Aera sayang bagunlah nanti kamu lambat nak pergi pejabat,kejut puan eun.Hari ni kan hari first kamu pergi kerja.Ye omma aera nak bangunlah ni.
Lepas mandi turun makan ye aera.Ha ye omma.Aera pergi mandi.lepas mandi pakai baju and turun.Ok omma.
Good morning appa,terkejut encik kim dibuatnya.Good morning sayang.Sarapan cepat pastu pergi kerja.Ok appa.
===Lepas Makan===
Bye omma...bye appa...aera gi kerja dulu...Ok hati hati igat jangan buat perangai manja kamu tu.Pesan encik kim.Ye appa.
Emmm harap aq dapat bos yang baik.Takutnya kalau dapat bos yang mood selalu bertukar.
===/Pejabat/===
Kamu ke pekerja baru tu?Iye sye aera imnida.Kenapa kamu lambat?lambat ker bukan ke masuk kerja pukul 8.00(dalam hati).
Mian tapi bukan ke memang masuk kerja pukul 8.00?Ye memang masuk kerja pukul 8.00 tapi dekat sini semua pekerja kena masuk awal 2 hingga 3 minit.Faham?!Fa...Faham.
♡♡♡Author pov♡♡♡
Buat pengatahuan korang aera ni dapat kerja jadi P.A kepada jungkook.Jungkook ni pulak ceo syarikat yg aera kerja tu
End pov
Ish garangnya lah bos aq tu...Boleh ke eh aq kerja kat sini.Emm kerja je lah aera janji ada kerja.Sape suruh gatal sangat nk kerja dengan orang lain.Nak berdikarilah sangat,bebel aera dalam hati.
Aera!ye ye bos.Bos nak apa?tanya aera dengan sopan.Aq nak air tolong buatkan.Baik bos saya pergi buat sekarang.
♡♡♡Jungkook pov♡♡♡
Ish jungkook asal kau ni garang sangat kat aera tu dia kan baru kerja kat sini.Jangan bencikan sangat perempuan kook nanti takut engkau sendiri yang jatuh cinta.Jeon jungkook pleaselah lupakan kisah lama kau dengan p.a lama kau tuh.Bebel jungkook dalam hati.
End pov
Tuk!tuk!tuk!Emm masuk.Ni air yang bos min...Belum sempat aera habis kan kata kata jungkook dah menyampuk.Emm ok dah kau gi sambung kerja.
Ish kurang asam betul.Aq layan dia baik baik dia layan aq macam tu.Ish selamatlah bos aq ni hensem kalau tak dah lama aq sumbat dalam lubang jamban.
Aera!Ye bos.Ni tolong fotostat kan. Baik bos.Emm kalau aq kerja ngn appa aq mesti aq yang mengarah org tapi ni aq pulak kena mengarah oleh org lain.
(Tul ker eh aq eja fotostat tu...biar ahh hahhahahah)
Ish aera tak yah merungutlah kau yang pilih ni semuakan.Tak aera kau kena berdikari ok.
Nah bos ni yang bos suruh fotostat tadi.Ok letak situ lepastu gi sambung kerja.Baik bos.
Aish elok pulak bos ckp dengan aq tadi.Nampaknya aq dapat bos yang selalu bertukar mood.Matilah aq nk kena hadap.
Beberapa minit kemudian...
Aera!Ye bos.Aera tolong carikan fail projek yang dekat malaysia tu.Baik bos.
♡♡♡Aera pov♡♡♡
Ish dia ni suruh aq cari macam aq ni dah kerja kat sini lama dah padahal aq baru kerja kot.Ish cari je lah aera nak buat macam mana.
End pov
Dah jumpa belum!Belum jap aera tengah cari ni.Ish manalah kau ni fail.Tengah aera cari cari kemuadian aera jumpalah fail yang dia cari selama 20 minit.
Bos ni fail yang bos mintak.Emm letaklah situ lambatlah kau ni cari.Bos saya nak ckp sikit yang saya baru masuk kerja hari ni memanglah saya tak tau kat mne fail tu.
Whatever!Pergilah sambung buat kerja tu pastikan semuanya ok.Faham?!Faham bos.
Ish garang pulak bos nih!Boleh giler aq kalau macam ni!Tapi asal kadang kadang aq rse macam bos ni bencikan perempuan ehh?
|||Beberapa minit kemudian|||
Ish balik kul bape eh?Time lunch kul bape eh?emm nak tanya spe ni.Tanya bos ahh.
Tok!tok!tok!Masuk!Ha nak apa?Emm habis kerja pukul berapa ye bos?Habis kerja pukul 6.00petang.Oh ok bos.Lunch pulak pukul berapa?Lunch pukul12.00 sampai pukul 1.00.Ok baik bos.
Alaaa lambat lagi lak nak lunch.Sekarang baru pukul 10.40 pagi.Ish pergi cari kwn lahh.
===Dapur===
Hi!Aera imnida.Awak?jihyo imnida.Kamu ni P.A baru ceo kita tu kan.Ah saya.Oh ni kamu nak buat air untuk bos kita tu ke.Eh x ni saya nak buat untuk saya minum.Oh.
So kita jadi kawan nak,kte jihyo.Ok jer lagi pun aera memang nak cari kawan dekat sini.
Umur aera berapa?Umur aera 20.Eh sme lah kita.Ye eh wahhh hehehe.
Bersambung...
So macam mana first time buat ni hahahaha...
Jgan lupa vote.
Vote anda sangat memerlukan.
Jgn lupa follow author tau.
Bye~Bye~Bye
MUAH CIKIT hahaha...
YOU ARE READING
{SU}BOSS|JJK|
FanfictionMenolak tawaran Encik Kim untuk bekerja di syarikat appanya.Encik Kim ialah appa kepada aera dan jin.Aera dan jin mempuanyai sepupu iaitu jimin. Aera memilih untuk bekerja sebagai pa kepada jungkook disebuah syarikat.Jungkook seorang yang susah untu...