O gün bir savaş yoktu. Canımız sıkılıyordu ve boş boş takılıyorduk. Etrafta mal mal dolaşırken maviş toparla Bi şey önümüzden ses hızıyla geçti. Hız etkisiyle yere düştük ve afalladık.
Sonradan anladık ki bu Sonic isimli bir kirpiymiş. O da başka bir oyundan geliyordu ve şans eseri Brawl Stars'ın en hızlı karakteri Max'le çarpıştı.
M: Önüne bak Mavi.... Eee. Sen Nesin?
So: Bana Kirpi Sonic derler. Yaşayan en hızlı canlıyım.
M: Karıştırdın sanırım ben daha hızlıyım.So: (homurdanmalar) Göreceğiz bakalım. Sen ve ben. Saat 5te. Green Hill'de. Bir yarış yapacağız.
M: Green Hill mi? Orası neresi? Hiç duymadım.
So: Pfft. Hızlı olsan gelir görür 5 saniyede geri dönerdin. Karanlık geçitten sağa dön ve beni bul.
M: Tamam
So: Tamam.
Max hızlıydı ama Sonic kadar hızlı koşabileceğini bilmiyorum. Artık saat 5'i bekleyeceğiz.
(SAAT 5)
Max ve 20 tane enerji içeceği kutusu Green Hill Zone'a doğru yola çıktı. Max vardığında en az 30 kişi daha oradaymış. Max hemen bizim oraya dönüp tüm savaşçıları topladı. Toplam 10 turluk yarış sonucu yaşayan en hızlı canlı kimmiş öğrenecektik. Yarışçılar hazırlanırken elinde İngiliz anahtarı olan bir tilkinin (ismi sanırım Tails'mış) Max'in adım hızlandırıcısını sabote etmeye çalıştığını gördüm.
A: Hey, adım hızlandırıcıyı sabote etmeye çalışıyorsun.
T: Ama bu yasaklı bir eşya.
A: Ama kural listesinde her şey kullanılabilir diyor.
Tails bu cevabın üstüne mahçup mahçup yerine geçti. Sonra adı Amy olan (sanırım Sonic'in sevgilisi geri sayıma başladı.
A: 5... 4... 3... 2... 1... Hazır ol. Başla.
Başla komutundan sonra mavi ve Kırmızı ışıklar gözlerimizi aldı. İlk tur bitmişti ki Sonic Max'e çelme taktı ve patenindeki hız alınca çıkan ve onu hızlandıran alev söndü. Ben hemen arkadan alevlerini yeniledim.
M: Teşekkürler Alex!
A: Ne zaman istersen Max. Bol şans!
Medi Max'e yapılan haksızlığa dayanamadı ve hemen gücünü aldığı kalemle bir şeyler çizdi ve oluşan güçlü şekli Sonic'e fırlattı. Sonic yavaşladı ve hemen ardından ben onun önünü suyla kapladım. Ayağı kayan Sonic arkadaşlarına tüm suyu bocaladı. Artık karşılıklı trolleşmeler başlamıştı. Cream adlı tavşan kulakları ile rüzgar üretti ve Max yavaşladı. Resmen Max ile Sonic, Biz ile onlar savaş içindeydik.
Sonunda son tur gelmişti ve Max öndeydi. Ama Sonic hızını arttırdı ve bitiş çizgisine 2 yarışçı da ulaştı. Kamera kayıtlarına göre 2 yarışçı da berabere yarışı tamamladılar. El sıkışıp evimize gidiyorduk. Green Hill çok güzel bir yerdi.Her yer yeşildi ve yeşilliklerde saklanan Bull yoktu. Tam Green Hill'deki sahadan çıkıyorduk ki dev gibi bir robot saldırıyordu. Biz de robot pataklamada iyiydik. Korkanlar eve gitti. Tek bizim ekip, Max ve Sandy kalmıştı. Ama Sandy üşedi ve:
S: Savaşmak için çok yorgunum.
Mel: Al işte. Sen de bir şeye yorgun olmasan şaşardım zaten.
Med: İş başa düştü.
M: e ne duruyoruz gidelim ve Sonic'e yardım edelim.
Sonic yarışın da etkisi ile yorgun düşmüştü. Tails ile Knukles ise robotu oyalamaya çalışıyordu.
A: Su falan atsak bozulur mu.
Ta: Bozulma ihtimali %2
A: Umarım %2 tutar. ( Su gücümü robota kullandım)
Robot bozulmadı ve içinden bir insan sesi duyuldu:
Rob: Kötü doktor Robotnik'i yenebileceğini mi sanıyorsun zavallı şey)
A: Robotnik? O da kim?
So: Kötü adamdır. Bunu bilsen yeter.
A: SENi ÖYLE BİR YENERİZ Kİ (Sesimi yükseltim.)
Rob: Gel bakalım.
Hep birlikte üstüne atladık ve şişko şeyin kafasını karıştırdık.
Knuk: Az kaldı ısınıyor ve patlayacak.
Hep birlikte son kez vurduk ve ustalıkla aşağı indik. Robot arkamızda yavaş yavaş patladı ve biz de filmlerdeki gibi havalı bir şekilde yürüdük. Hepimiz yorulduk ve biraz dinlenmek için Sonic'in evine gittik. Bizi gayet güzel karşıladı ve arada gelmemizi. Belki yine yarış yapabileceklerini söylediler. Aslına bakarsak önce hiç hoşlanmadığım Tails'ı sevmeye başlamıştım.
Eve doğru yola çıktık ve Max tabi ki hepimizden önce vardı. Hepimiz Yaordn'ın evinde toplandık ve orada yorgunluğumuzu attık. Sonic'le ve onun arkadaşları ile tanışmak gerçekten çok zevkliydi. Ayrıca bugün yeni bir deneyim daha kazandım. Max bizi Green Hill'e doğru sürüklerken ilk defa bu kadar hızlıydım.
Evet bu günlük bu kadar komik bulduğunuz veya sorularınızın olduğu kısımlara yorum yazabilirsiniz. Hepsini cevaplayacağım. Oylamayı unutmayın. Seviliyorsunuz :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin Savaşçıları
Phiêu lưu~YENİDEN YAPIMDA~ Brawl Stars evreni. Capcanlı ve rengarenk bir dünya. Herkesin yaşamak isteyeceği bir yer. Şanslıyım ki ben ve arkadaşlarım bu muhteşem evrenin bir parçasıyız. Merhaba. Ben Alexander. Kısaca Alex. Çocukluğumda kendi ailem tarafından...