Deci inainte de a incepe povestea,vreau sa spun ca pana acum nu am mai scris carti sau povesti; asa ca daca exprimarea mea in pielea unui autor nu este intocmai perfecta,ma voi perfectiona.Daca Black and white va avea succes vor fii f.f.f. multe capitole!!
Asa ca sa incepem! ;))
Doua persoane diferite din punct de vedere fizic atat si moral.Exact ca negru si alb,sunt doua nonculori diferite!!
S-au cunoscut in Paris dar tot acolo s-au si despartit.Insa destinul i- a adus din nou impreuna!!
Era duminica,o zi superba de primavara in Paris.Linette se plimba pe iarba cruda a primaverii.
Francesco era in acelasi loc dar in parti complet diferite.
Din neatentie Franceaco s-a lovit de Linette.Fata nervoasa l-a impins,insa dupa ce i-a fazut fata s-a indragostit pe loc!!Francesco era uimir de frumusetea fetei!
Dupa cateva zile destinul a decis sa ii aduca din nou in acelasi loc unde s-au cunoscut.Erau f. confuzi de ceea ce s-a intamplat.Francesco a decis sa faca primul pas si sa o intrebe cum o cheama.Aceasta i-a raspuns!!
Si-au aflat numele si de atunci nu s-au mai putut dezlipii unul de altul!
Erau fericiti! :)))Erau impliniti!!
Dupa 3 ani de relatie ,fata a aflat ca baiatul sufera de leucemie.A fost distrusa; chiar era pe jumatate moarta!
Baiatul a mai trait 3 luni aj era chiar bine,insa cand au hoatarat sa meraga sa se plimbe...baiatul a lesinat! :-o :'(
Fata era disperata.Dintr.o data usa salonului unde era baiatul s-a deschis;era doctorul.Acesta a rugat-o sa se aseze jos!!.................................................Baiatul murise✘✘∵∵
La inmormantare fata ii promise ca se vor intalni candva,chiar daca nu pe pamant!!
Dupa cateva luni fata a reusit sa isi tina promisiunea.S-au reintalnit ___!!!
*The End*