YİRMİ BEŞİNCİ BÖLÜM

22.7K 2.2K 2.4K
                                    


Yazar notu: Selam!

Öncelikle 19 Mayıs ATATÜRK'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun! 

Hepinize iyi okumalar.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*


AHALİ (2. SEZON) - YİRMİ BEŞİNCİ BÖLÜM

BÖLÜM ADI: SIRIUS


# Gabrielle Aplin - So Far so Good



''Dolandırıcıyı dolandırmaya çalışma prenses,'' derken eliyle 'Devam et' gibisinden bir hareket yaptı.

Yakalanmanın verdiği utançla yanaklarımın sıcakladığını hissederken ağzımda boş kalan yerin de alkolle kaplanmasına müsaade ettikten sonra bardağı dudaklarımdan çektim. Boğazım, hatta midem hafifçe yanıyordu.

''Hah işte şimdi oldu... Hadi sor bakalım sorunu.''

Deminden beri düşünüyordum ve aklıma ilk gelen şuydu: ''İlk aşkın kimdi?''

İlker bana o kızdan bahsettiği andan bu yana merak ettiğim bir şeydi bu. En basitinden, tanıdığım ya da gördüğüm biri olup olmadığını öğrenmek istiyordum.

''Oyuna direkt hard modda başlıyoruz, ha?'' dedi biraz şaşkın, çoğunlukla mutlu bir tavırla. ''Ben önce bir ısınma turu atarız diye düşünmüştüm ama sen bodoslama dalmak istiyorsan daha çok işime gelir.''

''Zaman kazanmaya mı çalışıyorsun, yoksa bana mı öyle geliyor?'' dedim şüpheyle, tek kaşım alnıma yükselmişti.

''Vakit kazanmak değil de cevabı duymaya hazır olup olmadığına karar vermeye çalışıyorum diyelim,'' diye düzeltti.

''Kız tanıdığım biri!'' derken ağzım hayretle açılmıştı. ''Öyle olmasa böyle tereddütte kalmazdın!''

Kafasını oynatarak doğruladı. ''Tanıdığın biri.''

''Kim?'' deyiverdim artan bir sesle. ''Ben hazırım, gerçekten hazırım... Hadi söyle, kim?''

İlker yüzüne ciddiyet maskesini takıp yavaşça dudaklarını aralayarak tek bir kelime etti: ''Şebnem.''

Şebnem mi? Hemen bu adda tanıdıklarımı, beynimdeki Google'da arattığımda sadece bir tane sonuç çıktı. Kafam karışmıştı çünkü tanıdığım tek Şebnem, Hakan'ın eski sevgilisiydi.

AHALİ (2. SEZON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin