Chapter four -Payton's birthday-

997 34 11
                                    

    
     
     Capitolul patru -Ziua lui Payton-

28.07.

Stau întinsă în pat, așteptând.Dar oare ce aștept?Ziua de mâine?Sau faptul că azi e ziua lui Payton iar eu i-am făcut un cadou pe care sunt sigură că nu voi avea destul curaj să il dau?I-am făcut portretul, o, da!Dar mi-e cam rușine să il dau.

Îmi sun noua prietenă, o cheamă Riley, e super de treabă și frumoasă.

(C.T)

–Emma?întreabă ea curioasă.
–Da eu sunt, Riley...vreau să-mi faci un favor, te roggggg!!spun eu implorând-o.
–Ce vrei mai exact?întreabă ea sătulă.

De când am cunoscut-o i-am tot cerut la favoruri, și de aceea s-a cam săturat din punctul asta de vedere.

–Mergi la ziua lui Payton?întreb eu precaută.
–Da, de ce?
–Vreau să-i dau cadoul meu, dar să nu-i spui de la cine e, oke?
–Oke!
–Să nu îi spui, te rooog!
–Bine fată, am zis că nu o să-i spun, deci nu am să o fac.Stai liniștită!
–Să vii după el!Bye!
–Bye!

(C.T.Î.)

Îi dau cadoul lui Riley iar ea pleacă spre casa lui Payton.Pfuii!!Frații mei s-au dus și ei la ziua lui, dar eu nu.Mi-e prea rușine, zău!

Mă trântesc din nou în patul meu frumos până ce el nu se v-a rupe.Dar când să închid ochii, telefonul îmi sună.

–Du-te încolo cel ce sună!!!țip eu.

Îmi permit să țip, sunt singură în casă deci...FAC CE VREAU!Răspund repede dar morocănoasă.

(C.T.)

–Cine-i?
–De ce nu vii la ziua mea?o voce mult prea cunoscută îmi răspunde.
–Nu mă simt prea bine Payton!spun eu încercând să par convingătoare
–A, dar frații tăi?
–S-au dus să-ți ia cadou, vor veni mai târziu.
–Oke, sper să te faci bine.Bye!
–La mulți ani încă o dată!Bye!

(C.T.Î)

V-a fi o zi super plictisitoare!

****

Din perspectiva lui Payton:

Azi e ziua mea, iei, ce să zic!Era mai frumos dacă era și Emma aici, dar dacă nu se simte bine...

Îi văd pe frații ei așa că pornesc spre ei să îi întâmpin.

–La mulți ani bro!!spun ei.

Ne luăm în brațe iar ei îmi dau cadourile.Îl iau pe Andrei mai lângă mine și începem să povestim.

–Sora ta?întreb eu.

Simt ca Emma îmi ascunde ceva, dar oare ce?

–Emma mi-a zis să-ți zic că se simte rău!Dar nu se simte.Auzi, dai și bere pe aici?spune el.

Deci m-a mințit, dar oare de ce?E supărată pe mine sau....I-am adus berea lui Andrei și am mai povestit.

–De ce m-ar minți Emma?întreb eu pierdut în gândurile mele

–Pentru că mereu îți ascultă melodia, și cred că e stânjenită de asta!spune el.

Deja se vede că e puțin băut!O văd pe Riley venind cu două cadouri, de cu sunt două?O iau în brațe și îmi dă cadourile.

–De ce sunt două Riley?întreb eu cu un mic zâmbet pe față.

Plescăie plictisită dar într-un final răspunde.

–Emma mi-a zis să ți-l dau, mi-a mai spus să nu-ți spun că e de la ea!La mulți ani Payton!!

Mă pupă pe obraji și pornește printre lumea care e aici.Mi-a dat un cadou, ce drăguță e!

De ce mă minți Emma, de ce?Am să aflu, jur că am să aflu!

•••••

Ei, sper să vă placă.Nu am avut inspirație prea mare ca să scriu mai mult, dar oricum sper că e bine și asta.Nu uitați să votați.Bye!

Payton Moormeier & Vecina nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum