"Τι εννοείς έρχονται;!" ψυθηροφωναξα, και η Minjoo με σκουντηξε με τον αγκώνα της για να σκάσω.
Μου κόπηκε η ανάσα βλέποντας τους να πλησιάζουν. Οι άλλοι δύο, ήταν άγνωστοι για μένα, άλλα υπερβολικά, μα υπερβολικά πολύ όμορφοι.
"Γεια σας κορίτσια, Γεια σου καινούρια!" μας χαιρέτησε το αγόρι με τα καστανοξανθα μαλλιά, και αφού αγκάλιασε τις άλλες δύο, έκανε μια ευγενική χειραψία με εμένα. "Felix, χάρηκα." είπε, και εγώ χαμογέλασα. "Cortney." του απάντησα.
Ο Hyunjin, απλα κοιτούσε μη ξεροντας τι να κάνει, όσο ο άλλος φίλος του ειχε ήδη πλησιάσει για να με χαιρετήσει.
"Christopher, χαίρομαι που σε γνωρίζω!" ειπε πρόσχαρα χαμογελώντας μου. "Είμαι η Cortney." του απάντησα πιο τυπικά, και εσφηξε το χέρι μου στην παλάμη του.
"Δεν θα συστηθείς στην κοπέλα καλε;" ρωτησε τον Hyunjin η Yujin, και εκείνος φάνηκε σαν να ξύπνησε από έναν παράλληλο κόσμο, ανοιγοκλείσε τα μάτια του και προσπάθησε να μείνει ψύχραιμος.
"Ε-εμ ν-ναι. H-hyunjin." ειπε τραυλιζοντας, και άπλωσε το χέρι του για χειραψία. "Cortney." ειπα και εγώ πιο ψύχραιμα, γιατί εκείνος όπως το πήγαινε θα μας κάρφωνε ξεκάθαρα.
"Θα κάτσετε μαζί μας για φαγητο;" τους ρώτησα πρόσχαρη η Minjoo. "Ναι αμέ, να γνωριστούμε καλύτερα και με την γλυκούλα." συμφώνησε ο Christopher, και άκουσα τον Hyunjin διπλα του να ξεροβηχει.
Προσπάθησα να κρατήσω το γελακι μου.
"Πώς σου φαινονται;" ψελισε η Yujin στο αυτι μου. "Θα μπορούσε να είναι χειροτερα." της απάντησα με ειλικρίνεια. "Είναι πολύ καλοί όλοι τους θα τους συνήθησεις. Είναι και άλλη μια στην παρέα, μας η οποία δεν ηρθε σήμερα." ειπε και η Minjoo που είχε ακούσει την μινι συζήτηση μας με την Yujin.
"Τι ψυθηριζετε εκεί κοριτσια;" μας ρώτησε περίεργα ο Felix. "Δεν είναι ανάγκη να τα ξέρεις όλα Lix." του απάντησε ναζιαρικα η Yujin, και η Minjoo συμφώνησε μαζί της.
"Πλακα πλάκα, που είναι η Edeline σήμερα;" ρωτησε ο Christopher τον Hyunjin, και έχω γουρλωσα τα μάτια μου.
"Ποια Edeline;" σχεδόν φωναξα σοκαρισμένη.
Η ΓΝΩΣΤΗ EDELINE;!
"Είναι φίλη μας." μου εξήγησε ήρεμα ο Hyunjin, και εγώ πεταρισα τα μάτια μου δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές μέχρι να συνειδητοποιήσω πως όντως θα είμαι στο ίδιο σχολείο με μια από τις όχι και τόσο μεγάλες συμπάθειες μου.
"Αλλα δεν είναι στην τάξη μας." συμπλήρωσε η Minjoo, και εγώ κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου, ενώ από μέσα μου έκανα πάρτυ που τουλάχιστον δεν θα την έχω και 7 ώρες στο 24ωρο στην ίδια αίθουσα.
YOU ARE READING
𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]
Fanfiction"Θεε μου,τι κάνεις μέσα στο σπίτι μου;" Του φώναξα πανικόβλημενη. "Δεν ξέρω τι θέματά έχεις για να λες το σπίτι μου, σπίτι σου!" Μου απάντησε αυτός νευριασμένος με την σχετικά επιθετική συμπεριφορά μου. "Πρέπει να βάλουμε κάποιους κανόνες. Δεν γίνετ...