! LEES HET NA-WOORD AUB !
{3rd person}
Een week was voorbij gegaan en Y/N was helemaal hersteld. Ze moest wel nog voorzichtig doen, zoals geen sporten enzovoort.
Vandaag mocht ze het ziekenhuis verlaten en dan ging ze eindelijk naar huis gaan. Of dat dacht ze...{Y/N}
,,Zo, mevrouw L/N. U bent helemaal hersteld en klaar om naar huis te gaan. Doe wel nog wat rustig met sporten en dingen dragen. De wonden op je rug waren diep en nogsteeds niet hersteld toen je hier toe kwam. Volgens je vrienden heb je die al lang. Dus laat die sterke jongens maar het werk voor je doen, goed?" zei de dokter. Ik glimlachte en knikte. Ik stond op van mijn bed en liep naar de badkamer. Ik nam een snelle douche en kleedde me aan.
Ik nam de tas dat op de stoel naast mijn bed en liep de kamer uit.
,,Y/N~!" hoorde ik een warme stem roepen achter me. Ik draai me om en zie Hoseok en Namjoon staan.
,,Hobi, Joonie!" zei ik glimlachend en liep naar hun toe. Ik omhelsde ze beide.
,,Moet ik die tas overnemen?" vroeg Namjoon.
,,Dat mag, als je het echt wilt." zei ik warm glimlachend, en overhandigde mijn tas.
,,Kom, laten we snel naar Jin gaan. Hij staat buiten te wachten met Yoongi." zei Hoseok. We liepen de trappen af.
,,Hebben jullie de maknae's alleen thuis gelaten?" vroeg ik verbaasd.
,,Ja, maar Yoongi heeft ze gezegd dat als ze iets kapot maken hij achter hun aan zal komen, dus maak je geen zorgen." antwoordde Namjoon.
,,Hoe durft hij mijn kleintjes bang te maken?" riep ik verontwaardigd. Ik liep boos op Yoongi af.
,,Min Yoongi! Hoe durf je?!" riep ik met een vinger op hem wijzend. Yoongi slikte en glimlachte klein.
,,Ik moest wel, Y/N. Je weet hoe ze zijn, ze maken altijd wel iets kapot wanneer ze alleen zijn..." zei Yoongi en wreef in zijn nek.
,,Yah, Y/N. De maknae's zijn ouder dan jij..." zei Namjoon. Ik keek hem boos aan.
,,Da's waar, maar ze gedragen zich als kleine kinderen en ik ben de enige vrouw in huis, dus gedraag ik me als hun moeder, en jij zou er alles over moeten weten Joon. Jij hebt je als hun vader gedragen zelfs nog voor ik bij jullie woonde." zei ik terwijl ik mijn handen op mijn heupen plaatste.
Namjoon lachte en sloeg zijn arm om mijn nek. We liepen naar de auto, stapten in en reden naar ons huis.
~
We komen thuis, en lopen naar binnen. Het valt me op dat het huis erg leeg is en dat er dozen aan de deur staan.
,,W-waarom staan deze dozen hier?" vroeg ik onzeker.
,,Omdat we op een missie moeten, maar het is in Japan dus moeten we verhuizen." legt Namjoon uit. Mijn mond viel open. Ik sloot hem snel.
,,Hebben jullie mijn spullen al ingepakt?" vroeg ik snel.
,,Ja, dat heb ik al gedaan." antwoordde Taehyung. Ik knikte dankbaar en hielp de dozen in het busje te doen.
,,Duurt de reis lang?" vroeg ik als alle dozen in de bus zaten.
,,Wel, de missie is ergens in het noorden van Japan dus dat betekent dat we de zee over moeten en dan moeten we nog een paar dagen rijden om de locatie te bereiken." legde Seokjin uit die in de keuken stond.
,,Mag ik je helpen?" ik liep naar hem toe en zag dat hij lunchpakketen aan het maken was.
,,Tuurlijk mag je dat." zei hij glimlachend.
~
,,Iedereen klaar?" riep Namjoon.
,,Wacht even, ik moet mijn tas nog vinden!" riep Taehyung terug. Ik zuchtte.
,,Ben je zeker dat die niet al in de auto ligt?" vroeg ik.
,,Ja, ik ben zeker, ik heb al minstens 6 keer gekeken." antwoordde hij.
,,Dan ben je echt blind, Tae." zei Yoongi en toonde de tas.
,,Je hebt hem gevonden!" piepte hij luid en liep naar hem toe. Hij knuffelde Yoongi stevig en nam de tas over. We liepen naar het busje en stapten in. Seokjin reed, Namjoon zat naast hem, achter Seokjin zat Jungkook, achter Namjoon zat Yoongi en in het midden zat Hoseok. Achter Jungkook zat Taehyung, achter Yoongi zat Jimin en ik zat tussen hun.
We begonnen aan de lange rit, niet wetend wat er voor hun lag...A/N: Hey~, uuh... Tja, het is lang geweest sinds ik nog een hoofdstuk gepost heb...
Sorry daarvoor. Ik begin een beetje zonder ideeën te zitten.
Als jullie ideeën hebben, laat het me aub weten.En OMG we hebben gewoon 400+ Reads. Ik was zo freaking blij toen ik dat zag. BEDANKT IEDEREEN, I LOVE ALL OF YOUU !💜❤
ik ben jullie zo dankbaar. Ik ben blij dat jullie mijn verhaal lezen.
Als jullie dit verhaal leuk vinden, en jullie verstaan Engels, kunnen jullie misschien mijn andere FF eens bekijken?
,,Goed Or Bad?'' heet het, als je het wilt weten. TXT komt er ook in voor, maar ik heb een introductie gedaan omdat mijn bestie de members niet kende.Dankje dat je dit gelezen hebt, dit is alles wat ik wou aankondigen... Hehe
STEM OF SLENDERMAN KIDNAPT JE DE VOLGENDE KEER DAT JE EEN BOS IN GAAT HEHE
JE LEEST
Kidnapped || Fanfic BTS X READER NL
FanficY/N, een meisje dat thuis wordt misbruikt, wordt ontvoerd. Maar niet door zomaar iemand: door BTS, een groep van de beste geheime agenten van de wereld. De geheime agenten vermoorden de mensen die andere mensen mishandelen, dat betekent dat de vader...