Yaz sıcağında kavruluyorduk öylece önümüzden gelip geçen siyah arabadaki gizemli kadın bizi işaret ederek şoförüne bağırıyordu. Ne olduğu bizi çok da ilgilendirmedi çünkü ergenliğin doruklarındaydık o umursamazlığın üzerine bir de yaz sıcağı eklenmişti. İçeriden gelen güzel yemek kokuları bizi içeri doğru sürüklemişti mutfakta yemek yapan Nurikeri -Biz ona kısaca nur deriz.- kürt usulü ikonik kürt mantısı yapıyordu içeriğini merak etmedim açıkçası ardından vegan olduğum bahanesiyle kendime başka bir şey hazırlamaya başladım. Diğerleri masaya gelmem için beni ikna etsede onun içinde hayvansal besin olup olmadığından emin değildim. Düşünün ki doğulusunuz ve yemekte et yok gerçekten ayıplanma sebebi bize tuhaf gelsede onun için normaldi. Aniden midesi bulanan katarixsis -Biz ona kısaca katay deriz.- karnının ağrıdığını söyleyip ardı ardına gelen ağır osuruk sesleriyle midemizi bulandırmıştı. Ben bir sorun olduğunu düşünsem de evden dışarı çıkmakla meşgul olduğum için takmadım. Ardından ben dışında bir kaç kişide de görülünce hastaneye götürmeye karar verdik. Ben de ve anabellada -biz ona kısaca aleyna deriz. o sevmese de.- bir belirti ya da hastalık durumu yoktu sadece diğerleri oldukça kıvranarak ve sancılarla yatıyordu. En son baktığımda rosalina -biz ona kısaca gülsüm deriz.- ağzından köpük çıkartarak nöbet geçiriyordu. Bu durum beni onların hayatlatı hakkında endişelendirmişti. Hemen aleynanın doktor olan babasını aradık ve o hastaneye gitmek istediğümizi söyledik o da oranın tam teşekkülü bir hastane olduğunu ve burada bakılmamızın daha doğru olduğunu söyleyerek sevk işlemlerimizi başlattı. Durumu ağırlaşan katay bizi çok endişelendirmişti midesi yıkanan katayı hemen ameliyata aldılar. Ameliyat olurken yanımıza yanaşan koruma kıyafetli maskeli ve eldivenli kişiler bu katın karantina altına alındığı duyurdu. Ve bizi kollarımızdan tutup bir odaya götürdüler kan tahlilimiz yapıldıktan sonra nur ben aleyna ve azrada bir şey yokken katay ve gülsüm ve eleysada daha önce karşılaşnadıkları bir canlı formunun kanlarına karıştığı ve bunun büyük ihtimalle bir virüs olduğu söylendi. Katayın olduğu ameliyathaneden çıkan doktorun yüzü gülmüyordu.
ACABA NE OLMUŞTU.