Derin
Dorukla aramızda olan ilişkiyi dün akşam babama açıklamıştım ve tam da tahmin ettiğim gibi yanıt almıştım.Babamin kötü bir tepki vermeyeceğini biliyordum zaten.Bu akşam benim için büyük gündü.Çünkü akşam Doruğa evlilik teklifi edecektim ve bunun için üç kişi uğraşıyorduk.Ozan ve Emre bizim yazlık evi hazırlayacaklardı.Ozan yazlığa gitmeden sabah buraya uğradığında anahtarı vermiştim zaten.Arabada Emre de vardı ve kendilerine çok güveniyorlardı,güzel bir ortam hazırlayacaklarına dair.Aslında çok abartıya gerek yoktu.Biraz romantik bir ortam herşeye yetecekti.Benim saatlerce ortadan kaybolmam Doruğu şüphelendireceği için,Ozan ve Emre den rica etmiştim.Evde oturmuş Doruğu bekliyordum.Onu akşama kadar oyalayıp,Ozan veya Emreden onay mesajı gelir gelmez yola çıkacaktık.
Sevgilimi aradım ve onlara gittim.Evin kapısına gelip zile basmadan önce üstümü başımı düzeltip saçlarıma da küçük dokunuşlar yapıp zile bastım.Yaklaşık yarım dakika sonra kapı açıldı ve sevdiğim adam göründü."Hoşgeldin."dedi gülümseyerek."Hosbuldum."dedim ve yaklaşıp öpücük bıraktım dudaklarına.Birden evli gibi hissetmiştim.Sanki her akşam eve geldiğimde,kapıyı Doruk açıyor gibi.Bu düşünceyle içim sıcacık olurken Doruğun sesiyle kendime geldim."Kahvaltı ettin mi?"dedi parlak mavileriyle doğrudan,ona her baktığımda parlayan yeşil gözlerime bakarak."Hayır sevgilim."dedim ve elimden tutup mutfağa yönlendirdi."Harika!Bende yapmamıştım ve çayı koydum bile.Biliyorsun sabahları çay içmeden asla kendime gelemiyorum."dedi gülümseyerek."Biliyorum bebeğim."dedim ve mutfaktaki koltuğa oturdum.Doruk ise mutfakta bulunan televizyondan internete girip şarkı açtı.Ikimize birer çay koyup yanıma oturdu."Ee Derin bey.Nasılsınız bakalım?"diye sordu muzipçe sırıtarak."İyiyim Doruk bey siz?"diye cevap verdim aynı şekilde gülerek.
"Iyiyim.Akşam babama söyledim ve inan o kadar rahatladım ki.Zaten çok güzel karşıladı.Biliyormuş zaten.Ben sadece hoşlandığımı biliyor sanıyordum.Benden önce farketmiş sana aşık olduğumu."dedi yanakları kızararak.Gözüme çok tatlı görünüyordu.Çayına uzanırken tekrar konuştu.
"Senin baban ne dedi?"diye sordu."O da biliyormuş.Anlayışla karşıladı.Zaten seni çok seviyor."
"Galiba en büyük shipperlarımız babalarımız"dedi ve kahkaha attı.Bende kendimi tutamayıp kahkaha attım.Bi süre daha normal sohbet ederek çay içtikten sonra kahvaltıyı hazırlayıp birlikte kahvaltı ettik.Masayı da birlikte toparlayıp bulaşıkları da beraber hallettik.Mesela ben sudan geçirdim,o makineye yerleştirdi.Mutfakta işlerimizin bittiğine emin olduktan sonra odaya geçip film izlemeye karar verdik.Biraz abur cubur ayarlayıp odaya geçtik.Abur cuburları kucağımıza alıp filme odaklandık.
Saatlerdir televizyonun karşısındaydık.Bir film bitiyor biri başlıyordu.Hava da yavaş yavaş kararıyordu ve benim gözüm sürekli telefondaydı.Haber bekliyordum.Telefonun ekranı aydınlanınca hemen bildirime baktım mesajı açmadan.Ozan mesaj atmıştı.
20:05
Ozan:Derin,biz Emreyle herşeyi hallettik.Arka bahçeye çıkarsınız,oraya hazırladık.Umarım güzel zaman geçirirsiniz 🙂 yazmıştı.Şimdi sıra Doruğu dışarı çıkmaya ikna etmeye gelmişti."Aşkım sıkılmadın mı film izlemekten?Biraz dışarı mı çıksak?"dedim.Göğsümde yatıyordu ve doğrulup bana baktı.
"Nereye gideceğiz ki?"
"Var aklımda bi yer.Hadi kalk hazırlan bakalım.Seni bi yere götüreceğim."
"Çıkmasak mı?"
"Ama hadi sevgilim.Lütfen."
"İyi peki o zaman."dedi ve kalkıp odasına gitti.Bende Ozana teşekkür mesajı yolladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKENLİ YOLLAR (BXB)
RomanceKapak Tasarım; @MineLafc 💕 Eşcinsel içerik rahatsız olanlar gelmesin!!!