0.1

415 58 28
                                    

Elimdeki kağıda bakmanın ardından başımı kaldırıp geldiğim sokağa baktım. Biricik kardeşim Sehun'un verdiği adrese göre Seungwan tam karşımda duran kahve dükkanında çalışıyordu.

Anında kağıdı cebime atıp kahve dükkanına girdim. "Hoşgeldiniz efendim." Siyah saçlı ufak tefek bir kızın cümlesi ile gülümsedim. Kız masayı silmeye devam ettiğinde kahve standlarının oraya vardım. "Hoşgeldiniz."

Karşımdaki kahvemsi saçlara sahip olan kızın cümlesi ile tekrar gülümsedim. "Kahve mi alacaktınız?" Kafa salladım. "Pekâlâ, duvardaki menüden istediğiniz menüyü söylemeniz gerekiyor."

Gördüğüm ilk kahve adını söyledim. "Ben mocha istiyorum." Kadın kafa salladı. "Pekâlâ, masalarımıza geçeceksiniz tatlı standımıza da bakabilirsin." Gülümsedim. "Pekâlâ."

Karşımdaki kahverengi saçlı kız bağırdı. "Seungwan, tatlı standına geçer misin?" Kapıdan çıkan Seungwan gülümseyerek karşımdaki kahverengi saçlı kıza döndü. "Pekâlâ Seulgi," ardından bakışlarını bana çevirdi. ",müşterimiz bu kişi mi?" Kafa salladım. "Evet."

Daha yeni ismini öğrendiğim, Seulgi bana döndü. "Adınızı söylesin lütfen." Kafa salladım. "Do Kyungsoo." Kağıt bardakla uğraşmanın ardından bana döndü tekrar. "Tatlı standımız ileride sağda." Kafa sallayıp ilerledim tatlı standına.

"Hangi tatlımızı istersiniz?" Gözlerimi kısarak tatlılara bakmaya başladım. Seçtiğim kahvenin yanına hangi tatlı güzel giderdi ki? Bence bir kurabiye her kahveye uyum sağlayabilirdi. "Ben şu kurabiyeleri istiyorum." Gözüme kestirdiğim kurabiyeleri cam üzerinden işaret ettim.

Kafa salladı. "Pekâlâ efendim. Paket mi yapayım, yoksa dükkanımızın masalarında bulunacak mısınız?" Kafa salladım. "Kısaca, oturacağım. Paket olmasın." Kafa salladı. "Pekâlâ, siz geçin masanıza. Biz kahve ve tatlınızı getireceğiz."

Kafa sallayıp bulunduğum yerdeki bir masaya oturdum. Çok geçmeden önüme gelen siparişlerim ile gülümsedim. Siparişlerimi önüme getiren kız, bu kafeye ilk girdiğimde karşılaştığım kızdı. İsim kartındaki ise Yerim yazıyordu.

"Başka bir isteğiniz var mı?" Başımı olumsuzca salladım. "Hayır, teşekkürler." Pekâlâ belli oldu. Buraya her gün uğrayacağım.

 Buraya her gün uğrayacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Coffee ☙ wendy + kyungsoo ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin