Selamlar yine ben👋🥺Tam olarak 21 bölümdür jenlisa ayrı 🤦♀️ bu kadar ayrı bırakmayı nasıl başardım acaba.
~
Lisa
Jennie elinde ki pamukla dudağımı temizlerken gözlerimi güzel yüzünde gezdirdim.
Her ne kadar canımı yakmışsa yaksın böyle bir şeyi hak etmiyordu. Çok büyük bir yanlış yaptım, üstelik kendi karakterime de zarar verdim.
Elini çekeceği sırada bileğini tutup durdurdum, göz göze geldik" canını mı yaktım?"
Hafifçe gülümsedim" seni seviyorum"
Yutkunup gözlerini kaçırdı" en son beni sevdiğini söylediğine inandığımda o kızla ilişkin vardı" yeniden göz teması kurdu" söylesene lisa, sana tekrar nasıl inanacağım?"
Avucunun içini yumuşak bir şekilde öptüm" inandıracağım, seni gerçekten çok seviyorum jennie"
Bileğini ellerimden kurtardı" bırakta işimi bitireyim"
Başımı olumlu anlamda salladım" acaba rose'nin bileğine ne oldu? Onunda canının yandığına eminim"
Jennie" ararım birazdan" pamuğumu sert bir şekilde dudağıma bastırınca yüzümü buruşturdum.
-Acıyor.
Jennie" neden o kızla buluştun"
-Canının sıkkın olduğunu söyleyip yanına çağırmıştı. Gerçekten başka bir amacının olduğunu bilmiyordum.
Elinde ki pamuğumu poşetin içine atıp ayağa kalktı" belki de onunda haberi yoktur"
Ne?
-Onu mu savunuyorsun yoksa yanlış mı duydum??
-Kimseyi savunduğum yok, sadece bu işin üstüne gitmek istiyorum. Kim neden böyle bir şey yapabilir diye.
Yanına yaklaştım" cevap çok basit, lay"
Dudaklarını büzdü" babam da olabilir"
-Sanmıyorum, o artık bizi destekliyor.
Elimi yanağına yerleştirdim" yeniden evimizde olmak güzel hissettiriyor"
Jennie" umarım bir gün her şeyi unutup mutlu olabiliriz"
-Olacağız.
Yüzüne yaklaşıp üst dudağını ağzımın içine aldım, öpüşüme karşılık verince diğer elimi beline yerleştirip vücudunu kendime çektim.
Bir süre öpüştükten sonra yanağımı yanağına yasladım" özlemişim" yanağını yanağıma sürtünce gülümsedim.
~
Jisoo
Yaklaşık 10 dakikadır rose ile bakışıyoruz. Ortam iyice garip bir hal almaya başladı, sanırım iki tarafta haksız olunca böyle oluyormuş.
-Neden o çocuğu öptün?
-Neden gittin?
Aynı anda konuşunca elimi alnıma vurdum" önce sen başla"
Başını olumlu anlamda salladı" sanırım sana olan öfkemi çıkarmak istediğim için, zaten öpüşmemiz kısa sürdü çünkü jennie bizi ayırıp çocuğu dövdü"
Ne?
Ben gülünce o da gülmeye başladı" jennie'nin şu ana kadar yaptığı en iyi şey olabilir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfic*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...