüzgarla çocuğu geriye doğru savurdum. Çocuk yere düştüğünde ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Ne olduğunu gördün mü?"

Şaşırmış bir şekilde bana bakan Lucia'ya döndüm. Sanırım artık ona yazın olanları anlatmalıyım.

" Sanırım bu konuyla ilgili sana anlatmam gereken şeyler var, eve gidince konuşalım "

Lucia şaşırmış Bi şekilde bana baktı ve kafasını salladı. Ödememizi yaptıktan sonra eve doğru ilerlerken Lucia'nın sessiz ve düşünceli olduğunu fark ettim, sanırım ona anlatacaklarımı düşünüyordu...

***

Eğer eksik gördüğünüz bir yer varsa belirtirseniz çok seviniriz. Düşünceleriniz bizim için çok önemli. Yorum yapar ve oy verirseniz seviniriz. Okuduğunuz için teşekkür ederiz.










Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UYANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin