uvod

918 22 2
                                    

Lena P.O.V

Cujem omiljeni zvuk ujutru BZZ BZZ nasam se da ste osetili sarkazam.Ustajem odem do kupatila obavljam higijenu i pocesljam kosu.Ja imam 15 godina danas mi je prvi dan u srednjoj,ali sam videla skolu.Imam blizanca  koji danas dolazi iz New Yorka,a ja zivim u Londonu.Oblacim kombinaciju crna trenerka i rozi pumin duks i nikeove patike i ranac.Lazar je vec cekao dole dosao je ranije,a idemo u skolu 8:00.Otac je u New Yorku sa drugim bratom,a jedan je stariji 3 godine i zove se Nikola.Nikola i ja smo sa mamom,a Lazar i Mario kod oca.

"Leno hajde idite u skoli dosao ti je brat"

"Lazareee,nedostajao si mi "skocila sam mu u zagrljaj

"I ja tebe volim,ali ubices me"sklonim se i krenemo u skolu

Krenuli smo u skolu i videli smo da nas neki BMW ceka i svira nam i vidimo Maria kako ulazi i potrcao on ce krenuti u 3 razred,a Lazar i ja u 1 srednje.

"Jao Mario nemoj mi reci da si popularan dok nas svi gledaju"

"Najpopularniji princezo"

"Ja necu da imam lazne prijatelje i sve to znas pa nemoj reci da sam ti sestra idemo Lazar i ja"

"Idemo"rekao je Lazar

"Ajde"

Razisli smo se kad smo usli u hodnik i ja sam videla neku devojku pored ormarica i vidim da igra neku igricu na telefonu.Prisla sam joj

"Hej ja sam Lena"

"Bojana"

"Lepo ime"

"Ovaj pitam se da li bi mi mozda mogla pokazati skolu"

"Naravno"pikazala mi je gde je direktorova kancelarija pa sam otisla do direktora.Pitao me je kako se zove formalnosti i te glupe stvari pravila sam se da sam dobra neko me je povredio u drugoj skoli.

"Bojana"rekla sam malo glasnije dolazeci do nje

"Hoces da pokusas odigrati ovu igricu"

"Moze"

Da Li Je Nemoguca Ljubav Moguca?Where stories live. Discover now