Προσαρμογή στον Ναό των Αγνώστων

45 9 18
                                    

}♦Μία♦{

Ναι εδώ είμαι, δεν πέθανα κόσμε, απλά άλλαξα λίγο παραστάσεις.

Τι λίγο κοπέλα μου λέτε εσείς.

Εδώ πήγες σε άλλον κόσμο στην κυριολεξία.

Ναι όντως, η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να εξελιχτεί έτσι η σχολική μου χρόνια.

Τέλος καλό, όλα καλά, όσον αφορά το λύκειο και τους γονείς μου.

Μετά το συμβάν πήγε εκεί μια ομάδα από φυλακές του Ναού και έκαναν προσαρμογές μνήμης σε όλους, ώστε όλοι να ξεχάσουν αυτό που συνέβη με τα τέρατα και να νομίζουν ότι τελικά θα πάω για την νέα σχολική χρονιά σε οικοτροφείο στο Κονέκτικατ.

Το πιο ανατριχιαστικό για μένα ήταν όταν κατάλαβα ότι μπορούσα να μιλάω αυτή τη γλώσσα που τη λένε Κοινή Ζονίτικη.

Στην αρχή με όλο αυτό είχα φρικάρει, και δικαίως μπορώ να σας πω!!!

Εσείς αν ήσασταν στην θέση μου θα το παίρνατε εύκολα όλο αυτό;

Άφησα το σχολείο, τους φίλους, τα βιβλία του Χάρι Πότερ και γενικά τη ζωή μου άρον άρον γιατί λένε πως έπρεπε να μείνω!!

Επίσης ανακάλυψα ότι και εγώ έχω ένα τέτοιο πλασματάκι που λέγεται κιμέιν, αυτό είχε προκαλέσει εκείνον τον πίδακα ενέργειας στην παραλία και το είχα γνωρίσει κιόλας.

Τη λένε Νταϊάν, είναι πολύ καλή και γλυκιά, τις αρέσουν πολύ τα οστρακοειδή για φαΐ και μαντέψτε τη μορφή της.

Αυτό το πουλί στο όνειρο μου, το μπλε, αυτό ακριβώς ήταν!!!

Μου είπαν ότι λέγεται θαλάσσιος φοίνικας.

Και η ιδιότητα που μπορεί να μου δώσει είναι η ζωή.

Τώρα τι σημαίνει αυτό προσπαθώ να το καταλάβω στην προπόνηση κάθε μέρα.

Δεν έχω καταφέρει να μεταμορφωθώ ακόμα, ναι πραγματικά είναι αρκετά δύσκολο.

Μου λένε πως για να μεταμορφωθώ πρέπει να έχω θέληση και πίστη στον εαυτό μου, αλλά εγώ ακόμα να τα καταφέρω!!!

Όσο για τα σημάδια κανείς δεν ήξερε να μου πει, γιατί από τότε που ήρθα εδώ για κάποιο λόγο δεν μου συμβαίνει τα πρωινά ό, τι μου συνέβαινε στη Γη.

Όσο για το όνειρο, για τον δράκο, οπότε πάω να το αναφέρω κάτι μέσα μου με σταματά.

Δεν ξέρω τι είναι αλλά είναι σαν να έχω μια φωνή στο κεφάλι μου που με εμποδίζει να το πω.

Ζόνες: Το Ξύπνημα της ΚαμιενέφWhere stories live. Discover now