Fazla uzun oldu galiba bu bölüm haberiniz olsun. Sonra uf puf etmeyin.
Sevgiler saygılar...Bu günün bitmesine az kalmıştı Bartu nun esaretinden kurtulucaktım.
Filmden sonra Ege beni nasıl sakinleştiricegini biliyodu. Tabikide mal mal espiriler yapmak. Bu espirilere oldum olasıca gülmüşümdür.
Bartu yanıma geldi
"Gece yarısına az kaldı son istegimi yapmaya hazır mısın?"
Gözlerimi devirerek
"Hünkarım bahşeyle son arzunu"
Bartu hariç hepimiz gülmüştük ama ben gerçekten ne istiycegini merak ediyordum.
"Benimle yukarı gel"
"Tabi" dedim ve ayaga kalktım benle beraber Ege de ayaga kalktı
"Ne istiyceksen burda iste"
"Hey sakin ol şampiyon sadece biraz yanlız konuşmak istiyorum" Ege nin sinirleri biraz yumuşamıştı bu aralar biraz fazla sinirliydi gay olmasa ona aşık olma ihtimalini düşünüyorumda gerçekten çok uyumlu bi çift olurduk.
"Pekala on dakkanız var"
"Benim için yeterli"
"Hey bana fazla ben nörüyüm" diye atıldım ortaya
"Sen benim esirimsin"
"Bu kölenin özgürlügüne az kaldı"
Diyip merdivenlerden yukarı çıktık. Merdivenden çıkarken bi ara arkama baktım Ege elini saçlarının arasına götürdü ve birbirimize sakin ol işareti yaptık çünkü ikimizde bu iddianın fazla uzadıgını düşünüyoruz.
Rüzgarın odasına girmiştik.
Kapının karşısında duran iki tane armut pufa kurulduk
"Ee ne konuşcaksın benimle"
"Diycegim şeyi biliyorum ama ondan önce sana bişey sorcam. Ege senin neyin oluyo? Arkadaşlıktan farklısınız"
"Ege benim en yakınım diye biliriz. Ama o biraz eşcinsel gibi bişey buyüzden aramızda başka türlü bi bag olamaz"
"Hm tamam o zaman senden bişey istiycem ama aramızda kalcak bu anlaştık mı?"
"Sen ve ben. Vay anasını. Dinliyorum"
"Söz ver bana"
"Tamam söz"
"Ben biriyle iddiaya girdim"
"Hadi beee bu kişi ben ola bilir miyim?"
"Ya kızım bi dinle bu sen degilsin"
"Kim peki"
"Bunu söyleyemem tek şey seni kendime aşık etmek zorunda olmam gerektigi"
Bunu demesiyle ben yerlerde...
Resmen gülmekten karnıma agrılar girdi
"Seeenn vee ahahaha beniii hahaa aşık etmek ha. Vay anasının anasını sayın seyirciler."
"Dalga geçme benimle çok az bi sürem kaldı eger yapamazsam evimi yakıp aileme zarar vercekler"
Ev yakmak diyince kulaklarım resmen alman kurdu kesildi. Bi an aklıma Fatihin beni yaktıgım evden kurtardı an geldi
"Ev yakmak derken?"
"Duydun işte"
"Ne kadar süren var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek mi?
ChickLitSevdigi kişiye karar veremiyen psikopat kızımız Deniz Demirkan. Asi tavırları, igrenç düşünceleri, ailevi problemleri, degişik arkadaşları ve aklına koydugunu yapan tavrıyla kaç kişinin gönlünü kazanıp kaç kişinin başını belaya sokucak. Bence bu kız...