Ertesi sabah erken kalkmıştım alarmıma baktığımda saat daha 7 bile olmamıştı. Yatağımda bir sağa bir sola dönüp uyumaya çalıştım ama başaramadım sonunda yatağımdan kalkıp merdivenlerden aşağıya indim. Abime baktığımda sanki bu gün okula gitmiyecekmiş gibi televizyonu açıp birde dibine girmişti. Neyi izlediğini tahmin bile etmek istemiyordum. Suratımı ekşitip mutfağa girdim. Kendime 1 bardak su alıp odama çıktım odama girmeden önce kapıdan kardeşimin odasına baktım kapısı aralıktı bardağımı bırakıp hemen odasına daldım aklımdan çok soğuk espriler geçiyordu. Arkama dönüp baktığımda annem bana sinirli bir biçimde bakıyordu içimden ' Harika annem tamda zamanında uyanmış..! ' diyerek odadan çıktım. Odama girmek üzeriyken kardeşimin kapısına yan gözle baktım annem gitmişti sinsi sinsi odasına girip saatini 10:30 'a ayarladım sonuçta oda benim saatimle oynamamışmıydı??.. Bende buna karşılık veriyorum saatini 2 saat geri alarak!.. parmak uçlarımda odadan çıkıp banyoya gittim ' Bu gün güzel olucağa benziyorr!! ' odama geldiğimde hazırlandım sonrada mutfağa indim. Mutfağa girdiğimde şaşırmıştım çünki annem kahvaltı hazırlıyor babamda ona yardım ediyordu.Sandalye çekip oturdum babam '' Günaydın kurabiyemm'' '' Baba bana kurabiyem demee!! '' dediğimde düşüncelere daldım babam küçüklüğümden beri bana kurabiyem , kardeşime fıstığım diyordu ama abime ters ters bakıyordu düşünce yağmurum annem masaya tabakları koyunca dağıldı. Abim televizyondan ayrılıp gelebilmişti ama oda benim gibi bir kızarmış ekmek alıp geri gitmişti ' sanırım babam bu yüzden abime ters ters bakıyordu..' kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı alıp dışarı çıktım. Yolda yürürken etrafıma bakındım ama alexandrayı göremedim biran üstüme bir karanlık çöktü ' ya bana küstüyse..? sonuçta dün onu beklememiştim..' gibi soruları düşünürken aklıma dank eden bir soru oldu ' Annem neden beni dün okuldan arabayla aldı.?' ben bunları düşünürken okulun önüne çoktan gelmiştim bile okulun içine girim merdivenleri tek tek çıkma başladım tam dalmış gibiyken omzumda bir el hissedip arkama yavaşça döndüm. Alexandra bana bakıp pis pis sırıtıyordu. İçimden ilk bir rahatlama geldi ama bu his o kadarda uzun sürmemişti alexandra '' SENİ DÜN BEKLEMİŞTİM!!.... HEMDE SENİ BİRİSİYLE TANIŞTIRACAKTIM !!.. '' benim gözlerim faltaşı gibi açılmıştı '' kimle tanıştırıcaktınnn!! '' diye sordum alexandra bana bakıp sırıttı kulağıma eğilip fısıltıyla '' yeni eniştenle tabikide.. '' dediği an şoke olmuştum okulun ilk günüydü ve alexandra bir çıkma teklifi bile almıştı.. bense utangaç tatlı bir kıla deli bir sınıfa tıkılmıştık. alexandraya dönüp '' sen burda bekle ben çantamı bırakıp gelicem !! '' diyerek merdivenleri neredeyse koşarak geçtim. Sınıfa geldiğimde yine aynı sıraya bütün kızlar toplanmıştı daha dikkatli bakınca orda 3 erkeğin olduğu açıkça görünüyordu kızların haklarını vermek lazım çocukların 3 üde tatlıydı.Yine aynı yere çantamı bıraktım ve yan sıraya baktım içimden ' Mitsuki nerde ??..' diye geçirdim ama zamanım olmadığı için fazla ilgilenemedim. ' Çabucacık alexandranın yanına gitmek o çocukla beni tanıştırmasını istiyordum acaba çocuk nasıl biriydi ??..' diye düşünürken biriyle çarpıştım daha ne olduğunu anlamadan iki seksen yerdeydim gözlerimi açtığımda siyah saçlı siyah gölü bir çocukla çarpışmıştım bana sinirle bakıp '' ÖNÜNE BAKSANA !!!! '' diye bağırdı ben şaşırıp ayağa kalktım '' Tamam özürdilerim de seninde bu kadar bağırmana gerek yoktu !! '' diyerek karşılık verdim birkaç dakika birbirimize baktıktan sonra göz devirerek yoluma devam ettim aslında alexandra o çocukla beni tanıştırmasa daha orda dura bilirdim... Sonunda alexandra nın yanına geldiğimde ban a bakıp güldü sonrada yanıma yaklaşıp '' Şey... aslında... biz tam olarak çıkmıyoruz sadece çocuktan hoşlanıyorum.. ve dün seninle tanıştırmak istemiştim belki sende ban yardım edersin diye...'' bunları söylerken fısıltı halinde söylüyordu biraz duymakta güçlük çekiyordum aslında ama o benim en yakın arkadaşımdı ona yardım etmeliydim.. Biranda alexandraya dönüp '' Elimden geleni yapıcağım!! '' dedim o sırada yanımdan mitsuki geçti. Merdivenlerin başında '' Finoya ! '' diye bağırı ( gibi.. ^^) ben arkamı dönüp baktığımda el sallıyoru ' Bu kızın amacını anlamış değilim...' diyip bende el salladım. Alexandra bize bakıp '' vayy arkadaş edinmişsin afferin!! '' diyerek bana sarıldı. Bense sadece güldüm..
ders başladığında öğretmen '' Çocuklar sürekli bu düzende oturamazsınız. Sizi şimdi bir düzene sokalım ! '' dedi ve sıralarımızın yerini değiştirdi. Öğretmen benim yanıma bu gün çarpıştığım çocuğu oturtmuştu. Çocuk bir an bana bakıp pispis sırıttı bense zarzor gülmeye çalışıyordum..
birkaç ders geçtikten sonra ben mitsukiyle alexandrayı tanıştırmaya karar verdim.. aslında bunu önceden planlamıştım ama yanımdaki şahıs sayesinde bir türlü çıkamamıştım enazından okulun bitmesine 1 saat kalmıştı..
benim buçabalarımı gördükten sonra mitsuki yanıma geldi ve biraz konuştuk yanımdaki şahsiyet sağolsun kızı kaçırmayı başardı tabikide..! ' Nasıl bir çocuk bu yaaa!! ' (evlat olsa eldivenle sevilir :)) ..) çocuk bana bakıp gülümsedi '' tamam kabul ediyorum ilk tanışmamız kötüydü.. ben mikayi sende... ? '' biz böyle konuşurken etrafta inanılmaz tedirgin edici fısıltılar dolaşıyoru. Çocuğa ters tersbakıp '' finoya!! '' dedim ve önüme döndüm zaman ın hızlı geçmesi çok tuhaftı öğretmen derse girip sıkıcı bir biçimde geometri anlatıyordu geometri öğretmenimiz hafif göbekli birazda kel bir adam. Derste ikidebir sınıftaki diyer kızlardan tehdid mesajları geliyordu bütün kağıtları sıramın altına tıkıyordum ama 1 kızdan 4-5 mesaj geldiği için maalesef sığmıyordu.. yanımdaki şahıssa bana bakıp kikirdiyordu -.- eminim ki son davranışımdan sonra bana bunu bilerek yapıyordu ve bu benim sinirime dokunuyordu !!!! .....
Tam olarak nasıl yazdığımı bilemiyorum ara vere vere yazdım :) bide hikayemi okuduğunuz için teşekkürederimm..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..sevgilim bir iblis..
Romancenormal bir yaşam süren finoya yeni tanıştığı çocuk sayesinde değişik bir dünyaya adım atar...