08 | 10⁻⁴ lux

62 4 10
                                    

"Even when I kept getting annoyedYou never let go of me even on those hot summer days"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Even when I kept getting annoyed
You never let go of me even on those hot summer days"

───☽ ·☼· ☾ ───

Holdtalan éjszaka borult a városra, andalítóan szürke fellegek fedték a láthatárt, így mindenki nyugalomban szenderülhetett álomba.

Ám HaRin és Taehyung éberen csodálták a csillagok gyér fényét.

Kényelemesen összekuporodtak a sarokban lévő, apró padféleségen. Alig volt hely, ami ideális esetben kifejezetten kecsegtető is lett volna számukra, hogy legyen még egy okuk közelebb lenni egymáshoz. De nem a mai estén.

– Tae.

HaRin lágy hangjára Taehyung lehunyta szemeit egy pillanatra. A lány látta, ahogy a sima bőr alatt megfeszülnek az izmok, észrevette, ahogy alsó állkapcsa neki préselődik a másiknak és szinte hallotta fogainak csikorgását. Taehyung nem próbálta meg titkolni, hogy ideges, ez pedig kifejezetten jól esett HaRinnak.

Visszatért közéjük a csend, miben szikrázott a kimondatlan indulat ma is. Az éjszakai égbolt hívogató megnyugvás helyett vakon kínált egy-két utat mutató pislákóló lámpást. Hűvös szellő fújt, de a nyári láz ott bujkált a jóleső érzés alatt.

Taehyung sóhajtott egyet, viszont a lány várakozásával ellentétben, lassan belefeküdt az ölébe.

Fekete loknik csiklandozták a rövidnadrág által szabadon hagyott részét lábának, míg a kósza csillagok halvány fénye rávetült a hírességre combjain. Arca enyhén, de sugárzott, bőre olyan volt, mintha csillagporból készült volna, míg vonásai szobrász pontosságra utaltak. Hosszú szempillái fekete pillangó szárnyakként fedték íriszeit és lassanként tárta csak fel a sötét szempárt.

HaRin egyetlen másodpercig habozott, mielőtt ujjaival beletúrt a hajkoronába és óvatos mozdulatokkal elkezdte cirógatni Taehyungot.

– Ez a harmadik alkalom – dörmögte a híresség.

Tekintete átható volt, akár a holdtalan égbolt, hangja pedig már hasonlóan oly sok alkalomhoz, libabőrt idézett elő HaRin bőrén. A lány hagyta, hogy Taehyung a lelkébe lásson és egy pillanatra sem nézett félre.

– Micsoda?

Halk kopogás zaja kattogott a kövön, ahogy a halványan megvilágított éjszakában Hayan fénylő alakja botorkált ki az erkélyre. Óvatosan közeledett és megvárta, míg mind a két fiatal rápillant. HaRin ajkaira apró mosoly kúszott, míg Taehyung változatlan arckifejezéssel nyújtotta ki karját, hogy magához invitálja a fehér, szinte világító szőrgombócot. Hosszú, kecses ujjak túrtak bele a bundába, mi olyan puhának tűnt, mintha vattacukorból lenne.

Taehyung csendesen szólalt meg.

– Ez a harmadik alkalom két hónapon belül, mikor találkozunk.

Summer Day  ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora